Kans maken op een helivlucht?

Kans maken op een helivlucht?

Boven de Hollandse Waterlinie dit keer ;)

Afgelopen vrijdag lieten we op het Freeride Film Festival als teaser voor de droomreis onderstaand filmpje zien. Binnenkort meer hierover, maar kan je nou niet wachten en wil je meer info over heliskiën met CMH, kom dan op zondag 27 november naar Fort bij Vechten bij Bunnik ([url]www.fortvechten.nl[/url]).

Philippe Mullens van CMH Benelux zal dan een uitgebreide introductie geven over heliskiën in Canada. Er zijn ook interessante gastsprekers aanwezig. Edward Bekker en Sjoerd Remmelink zullen in detail treden over uitrusting, voorbereiding en veiligheid. Beiden zijn een begrip in de wintersportwereld en met samen meer dan 45 jaar ervaring hebben ze wel wat kennis over te dragen! De dag duurt van 14:30 tot 18:30.

[b]Maar ik lees helivlucht! Hoe zit dat?[/b]
Nou, dat is vrij simpel. Het leek CMH Benelux wel goed om de stoke wat aan te wakkeren door iemand een vlucht in een helikopter te laten ervaren. Nou hebben we in Nederland weinig bergen, maar in de pauze van de meeting vliegt er een bezoeker van de meeting over de Waterlinie in een vette chopper. Best gaaf toch? En oh ja, er wordt ook nog een paar freeride ski’s verloot.

[b]Bijzijn! Meemaken![/b]
Als je bij deze introductiemiddag in Bunnik wilt zijn en kans wil maken op die vlucht boven de Waterlinie, dan vinden ze het bij CMH Benelux heel fijn als je dat even per mail laat weten: info (a) cmhbenelux punt com!

Arjen
was born with maps of ski areas in the cradle and has visited almost all of them. His great passion is freeriding.

Reacties

Gevorderd
TijmenDalAuteur20 november 2011 · 21:22

Alleen een mailtje? Of ook nog een motivatie, CV, pincode en andere dingen om te laten weten hoe graag ik (en iedereen hier) dit wel niet wil!?

Gevorderd
TijmenDalAuteur20 november 2011 · 21:22

Alleen een mailtje? Of ook nog een motivatie, CV, pincode en andere dingen om te laten weten hoe graag ik (en iedereen hier) dit wel niet wil!?

Gevorderd
ArjenproadminAuteur20 november 2011 · 22:04

@TijmenDal: Dit gaat dus niet over de droomreis, maar over een introductiemiddag van/door CMH. Maar ook daar kan je dus wat airtime winnen!

One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!