Kort filmpje pre-Canada tripje

Kort filmpje pre-Canada tripje

Een foto van Haas in Tschiertschen, afgelopen weekend.

Om de beentjes soepel te houden, om de gear nog een laatste keer te testen, omdat Morris en Haas ook gingen en we over een ruim een week met hen naar Canada gaan, en omdat er gewoon heel veel sneeuw lag. We hadden kortom genoeg redenen slash excuses om aan het thuisfront uit te leggen dat we poederalert#12 echt niet konden laten schieten. Dus sprongen Roelaano en ik donderdag in de poederbus.

Het werd een heftig tripje, en niet alleen omdat er veel sneeuw lag, daarover waarschijnlijk op Roel’s blog later meer.

Ik heb één ochtend de goPro van Roel op mijn helm gehad (de mijne is een beetje kwijt, ik weet althans niet precies waar ie ligt) en met die beelden heb ik onderstaande sfeerimpressie in elkaar geknutseld.

Steven

Reacties

Gevorderd
RoelaanoAuteur25 januari 2012 · 00:07

lekker bezig BMB-boy!

Gevorderd
koen_djfistelAuteur25 januari 2012 · 02:02

schoon schoon : nix beter als Pow. Enjoy canada !!!

sbs roelz
Gevorderd
ArjenproadminAuteur25 januari 2012 · 09:32

Lekker hoor! Haas staat wel verdacht vaak stil ;). Maar dat maakt hij dan weer helemaal goed met die dikke spray aan het einde.

One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
Expert
meteomorrisAuteur25 januari 2012 · 10:33

@Arjen Maar Fieberbrunn was dan ook nogal diep en het is er nogal V-L-A-K ;P

powfinder.com
Toerist
Steven2Auteur25 januari 2012 · 12:51

Om niet de term v-o-e-t-b-a-l-v-e-l-d te gebruiken :-)

Gevorderd
RoelaanoAuteur25 januari 2012 · 12:59

Probeer je nou de term voetbalveld een beetj uit te vlakken??

Toerist
JaapvRAuteur25 januari 2012 · 13:33

hmmmm tschiertschen! thanks!

Expert
meteomorrisAuteur25 januari 2012 · 14:16

LOL… v-o-e-t-b-a-l-v-e-l-d… het wordt tijd dat we van Gaal een keer uitnodigen… dan kan ie ons door die velden coachen

powfinder.com
Gevorderd
telemikeyAuteur25 januari 2012 · 15:22

Goh, ik zie opvallend veel bomen… dacht obv de WePow gids dat het er vrij bomenloos was! (of ben ik nu in de war met een ander gebiedje).
\

Hoe dan ook: lekkere pillows mannen! En goeie pow!

White room,Pillow lines,I rule
Toerist
famvermeentAuteur25 januari 2012 · 19:14

wat was pa#12 g-o-e-h-o-e-d!!!

feel like doin' it
Toerist
Steven2Auteur25 januari 2012 · 20:12

@telemikey: Ik heb het boek er ook even op nageslagen, en daar worden inderdaad de grotere lijnen beschreven, maar het bos is dus ook de moeite waard. Zat wel een hike van een goed kwartier aan vast.

Toerist
AnoniemAuteur25 januari 2012 · 20:45

@steven waar is dat stuk dan ongeveer? Denk dat ik een vermoeden heb maar weet het niet zeker.

Expert
HaasAuteur25 januari 2012 · 21:51

breedspectrum goed gereden tijdens dit tripje! eerst in de vette landcruiser van de weerzegger en toen ontelbare pillows met de mannen.

Eerste keer met steven gereden; je ziet in z’n stijl dat ie veel met roel op pad is geweest.

@marcoV we zaten op het plateautje van de reckmoos gondels. op skiërs rechts in de vallei naast de reckmoos süd… en in andere nogal vlakke gedeeltes ;-) waar naar men zegt SV Fieberbrunn in de zomer z’n balletjes trapt.

There are no secrets, only information you don't yet have...!!
Expert
costijnAuteur27 januari 2012 · 02:26

helm…stilstaan…echt haas? je stond zeker niet op je tanker. ;-) Mooie foto!

Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!