Droomreis? Gear en skills..

Door meteomorris op 9 december 2011 · 11

Het is bijna zover. Volgende week ontvang je stap 3 in je mailbox met daarin de opgave hoe jij de droomreis kunt winnen.

[b]Droomreis? Mailbox?[/b]
Misschien heb je het gemist, maar je kunt een compleet verzorgde helitrip naar Canada winnen.

[b]Wat?[/b]
Nou dit dus.

• 21.780 meter afdalen door eindeloze poeder
  • retour vlucht Calgary
  • onderdak in een van de CHM lodges
  • 5 dagen (!) heliski
  • 4-10 februari
  • alle maaltijden
  • op stap met Arjen en Morris

[b]Wanneer?[/b]
De droomreis vindt plaats van 4 tot 10 februari in Canada tijdens de zogenaamde [url=http://www.wepowder.nl/node/3293]RevelSTOKE[/url] week die [url=http://www.cmhbenelux.com/]CMH Benelux[/url] organiseert. Houd deze dagen kortom alvast vrij in je agenda! ;)

[b]Hoe kon je ook alweer winnen?[/b]
Een prijs als deze win je natuurlijk niet zomaar. Je zult ons en de community moeten overtuigen dat jij al jaren droomt van zo'n reis. En dus moet je er iets voor doen!
Stap 1: [url=https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dEIxWEg5VmJ4TGNQa3FRdXdrZmxoTmc6MQ]laat hier je gegevens achter[/url]
Stap 2: krijg je in je mailbox ;)

Nog niet ingeschreven? Snel doen dan. Volgende week ontvang je de details in je mailbox. 18 januari 12.00 uur maken we de winnaar bekend.

[b]Wat moet je eigenlijk kunnen?[/b]
Als je een gemiddelde tot goede skiër bent en je hebt de afgelopen jaren regelmatig op de piste gestaan, dan ben je zeker toe aan heliskiën. Voor snowboarders geldt dat je een ervaren snowboarder moet zijn. Het freeride paspoort is helaas even uit de lucht, maar komt er binnenkort weer aan. Tot die tijd even zo

Wat moet je kunnen?:

• hellingen tot 35 graden onder alle omstandigheden;
  • je beschikt over voldoende conditie om een dag lang te skien/boarden;
  • je hebt ervaring met skien in bossen en het hooggebergte;
  • Je kunt traverseren en je kunt uit stilstand om je as draaien;
  • Je bent niet bang voor verschillende sneeuwcondities

Antwoord je overal een ja op? Dan ben jij klaar voor heliski. Wees niet bang, ter plekke worden op basis van het aanwezige niveau er nog verschillende groepen samengesteld.

[b]Wat neem je mee?[/b]
Je skischoenen/boardboots en lekker zittende, goed ademende wintersportkleding. CMH verzorgt de rest ...

[b]CMH verzorgt de rest?[/b]
Ja, we denken aan je schep, sonde, pieper, rugzak
radio, ski's / board, helikopter, oeverloos veel poeder en prachtige lijnen en training. Mocht je een ABS of Snowpulse willen gebruiken, deze zijn te huur in de 11 verschillende lodges van CMH! Natuurlijk kun je ook je eigen spullen meenemen, want niets zo vertrouwd als je eigen gear.

[b]Je wilt mee?[/b]
Schrijf je dan in voor de droomreis en volgende week volgen de details in je mailbox.

[b]Dit wil je niet missen?[/b]
Neem dan even contact op met Philippe van CMH Benelux (+31 6 141 886 95) of mail info[at]cmhbenelux.com Tijdens de RevelSTOKE week zijn Arjen en ik er ook en wie weet rijden we samen die 21000 hoogtemeters met poeder.

Liever je eigen feestje? Kan natuurlijk ook. Tot laat in het seizoen verzorgd CMH heli arrangementen. Ik heb er zin in ;P

Reacties

• JosHendriks
    Advanced
    JosHendriks op 9 december 2011 · 09:42
    @morris ik heb me weken geleden al ingeschreven maar nog geen bericht ontvangen. Kan dat kloppen?
  • Murky
    Advanced
    Murky op 9 december 2011 · 10:44
    @ Jos Hendrinks: "Nog niet ingeschreven? Snel doen dan. Volgende week ontvang je de details in je mailbox. "

Volgende week krijg je bericht 😃
    Skier turned Snowboarder turned Skier..
  • TijmenDal
    Advanced
    TijmenDal op 9 december 2011 · 12:15
    Ik ga winnen, tralalala!
  • telemikey
    Advanced
    telemikey op 9 december 2011 · 12:51
    Grappig, stap 2 nog niet ontvangen en hier hebben we het al over stap 3???

Maaruh, kom maar op!
    White room,Pillow lines,I rule
  • sven.vanhoeck
    Beginner
    sven.vanhoeck op 9 december 2011 · 15:53
    Hier droom ik al JAAAAAREN van. Hopelijk wordt die droom eens werkelijkheid 😃
  • luuk999
    Advanced
    luuk999 op 9 december 2011 · 16:15
    Woehoe mijn droom, is er ook een min. leeftijd?
  • bousselaere
    Tourist
    bousselaere op 9 december 2011 · 18:18
    @Jos Hendriks, maakt niet uit jonge. Vertel je wel hoe vet het was 😉
  • JosHendriks
    Advanced
    JosHendriks op 9 december 2011 · 18:41
    @bousselaere zonder mij gade gei nergus!!!
  • piethein
    Tourist
    piethein op 11 december 2011 · 13:54
    nice, ingeschreven uiteraard!!
  • koningwoning
    Tourist
    koningwoning op 20 december 2011 · 16:24
    Nog altijd niets ontvangen in m'n inbox waar ik iets mee kan.
    Gaat dat nog komen of wat?
    No, I will NOT calm down
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 20 december 2011 · 20:34
    jazeker... komt er aan.. ;P
    May the powder be with you.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro