The eagle has landed

The eagle has landed

[quote]One small step for man…[/quote]
Of nouja, klein… Nee, een kleine stap was het bepaald niet, want na 2,5 jaar was het oude beestje danig aan vervanging toe. En met de lancering van Powfinder en een compleet herziene infrastructuur ten opzicht van 2 jaar geleden was het besluit om helemaal opnieuw te beginnen eigenlijk best snel gemaakt. Een stuk sneller dan de migratie in ieder geval… Want die heeft in alle drukte uiteindelijk enkele maanden geduurd. Maar dan heb je wel wat!

Op basis van uitgebreid gebruikers-onderzoek, statistieken, user persona’s, jullie eigen feedback en veel, heel veel testen zijn we tot een compleet vernieuwd design gekomen. Een van de belangrijkste uitgangspunten was dat we zelf onze site meer zouden willen gebruiken en meer richting een ‘echte’ poeder-dienst zouden willen gaan. Bovendien wilden we een nieuwe layout, die ons richting de toekomst meer flexibiliteit zou bieden en op allerlei devices handig te gebruiken zou zijn. Deze layout is ontworpen door [url=http://www.totenmetontwerpen.nl]Totenmet[/url] en met dank aan onze nieuwe art director Klaas geïmplementeerd.

[h2]Wat is er nieuw[/h2]
Je kan eigenlijk beter vragen… Wat niet? Zowel het forum als het cms zijn geupgrade naar de nieuwste versies, maar feitelijk is dat de minste wijziging van allemaal. Verder is vrijwel alles vernieuwd. De belangrijkste zaken zijn de nieuw ingerichte [url=http://www.wepowder.nl/playgrounds]playgrounds[/url] en [url=http://www.wepowder.nl/versesneeuw]powder forecast-sectie[/url], die een stuk uitgebreider zijn geworden en in de toekomst nog meer handige functionaliteit zullen krijgen. Denk aan weer-geschiedenis, spots, etc. Daarnaast lanceren we de [url=http://www.wepowder.nl/blogs]pro blogs[/url]: een uithangbord voor Nederlandse rijders die jullie vanuit de sneeuw op de hoogte gaan houden.

Maar de échte vernieuwing zit hem eigenlijk aan de achterkant. De hele site is nu aangesloten op het internationale wePowder netwerk, waardoor je met 1 account kunt inloggen op de site, Powfinder, Lines, etc, etc. Op dit moment wordt hard gewerkt aan een nieuwe versie van wePowder Lines, die we in december zullen lanceren. Hiermee komen web, desktop en mobiel een stuk dichter bij elkaar en hopen we je nog beter van dienst te kunnen zijn in de zoektocht naar diepe poeder…

[h2]Work in progress[/h2]
Let wel, dit is slechts het begin van een operatie waarbij we gedurende de winter een aantal nieuwe dingen gaan brengen. Het is dus ook nog niet ‘af’. Sterker nog, we hebben ervoor gekozen een aantal zaken nog even weg te laten (bijv. het paspoort), om die later dit seizoen op een betere manier weer terug te laten komen. We wilden jullie echter zo snel mogelijk iets laten proeven van wat komen gaat… Ongetwijfeld zullen er in deze versie zaken nog niet helemaal top lopen. Kom je iets tegen, laat het ons dan weten op het forum, via de mail of een dm. We zullen dan zo snel mogelijk proberen de boel te verhelpen!

Voor nu, welkom in ons nieuwe huis. Laat de housewarming beginnen!

Bart1

Reacties

Gevorderd
RoelaanoAuteur24 november 2011 · 17:51

Het ziet er gelikt uit Bart, vakwerk!

Toerist
MarcD2Auteur24 november 2011 · 17:56

Mooi :D
\

Straks eens op een grote monitor bekijken. Een klein laptopschermpje doet niet echt recht aan het design.

Toerist
MarcD2Auteur24 november 2011 · 17:57

hmm, als ik een enter doe bij het typen van mn reactie

dan zie ik die niet terug,

alles staat achter elkaar

Toerist
AnoniemAuteur24 november 2011 · 18:23

Petje af jongens, dit ziet er heel erg dik uit!

Gevorderd
EasyAuteur24 november 2011 · 19:11

WOW! Ik moest echt ff de url checken …

Built for Speed
Gevorderd
JuulskiAuteur24 november 2011 · 19:46

Zit er super uit mannen, goed werk!

Toerist
PK2Auteur24 november 2011 · 19:55

Zoohee, strakke make-over. Ik heb verder nog niets gezien maar doe bij voorbaat de complimenten voor dat ik ga ‘rondklikken’.

Gevorderd
DioAuteur24 november 2011 · 20:22

Erg erreg fijn. Dikke props voor het team!

Life is short. Buy the shoes. Take the trip. Ride the line.
Gevorderd
NielsAuteur24 november 2011 · 20:56

Vette site! Lekker bezig!

Gevorderd
EchoAuteur24 november 2011 · 23:56

de pro blogs: een uithangbord voor Nederlandse rijders
\

Kom, kom Morris… LageLandenRijders toch zeker… d’n Fistel wil zeker en vast toch geen Nederlander genoemd worden… :-)
\

Maar een hele strakke site zeg, chapeau!!

Do or do not, there is no try (Yoda)
Expert
costijnAuteur25 november 2011 · 00:06

wat zie dit er strak uit! ben vooral onder de indruk van de powder forecast, ideaal alles onder handbereik. complimenten!

Beginner
Jaap_WAuteur25 november 2011 · 18:23

Nadat ik op analyse klikte bij het weerbericht was ik echt onder de indruk. Heel mooi werk Bart!

Toerist
JaapvRAuteur28 november 2011 · 01:36

pfffff, dit is al lang geen revolutie meer van wat skigestoorde platlanders! Ik betaal een weekendpas voor degene die mij een voorbeeld kan geven van een webcommunity met vergelijkbare engagement, evenveel services op meerdere platforms, en altijd een stap voorloopt op (grafische) design-trends… Heel erg vet Bart, diepe buiging!

Gevorderd
JeWeDeAuteur5 december 2011 · 19:48

Ziet er allemaal erg vet uit jongens!!

Gevorderd
coenyoAuteur10 december 2011 · 11:54

Vraagje: hoe kan ik fotos uploaden in het forum? \ Als ik op de knop afbeelding toevoegen` klik krijg ik ``, maar uploaden of plakken lukt mij niet.

Toerist
Bart1Auteur10 december 2011 · 12:12

@coenyou, je moet de link van je image tussen die tags zetten. Dus [ img]http://www.linknaarjeplaatje.com/plaatje.jpg[ /img]. (zonder de spaties). Je moet je fotos dus eerst ergens uploaden (flickr, imgbucket, etc)

You ski? wePowder!
Gevorderd
coenyoAuteur10 december 2011 · 12:35

Zuiver, scheelt jullie weer een hoop serverruimte.

Thx

Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!