The Future is NOW?!

The Future is NOW?!

Om eerlijk te zijn is dit best een gewaagde titel, die slaat op de marketingcampagne van het nieuwe snowboardbindingmerk NOW. Kunnen ze de hype die ontstaan is door al hun teaser-filmpjes waarmaken? Gaat dit het helemaal worden vanaf volgend seizoen? Dat durf ik nog niet te zeggen, maar Martin en ik hebben ze wel al kunnen testen. Wat ik ervan vind? Check onderstaand filmpje en lees de thread die Aad en ik op facebook hadden. Maar vooral: ga ze zelf testen!

Aad: Ben echt heel benieuwd hoe het rijdt! Wat vind jij ervan …en cut de sponsor bullshit…

Erwin: ‎_@Aad: eerste indruk van de bindingen: hier kan ik helemaal niets mee. Heb het toch de tijd gegeven en er nu twee dagen mee gereden en het gaat steeds lekkerder. Ik mistte inderdaad de directheid, omdat je meer input moet geven voordat je daadwerkelijk druk op je kant geeft. Heb ze gereden in verse luchtige poeder tot in helemaal verspoord terrein. Na één run gemaakt te hebben, heb ik er meteen al de hardere zwarte elastomeren in gezet, de groene waren voor mij té zacht. Board-binding combinatie was misschien niet optimaal, aangezien de flagship een heel hard board is dat meer dan andere boards om directe input vraagt. Had er liever op een mountain twin gestaan. Anyway, ik ben niet van de trucjes, maar alles landt een stuk makkelijker: BS 180s, cliffdrops. Ik mis nu na twee dagen nog steeds wat directheid, maar krijg er veel andere dingen voor terug die ik in m’n andere bindingen mistte. Er wordt veel onder je voeten opgelost zonder dat je het doorhebt. En je kan zo ongelooflijk hard over verspoord terrein/piste heen knallen. Krijgt Bert ze terug? Nee…_

Erwin

Reacties

Beginner
polingAuteur16 maart 2012 · 08:38

lekkere videootje!! nice style, like a lot!

Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!