wePowder Lines: Poeder op je desktop

wePowder Lines: Poeder op je desktop

Zo, daar zijn we weer! Na de lancering van de nieuwe site was hij misschien even verdwenen, maar nu is hij terug en volledig vernieuwd! Vandaag presenteren we met gepaste trots de [url=http://www.wepowder.nl/over/lines]nieuwste versie van wePowder Lines[/url].

[b]Compleet vernieuwd[/b]
Onze desktop app is een volledig nieuw jasje gestoken en net als de nieuwe site volledig geïntegreerd in het wePowder netwerk. Dat betekent dat je via wePowder Lines bent verbonden met een rap groeiend wereldwijd netwerk van freeriders en je dus écht geen vlok meer hoeft te missen. De laatste powder forecasts lezen, de actuele condities van de wePowder gebieden checken, chatten met andere wePowderaars en direct messages versturen naar de mobiele telefoon van je vrienden, het kan vanaf vandaag allemaal!

Net als de nieuwe website zal de functionaliteit van Lines deze winter stapsgewijs uitgebreid worden. Zo wordt er op dit moment hard gewerkt aan een verbeterde versie van de routes, zodat het invoeren, delen en terugvinden van freeride routes nog makkelijker wordt. Bovendien komen we met een aantal volledig nieuwe functionaliteiten, waarover we je later meer zullen vertellen. Ons doel? Van wePowder Lines dé beste tool voor freeriders te maken!

[b]Lines voor iedereen[/b]
Waar de oude versie van Lines alleen voor pro-riders beschikbaar was, is de nieuwe versie gratis te downloaden en open voor alle wePowderaars, omdat we vinden dat iedereen de stoke van poeder op zijn desktop moet kunnen ervaren! Dat betekent natuurlijk niet dat we de proriders zijn vergeten. Integendeel, voor onze fanatieke aanhang (waarvoor dank!) komen we binnenkort met extra functionaliteit, exclusief voor proriders!

[b]Installeer Lines nu[/b]
Lines installeren is eenvoudig. [url=http://www.wepowder.nl/over/lines]Klik hier en download de applicatie[/url]. Als je nog geen Adobe Air hebt geïnstalleerd, zal dit automatisch ook worden geïnstalleerd.
Na het downloaden kun je inloggen met je wePowder account-gegevens en direct aan de slag, of je nou op Windows, Mac of Linux zit…

Have fun!

Bart1

Reacties

Gevorderd
EasyAuteur14 december 2011 · 16:39

3x Hoera! “lines voor iedereen” (Ik ben momenteel nl. een werkeloze skibum)

Built for Speed
Toerist
powderskifun2Auteur14 december 2011 · 16:47

Whooohooo! De winter wordt alleen maar beter!

Beginner
xosAuteur14 december 2011 · 18:36

Bart, welke versie van de adobe air runtime is minimaal nodig? Voor linux is de laatst beschikbare versie 2.6. Als ik de applicatie probeer te starten wordt de melding getoond dat mijn machine niet voldoet aan de minimale requirements. Dat doet vermoeden dat minimaal versie 2.7 of zelfs 3.1 nodig is?

Elite
kanskiAuteur14 december 2011 · 20:00

Moeten we de ouwe er eerst afgooien?

Never ski faster than your guardian Angel can fly!
Toerist
Bart1Auteur14 december 2011 · 20:25

@kanski: ik vermoed van wel.

@xos, versie 2.6 is de vereiste versie voor zover ik weet.

You ski? wePowder!
Gevorderd
SPAMAuteur14 december 2011 · 20:55

iPad onvriendelijk helaas:-(

Had ik toch mijn laptopje niet weg moeten doen.

Wie niet chased moet veel weken boeken!
Toerist
Bart1Auteur14 december 2011 · 21:20

@spam, gelukkig is onze nieuwe site wel een stuk ipad vriendelijker… enne, wij kunnen er natuurlijk niets aan doen dat ome steve een hekel had aan Adobe

You ski? wePowder!
Gevorderd
SPAMAuteur14 december 2011 · 23:50

Dat isdan ook wel weer waar. Gelukkig kan ik de iPhone app prima draaien op de pad. Maar had graag de lines gehad. Die staat atraks op de windhoos pc thuis als ik in het wit sta.

Wie niet chased moet veel weken boeken!
Gevorderd
JeWeDeAuteur16 december 2011 · 19:09

Even iets anders. krijg je de DM die je verstuurd ook te zien? ik zie niets en kan ook niet direct naar iemand een bericht sturen denk ik?? heb jij mijn DM gekregen?

Toerist
Bart1Auteur16 december 2011 · 19:24
You ski? wePowder!
Gevorderd
JeWeDeAuteur16 december 2011 · 22:56

Ik zie niets…

Toerist
Bart1Auteur17 december 2011 · 08:32

niets, als in: wit scherm, een melding van geen berichten, sneeuw, mist?

You ski? wePowder!
Gevorderd
rogierkoopAuteur17 december 2011 · 12:15

ik krijg een foutmelding:
\

Adobe Air:

Deze toepassing kan niet worden geïnstalleerd omdat dit installatieprogramma niet correct is geconfigureerd. Neem contact op met de schrijver van de toepassing voor hulp.
\

Ubuntu 11.04, oude versie van air en lines eerst gede-installeerd. (nadat ik had geprobeerd het hgewoon eroverheen te installeren. Dat ging ook niet.

Gevorderd
JeWeDeAuteur19 december 2011 · 01:04

@bart

Sorry je hebt helemaal gelijk, beetje kort door de bocht.

ik zie: een scherm om de directe messages in te voeren en daar onder: er zijn geen directe messages gevonden

Toerist
Bart1Auteur19 december 2011 · 08:44

@JeWeDe als je daar niks ziet, dan heb je nog geen dm’s verstuurd of ontvangen. Kennelijk is er dan in eerder al iets fout gegaan. Ter test heb ik je een dm gestuurd. Als het goed is zou je die in je inbox moeten zien (en daarvan een notificatie in lines en/of powfinder moeten krijgen)

You ski? wePowder!
Beginner
BazzAuteur18 januari 2012 · 12:09

@bart

Klopt het dat ik geen routes kan vinden in Lines? Nu staat in mijn lines ook niet zo’n richtingsbordje.

Toerist
Bart1Auteur18 januari 2012 · 12:53

@Bas dat klopt. We zijn bezig met een update waarin de routes weer terug komen. Die komt nog voor de ISPO.

You ski? wePowder!
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!