Winter '11/'12 - De Plannen

Door Roelaano op 30 november 2011 路 17

Ook deze winter zal ik jullie weer gaan vermaken en vermoeien met hopelijk veel interessant beeldmateriaal. Dit seizoen niet alleen uit de Alpen, maar ook de VS en Canada moeten eraan geloven. Een half uur geleden kreeg ik het volgende mailtje in me inbox: :D:D

[img]http://farm8.staticflickr.com/7169/6427751759\_94dfd9ab24\_z.jpg[/img]
De volgende uitdaging is het kiezen van een paar goede stoelen in het vliegtuig ;-)

Eenmaal in Canada zal ik samen met Steven, Haas en Rob in Wepowder stijl achter de sneeuw aan gaan rijden in een camper. Dit is meteen ook het grootste vraagstuk op dit moment, het liefst willen we natuurlijk een 4x4 camper met sneeuwkettingen en winterbanden alleen hebben we deze nog niet kunnen vinden. Mocht er iemand een gouden tip hebben dan hou ik me aanbevolen!

Tot die tijd hoop ik nog wat poeder in de Alpen te kunnen scoren, maar dan mag er wel weer eens wat van het witte goud gaan vallen. Er staat al een poedertrip samen met mijn vriendin gepland met oud en nieuw, maar mocht de sneeuw overal slecht zijn dan eindig ik waarschijnlijk net als vorig jaar gezellig bij Steven en zijn familie in Valfrejus.

Het recept is dus eigenlijk heel simpel: "zoveel mogelijk poeder scoren op de verschillende continenten met behulp van een camper" Vrijheid alom en ik hoop dan ook weer wat sprongen vooruit te kunnen maken dit jaar.

[img]http://farm8.staticflickr.com/7148/6427751655\_77e35c5890\_o.jpg[/img]
Sportgastein seizoen '10/'11

Ik heb er weer erg veel zin in! Vragen, opmerkingen, verzoeken, bedreigingen, huwelijksaanzoeken etc. kunnen allemaal in de reacties geplaatst worden. (altijd leuk om te lezen :))

En voor de liefhebber nog de season edit van het '10/'11 seizoen

Reacties

• Nadine
    Tourist
    Nadine op 30 november 2011 路 08:30
    Jeeehh! 馃榾 'Vind ik leuk' (Maar stiekem ga ik je wel een heel klein beetje missen hoor.. 馃構)
  • Niels
    Advanced
    Niels op 30 november 2011 路 08:49
    Vette dit gast!!

Maar waarom dit ticket?
  • Niels
    Advanced
    Niels op 30 november 2011 路 08:51
    Dit = edit 馃槈
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 30 november 2011 路 09:10
    sweet! Zie je aan de overkant!
    May the powder be with you.
  • MennoBoermans
    Tourist
    MennoBoermans op 30 november 2011 路 09:36
    Succes Roel! Misschien zien we elkaar in de VS, mocht je in Utah zijn in February. Hoe gaat het met je rug overigens? Die klap op dat dak was volgens mij best naar...
    Poeder, Kiekjes en Pleisters
  • Infernus
    Beginner
    Infernus op 30 november 2011 路 09:49
    Goeie plannen gozert!
  • RP
    Advanced
    RP op 30 november 2011 路 10:12
    Vet!
    Explore the Outdoor!
  • Snowzone
    Advanced
    Snowzone op 30 november 2011 路 10:41
    Jaloers! Volgens mij is het in Calgary niet verplicht om huurvoertuigen uit te rusten met winterbanden en dat doen ze dan ook niet. Terwijl het volgens mij wel verplicht is als je in winterse condities rijdt.
  • telemikey
    Advanced
    telemikey op 30 november 2011 路 11:57
    Soooo, da's geen goedkoop ticket... Ouch. Maar wat lekker om daar zo lang rond te rijden!
    White room,Pillow lines,I rule
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 30 november 2011 路 12:23
    @telemikey: da's voor 4 personen
    May the powder be with you.
  • Niels
    Advanced
    Niels op 30 november 2011 路 13:14
    4 personen, da's dan weer een strakke prijs!
  • telemikey
    Advanced
    telemikey op 30 november 2011 路 13:17
    Niiiiiice
    White room,Pillow lines,I rule
  • joepchinees
    Advanced
    joepchinees op 30 november 2011 路 16:13
    stoke!
  • Powdermidget
    Beginner
    Powdermidget op 30 november 2011 路 19:24
    @morris. Wellicht zijn wij dit jaar er ook weer, laatste week feb, eerste week maart, ook calgary.
  • Snowzone
    Advanced
    Snowzone op 1 december 2011 路 09:03
    Vette foto hoor!
  • Dennnnis
    Beginner
    Dennnnis op 1 december 2011 路 20:36
    Hoeveel dagen pow? stik jaloers op een dergelijke lotto winnende poederzoekert...
    sneeuw, pffff
  • Roelaano
    Advanced
    Roelaano op 1 december 2011 路 21:08
    @Dennnnis, ik durf met zekerheid te zegen dat ik zeker 50 dagen poeder heb gereden. De ene dag wat dieper dan de andere, maar poeder is poeder 馃槂

Voor de rest waren het voornamelijk geplande tripjes en park tripjes.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro