wePowder awards 2011

wePowder awards 2011

Wie kiezen jullie 18 november tot winnaar?

Gister gaf Arjen je [url=http://www.wepowder.nl/nieuws/be-there-het-freeride-film-festival]5 redenen om het Freeride Film Festival#2 niet te willen missen[/url]. Vandaag komt daar een 6e en belangrijke reden bij: de wePowder Awards 2011.
18 november reiken we de wePowder Awards 2011 uit.

[b]wePowder Awards 2011[/b]
Najaar 2008 begonnen we met wePowder en lanceerden we [url=http://shop.wepowder.nl/wepowder-gids.html]de wePowder guide[/url] met de beste freeridebestemmingen in de Alpen, 2009 organiseerden we Poeder is een Keuze, 19 november 2010 het [url=http://www.wepowder.nl/nieuws/19-november-wp-freeride-film-festival-te-amsterdam]eerste freeride film festival[/url] en nu 2011 alweer het tweede freeridefilmfestival. Groter, beter en nog steeds gratis. Dat we als wePowder er dagelijks hard aan werken om jullie te inspireren om nog meer poeder te rijden moge duidelijk zijn. Maar er zijn meer mensen en partijen die jullie en ons inspireren. Om die reden de wePowder Awards om hen te bedanken voor de inspiratie. Dit jaar de eerste editie met prijzen voor:

  • Poeder shot van het jaar
  • Freeride artikel van het jaar
  • wePowder member van het jaar
  • Freeride shop van het jaar
  • Freeride product van het jaar

[b]Een internationale fotovakjury[/b]
Voor het [i]Poedershot van het jaar[/i] hebben we 9 fotografen in Nederland en Belgie gevraagd 2 foto’s in te sturen. Klinkende namen als Edo Jongerius, Jan Bijl, Joris Luchtigheid, Michiel Rotgans, Rutger Geerlings, Rogier van Rijn, PP de Meijer, Bavo Swijgers en Jarno Schurgers hebben allemaal 2 foto’s ingestuurd. Een internationale vakjury met daarin [i]Lodewijk Duijvestein, Mattias Fredriksson, Grant Gunderson en Guillaume le Guillou[/i] heeft zich over de foto’s gebogen en zal volgende week per fotograaf 1 foto nomineren. Uiteindelijk zullen zij uit al die foto’s 1 winnaar kiezen en zal jullie daarnaast gevraagd worden een publieksprijs aan te wijzen.

Het zelfde geldt voor het [i]freeride artikel van het jaar[/i]. We hebben de hoofdredacteuren van de wintersportmagazines in Nederland en Belgie gevraagd 2 artikelen in te sturen. Niet iedereen bleek het afgelopen jaar iets over powder te hebben geschreven, maar die magazines die dat wel deden hebben hun 2 artikelen ingestuurd. Snow, Taste, White, Snowboardermag, DEEP, Wintersport en de Hoogtelijn hebben allemaal artikelen ingediend. Een vakjury met daarin redacteuren uit de Benelux buigt zich over de artikelen en zal volgende week per magazine 1 artikel nomineren. Uiteindelijk zullen zij uit al die artikelen 1 winnaar kiezen en zal jullie gevraagd worden een publieksprijs aan te wijzen.

[b]Freeride shop en product van het jaar[/b]
Verder hebben we de importeurs gevraagd 2 shops en 1 freeride product uit hun collectie voor te dragen voor [i]Freeride shop[/i] en [i]Freeride product van het jaar[/i]. Volgende week worden de genomineerde shops en produkten aan jullie bekend gemaakt en is het aan jullie om de shop en het product van het jaar te kiezen.

[b]Mr/Ms wePowder[/b]
Die kiezen wij… Waarom? Omdat we tijdens alle nachten en dagen dat we hiermee bezig zijn blij zijn met de inspiratie die jullie op wePowder met ons delen. En uit al die inspiratie gaan we 1 Mr/Ms wePowder kiezen.

Volgende week meer!
Dan is het woord aan jullie!

meteomorris

Reacties

Gevorderd
yannickdbAuteur11 november 2011 · 12:42

1 Mr Wepowder?

@ DjFistel: Deze wordt een makkie voor jou :-) Go for it!

Thanx for the support! Mountain Hardwear / Black Diamond / Julbo www.itsaplayground.com
Gevorderd
coenAuteur11 november 2011 · 12:43

Fistelllll

Earn your turns...
Toerist
powderskifun2Auteur11 november 2011 · 12:45

Zo de winter is los bij WePowder!! Elke dag weer een vette aankondiging. Gister uitgebreid over het filmfestival, vandaag de awards met als tussendoortje nog ‘ff’ een interview met travis rice! Damn!

Expert
ollieAuteur11 november 2011 · 12:46

Kunnen we Koen niet meteen de Lifetime Achievement Award uitreiken? Alleen nomineren voor 2010/2011 doet hem tekort… ;)

...more friends on a powder day: http://www.mountainmadness.org
Gevorderd
SteefAuteur11 november 2011 · 12:59

KOEN KOEN KOEN KOEN KOEN!!!

Every turn is a sign of weakness. I'm weak...
Gevorderd
NickyAuteur11 november 2011 · 13:11

Koen: zonder twijfel!!

Gevorderd
TijmenDalAuteur11 november 2011 · 13:32

Koen is een snowboarder, die mag sowieso niet winnnen ;)
\

Haha, wel een van de grootste powderchasers hier volgens mij!

Gevorderd
brtAuteur11 november 2011 · 15:31

Lijkt me duidelijk! Den Fistel!

Gevorderd
doovAuteur11 november 2011 · 16:18

Koen +1000

Welcome back my friends to the snow that never ends. Let's rocker!
Toerist
MarcD2Auteur11 november 2011 · 16:24

volgens mij kan iemand alvast zn speech gaan voorbereiden…

(en terecht btw)

Toerist
MarcD2Auteur11 november 2011 · 17:43

een eervolle vermelding voor Roel zou trouwens ook wel op zn plaats zijn.

Toerist
JanG131Auteur11 november 2011 · 19:57

eervolle referentie 2: wittelijnen

Gevorderd
MickoAuteur11 november 2011 · 20:32

Als je je baan als onderwijzer opgeeft en in een vleesverwerkingsbedrijf gaat werken, enkel en alleen om poeder te gaan rijden, ben je volgens mij wel mr WePowder.

Alhoewel ik Roelaano wel een goede 2e vind.

Beginner
Jaap_WAuteur11 november 2011 · 22:54

mag ik alvast Bever Eindhoven en MK voordragen? Oh nee…ben geen importeur. :)

Toerist
fanneigeAuteur12 november 2011 · 09:11

Koen is King!

Knowledge is limited. Imagination encircles the world
Toerist
jriphAuteur12 november 2011 · 13:56

Lijkt mij wel duidelijk ,djfistel

al begreep ik er de helft van de tijd

maar weinig van stream of consciousness Posts .
\

Freeride product van het jaar : sneeuw !

we demand rigidly defined areas of doubt and uncertainty !
Gevorderd
NielsAuteur12 november 2011 · 21:39

Fistel for life!
\


Misschien een idee om wat foto’s van WP-ers toe te voegen? Volgens mij zit hier ook wel wat talent?

Toerist
AnoniemAuteur12 november 2011 · 22:30

Roelaano Roelaano Roelaano!!!

Toerist
JeroenGeAuteur13 november 2011 · 14:33

Volgens mij ziet iedereen de meest belangrijke poederfreak vh het jaar / decennium over t hoofd… Met stip op 1:
\

Morris.

Gevorderd
EchoAuteur13 november 2011 · 21:35

Ik schaam me diep…inderdaad MM is da bomb…!!!

Do or do not, there is no try (Yoda)
Gevorderd
EchoAuteur13 november 2011 · 21:51

Aangezien het de eerste keer is dat de awards worden uitgereikt is het m.i. niet meer dan logisch om de suggestie van JeroenGe te volgen. Volgend seizoen komen de anderen aan bod, ik weet ook (bijna) zeker dat Koen dit niet erg gaat vinden…

Want laten we eerlijk wezen, zonder WePowder hadden de meesten van ons niet eens van het bestaan van den Fistel geweten toch? Wat overigens absoluut niets afdoet aan de prestaties en Stoke-verhogende epistels van Koen…
\

\

  • wePowder member van het jaar

    Meteo Morris
    \
  • Freeride product van het jaar

    www.wepowder.nl incl. Lines en wepowder.com, de WePowder guide
Do or do not, there is no try (Yoda)
Expert
meteomorrisAuteur14 november 2011 · 11:22

Dames, heren… dank voor jullie complimenten.

Waar wij van we Powder en onze wePowder produkten worden niet genomineerd.

Waarom? Omdat we door alle dagelijkse aandacht die we van jullie krijgen (online, mailtjes, bestellingen, complimenten, kritiek etc…) we al zo verwend zijn dan we geen opsteker nodig hebben.

Wij ademen poeder en jullie zorgen voor de zuurstof. DANK!
\

De awards zijn bedoeld om al die anderen die zich inzetten voor meer en betere stoke, betere produkten en betere dienstverlening in het zonnetje te zetten, waarbij de uber-award uiteindelijk zal gaan naar diegene die de poedergrens verlegd…
\

Vanaf woensdag is het woord aan jullie en mogen jullie stemmen!

powfinder.com
Gevorderd
EchoAuteur14 november 2011 · 11:48

So be it…anyway…THNX!!!

Do or do not, there is no try (Yoda)
Gevorderd
govaertsAuteur16 november 2011 · 18:31

Ja Koen ge hebt indruk gemaakt bij die Hollanders… En terecht!!

SBSlope roelzzzzzzzz

Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!