Thuisblijven...

Thuisblijven...

Dit fotootje zond Roelaano me net…

Vorige week had ik nog een heel fijne [url=http://www.wepowder.nl/node/3331]poedertrip[/url] met Roel. Toen de berichten van de echt héle grote dump binnendruppelden heb ik ook voor dit weekend weer alles klaargezet. Klein probleempje was dat er veel ski’s van mij naar KaPow mee zijn, maar ik had een CrudCrusher (sic!) en een BendyWendy klaarstaan.

Vrijdagmiddag besloot ik tóch niet te gaan: Het lawine-gevaar zou naar 5 gaan, veel gebieden dicht door de wind, hele dikke poederstress in de gebieden die wèl open zijn, ik was vorige week al geweest en ga vrijdag alweer voor twee weken met het gezin, en ik heb stiekem best veel te doen.

En dus zit ik net als een paar andere zielige wePowderaars onverteerbare facebook-berichten te lezen en webcams te bekijken:

[img]http://www.bmb-ski.nl/images/zoom1.jpg[/img]

Steven

Reacties

Beginner
brtsAuteur18 december 2011 · 17:33

Same here, sterkte.

Gevorderd
NickyAuteur18 december 2011 · 17:34

Ben mezelf ook al een heel weekend aan het kwellen door tegen beter weten in een rondje webcams en facebook-foto’s/updates te bekijken. Had dit weekend vrijgehouden voor een tripje, door omstandigheden plannen bijgesteld. Pffff :-S. Positieve kant: die basislaag die ligt er nu wel ;-).

Gevorderd
koen_djfistelAuteur18 december 2011 · 18:04

heb mij anders wel goe geamuseerd ;-) nog enkele n8jes knippen en plakken … wat zal ik blij zijn als die usb-poort voor in m’n kop uitgevonden is … :-)

sbs roelz
Gevorderd
JuulskiAuteur18 december 2011 · 18:10

yeah it hurts!Ben eigenlijk niet gewend om aan de zijlijn te moeten toekijken, maar vanaf Feb mag ik 3 maanden los! Nu dus nog even de broodnodige centen bij elkaar harken… En tja als ik die pow niet kan shredden, dan ben ik toch blij dat mijn vrienden die ‘zware’ taak van mij overnemen! Dus kom maar door met die pics, vids en verhalen!

Expert
huibAuteur18 december 2011 · 19:25

Direct na de kerst mijn eerste en enige poeder van dit jaar. Nu maar hopen dat het koud genoeg blijft, of dat er nog wat bijvalt.

Gevorderd
MarcoAuteur18 december 2011 · 19:37

herkenbaar. Ook ik moet nog even doorbijten en wachten totdat ik voldoende hersteld ben van operatie…

Ondertussen alle lyrische berichten van poederjunks lezend! It hurts! Maar toch ook weer mooi om al die verhalen en foto’s te zien/lezen. :-)

Gevorderd
SpiderAuteur18 december 2011 · 21:40

na een paar seizoenen weinig skien begint het pijn te doen

We doen wat rustiger tegenwoordig
Gevorderd
JeWeDeAuteur18 december 2011 · 22:00

oohw herkenbaar…

Beginner
QmaartenQAuteur19 december 2011 · 15:40

Same here, maar in de rest van het seizoen gaat het helemaal goedkomen

powpowwowjippiajippieee
Gevorderd
alexsvwAuteur19 december 2011 · 17:21

Ken het gevoel. Maar donderdag weer richting de Alpen en hoop nog het staartje van PA6 mee te nemen

Walking down a mountain is a waste of gravity
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!