#FFF, Film 1: This is my winter

#FFF, Film 1: This is my winter

18 november, 20.00 uur Snowworld Zoetermeer

18 november, Het Freeride Film Festival, de uitreiking van de wePowder Awards 2011 en geen poederalert in zicht. Het gaat een mooie avond worden. Met 4 topfilms (All.I.Can (Sherpas), This is my winter (Timeline), A history of Snow (M-Line) en The Sunny Side (Free Radicals)) , gratis entree, afterparty, goodies die we mogen weggeven en de grootste sneeuwdans ter wereld.

18 november, 20.00 uur
Snowworld Zoetermeer
Berliner Hof
[url=http://www.wepowder.com/freeridefilmfestival]www.freeridefilmfestival.com[/url]
Laat even weten of je erbij bent. Hier of op [url=http://www.facebook.com/event.php?eid=285831771445229]facebook[/url]

[b]Teaser 1, This is my winter (Timelines)[/b]
Xavier de le Rue, misschien wel de meest talentvolle freerider in de wereld hield samen met onder andere cameraman Guido Perrini een dagboek bij van zijn winter. This is my winter, verlegt grenzen zoals ze nog nooit verlegd zijn.

from TimeLine on Vimeo.

Aan This is my winter ging het Timelines project vooraf. Hieronder zie je in 1 keer alle episodes.

from TimeLine on Vimeo.

from TimeLine on Vimeo.

from TimeLine on Vimeo.

from TimeLine on Vimeo.

from TimeLine on Vimeo.

from TimeLine on Vimeo.

from TimeLine on Vimeo.

from TimeLine on Vimeo.

Arjen
was born with maps of ski areas in the cradle and has visited almost all of them. His great passion is freeriding.

Reacties

Gevorderd
atlasemielAuteur14 november 2011 · 11:56

lekker wakker worden zo…

Watch out where the huskies go, and don't you eat that yellow snow
Gevorderd
MickoAuteur14 november 2011 · 12:23

Is dit dan ook de 1e film die vertoond wordt?

Expert
meteomorrisAuteur14 november 2011 · 13:13

@Snowzone… nee…

we zijn nog aan het stoeien met het programma…

heb je voorkeurden, meld ze dan nu! ;)

powfinder.com
Gevorderd
EasyAuteur14 november 2011 · 13:50

@meteo morris: This is my winter aan het begin of aan het eind? Niets tegen snowboarders, maar ik betwijfel of ik 4 films ga trekken en dan valt voor mij (als skier) deze als eerste af (de rest wil ik nl. absoluut zien).

Built for Speed
Toerist
JeroenvandenbergAuteur14 november 2011 · 15:38

Briljant! Idd alleen jammer dat er snowboards bijzijn maar toch… adembenemende opnames! Mijn persoonlijke voorkeur zou uitgaan naar ski en zoveel mogelijk in Europa.

Beginner
DennnnisAuteur14 november 2011 · 19:12

Nice, especially the japan part!!

FFF gaat toch over dromen? top dit materiaal!

sneeuw!!!!
Gevorderd
MickoAuteur14 november 2011 · 21:25

“This is my winter” graag een beetje aan het begin van de avond?

Toerist
TezeAuteur18 november 2011 · 15:00

toch nog een gaatje gevonden in agenda en zal er straks bijzijn.

(ik ben wss nog een van de zeldzamen die geen ‘bakkesboek’ (Facebook) heeft) dus meld ik het hier.
\

Xavier zijne winter wil ik niet missen!

Toerist
michielsexappealAuteur18 november 2011 · 17:30

gelukkig rijdt Xavier er elke skiër op de Freeride World Tour dubbel en dwars uit dus dat wordt smullen ;-)

Je nieuwe signature
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!