LET OP... dit doet pijn aan de ogen

LET OP... dit doet pijn aan de ogen

Openingsbeelden van Mt. Baker, Whistler en Alta…

Waar de winter in Europa maar niet wil komen is het in Noord Amerika helemaal los. Vandaag alweer [url=http://www.wepowder.com/weather/forecast/NA]poederalert#7[/url] (in Europa zitten we met moeite op 3 poederalerts tot op heden) waarbij de storm die komen gaat 1,5 tot 3(!!!) meter verse sneeuw gaat brengen. La Nina is ON aan de overkant en wij zitten opgesloten in een nooit meer eindigend hogedrukgebied.

De afgelopen storm bracht 50-110 cm vers en dus gingen heel wat gebieden vervroegd open. Vooral de gebieden in state Washington, Oregon en Coastal British Columbia scoorden enorm. Mt. Baker en Whistler openden met heel veel verse sneeuw.

[i]LET OP: onderstaande beelden zijn niet geschikt voor overstokedte poederrijders die al sinds 7 oktober zitten te wachten op freshies en geen tickets hebben voor de US voor deze winter. De redactie van wePowder is niet aansprakelijk voor schade en vervolgletsel die het gevolg is van het kijken van deze beelden. We raden je aan tijdens en na het zien van deze beelden tot tien te tellen indien enige vorm van onmacht of een stoke O.D. zich aandient. Bij het klikken op play stem je onverwijldt in met bovenstaande voorwaarden… Enjoy ;)[/i]

Mt. Baker

Whistler

En hoewel de storm Utah maar half raakte lag er genoeg van de afgelopen weken om een mooie openingsdag in Alta mogelijk te maken (en hoe hard je ook zoekt… in Alta zie je geen snowboarders in beeld)…

meteomorris

Reacties

Gevorderd
koen_djfistelAuteur21 november 2011 · 22:15

desalniettemin klaag ik je aan : ons zoiets aandoen …

sbs roelz
Toerist
Bart1Auteur21 november 2011 · 22:18

Het lijkt wel winter… net echt…

You ski? wePowder!
Expert
meteomorrisAuteur21 november 2011 · 22:18

Ik werp alle beschuldigingen van me af ;) en klik nog eens op die beelden van Baker… Hoe diep kun je gaan… Mijn ticket gaat zeker geboekt worden deze winter. La Nina is er weer en de kans dat ze voor de derde keer komt is nihil. Daar moeten we zeker weer 4 tot 7 jaar op wachten. Dat laat ik niet aan me voorbij gaan…

powfinder.com
Gevorderd
ArjenproadminAuteur21 november 2011 · 22:29

Dus zo zag sneeuw eruit…

One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
Expert
ieismAuteur21 november 2011 · 22:31

Niet op klikken hoor, doet pijn…
\

Auw :(

Good mountain sense is knowing how to avoid situations that require expert mountain sense.
Toerist
AnoniemAuteur21 november 2011 · 22:35

Ik geef je groot gelijk Morris!
\

Mijn gedachten bij het eerste filmpje: “Fuck my life, ik ga naar Canada emigreren.” :P

Gevorderd
TijmenDalAuteur21 november 2011 · 22:43

Damn… Dit is echt niet normaal… Ik ga maar even kijken naar tickets voor de hele maand januari in the us of a.

Toerist
degrrAuteur21 november 2011 · 22:47

Duss…

Gevorderd
TijmenDalAuteur21 november 2011 · 23:01

Hoe duur gaat zo’n tripje worden?

600 voor ticket, 500 voor pas. Hoe veel is overnachting/vervoer? Daaaamn… Ik moet echt rijk worden later als ik zo veel wil skiën…

Toerist
AnoniemAuteur21 november 2011 · 23:06

@Tijmen, 500 voor een maand hoop ik toch? :D

Gevorderd
atlasemielAuteur21 november 2011 · 23:09

ziek

Watch out where the huskies go, and don't you eat that yellow snow
Gevorderd
pulverdudeAuteur21 november 2011 · 23:20

hier word ik niet warm of koud van…kuch

Let the riding do the talking and you've said enough
Gevorderd
DioAuteur22 november 2011 · 00:23

Fukker!
\

\

\

\

\

\

\

Thanx! ;D

Life is short. Buy the shoes. Take the trip. Ride the line.
Gevorderd
dirksyAuteur22 november 2011 · 00:55

Morris je hebt helemaal gelijk. La Nina laten ook wij niet aan ons voorbijgaan. MAAR…

Weet je hoever dat nog weg is!!! Maart is nog serieus wachten…
\

Tip voor wie nog geen ticket heeft: hou expedia in de gaten. Vlucht, appartement en auto voor 1202,-euro voor 3 (!) weken. Is sinds 4 dagen gestegen naar 1450,- maar zakt wellicht weer. Euro/dollar nauwkeurig (dagelijks) in de gaten houden.

THANK GOD SUMMER IS OVER!!!
Toerist
AnoniemAuteur22 november 2011 · 08:19

Hubba hubba, hell yeah :-) Nog een weekje en dan vlieg ik die kant op. STOKED!!!

Toerist
BelgKoenAuteur22 november 2011 · 09:45

“We wish you were here” ZIEK!

It's better to be "off piste" than to be "pissed off"
Gevorderd
MickoAuteur22 november 2011 · 10:10

Aaaaarghhhh!!!
\

Ter overname:

Kantoorbaan, vriendin en kind

Beginner
bjvthAuteur22 november 2011 · 10:23

Kan je de US ook disliken…? Ik kan die knop nergens vinden.

Gevorderd
MarkieAuteur22 november 2011 · 13:19

La Nina bestaat niet!

DRYBOARDS.NL -Dutch designed and handcrafted snowsurfers-
Beginner
DennnnisAuteur22 november 2011 · 19:17

@morris, zie je daar!

sneeuw!!!!
Expert
meteomorrisAuteur22 november 2011 · 19:24

@Dennnnis… waar en wanneer ga je?

powfinder.com
Toerist
Freek2Auteur24 november 2011 · 07:56

damn! ik heb dat filmpje van tj schneider inmiddels al een keer of 50 gezien! combinatie van pow en die muziek maakt dat ik echt vreselijk uit m’n dak ga, keer op keer. zucht

Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!