Face shots are so much fun!!

Door Juulski op 8 december 2011 · 6

Faceshot are fun!!

Foto: Robert Bos

Helaas sta ik nu zelf nog aan de zijlijn, deze dump gaat aan mij voorbij.. Maar dat wil niet zeggen dat ik enorm geniet van andermans stoke. Dat is the next best thing! Gelukkig ga ik deze winter hopelijk nog genoeg poeder scoren!

De planning? [b]3 maanden full time skiën ;-))[/b] Oh yeah, half februari vertrek ik voor 2 maanden naar Noord-Amerika, locaties: Colorado, Utah, BC en Alaska! Vorig jaar is La Niña zo goed bevallen, daar wil ik dit jaar gewoon weer bijzijn. Mijn winter sluit ik af in de Lyngen Alps met maandje toeren boven de poolcirkel. Ook dat is vorig jaar waanzinnig goed bevallen (Lees maandag een uitgebreid tripverslag met foto’s).

Voor alle mensen die nog twijfelen of ze wellicht de oceaan over moeten steken, check hier beelden van vorig jaar in Mt. Baker en Crystal Mountain. Ik was 15 dagen weg en heb 100% pow gescoord!

Reacties

• lauralexmond
    Beginner
    lauralexmond op 8 december 2011 · 11:00
    Ik ben iig stoked nu! Vrouwen kunnen er ook wat van😃
  • Juulski
    Advanced
    Juulski op 8 december 2011 · 12:51
    @lauralexmond: binnenkort volgt ook een interview met pro-rider Molly Baker! She's rides hard!
  • poling
    Beginner
    poling op 8 december 2011 · 13:28
    @Juulski, LEKKER!!
  • JaapvR
    Tourist
    JaapvR op 8 december 2011 · 14:54
    "We wound up in a 100 year-old one bedroom mining cabin right on the Mt. Baker highway backing up to the national forest."
    Veel beter wordt het niet!!
  • Dio
    Advanced
    Dio op 8 december 2011 · 14:57
    Yeah baby! What's the time??
    Life is what happens the moment you put your phone away.
  • Ogre/Robbert
    Beginner
    Ogre/Robbert op 8 december 2011 · 23:27
    RESPECT!!!!
    may the pow be with you

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro