Bluebird GoPro

Bluebird GoPro

Af en toe moet je gewoon een beetje geluk hebben! PA 19 en 20 brachten hier in Ischgl ongeveer 30 a 40 cm vers en precies op de dag dat het flink opklaarde was ik vrij! Door een periode van behoorlijke dooi waren de afgelopen week meer en meer stenen door het sneeuwdek komen zetten. Die stenen waren door de laag vers plotseling niet meer zichtbaar wat voor heel wat gaten in mijn belag heeft gezorgd. In 1 dag tijd heb ik nog nooit zoveel stenen geraakt… Sharkies everywhere!!! Dat maakt dat ik afentoe iets gas terug heb moeten houden, maar dat heeft de pret gelukkig niet kunnen drukken!

Ik heb de afgelopen tijd wat minder ofwel geen GoPro beelden gepost om het simpele feit dat ik mijn lader kwijt was… Helaas raak ik wel eens vaker wat kwijt en dit keer had dat als gevolg dat mijn GoPro thuis moest blijven. Na een verhitte zoektocht bleek hij in een verdwaalde zak van mijn jas te zitten, waarna hij na een goede laadbeurt weer klaar was voor gebruik.

Hierbij de edit! Helaas waren er veel beelden overbelicht waardoor ik niet alle mooie runs heb kunnen gebruiken. In ieder geval veel zon, poeder en steeps! Enjoy!! Oh en op en aanmerkingen altijd welkom!

ThijsKennis

Reacties

Gevorderd
luuk999Auteur10 maart 2012 · 23:55

Nice Thijs!!!

Beginner
InfernusAuteur11 maart 2012 · 09:14

Lekker Thijs!

Gevorderd
snelle_henkieAuteur11 maart 2012 · 09:22

Ha Thijs! Heb je dit gefilmd met een GoPro of GoPro 2?

Alleen ga je sneller. Samen kom je verder.
Toerist
powderskifun2Auteur11 maart 2012 · 11:36

@henkie ik gebruik een GoPro HD, dus niet de nieuwe. nadeel van mijn camera is dat ik een hoop moet na bewerken omdat de belichting vaak niet klopt…

Beginner
MTVAuteur12 maart 2012 · 21:43

Mooie platen Thijs. Complimenten! Die sharks heb ik ook gezien vrijdag en zaterdag. De mooie lijnen wist ik heel wat minder te vinden dan jij. Zal de beelden bestuderen voor een volgende keer!

Gevorderd
brtAuteur13 maart 2012 · 14:11

Yo thijs. Lekkere beelden. Tipje qua video: verander je witbalans op je camera naar ‘goed weer’, of gooi een filter over je video’s in premiere, want je beelden zijn erg overbelicht. Voor de rest erg lekker :)

Toerist
powderskifun2Auteur13 maart 2012 · 21:49

Tnx MTV! @Brt: Tnx! Ik zal eens uitzoeken waarop ik mijn lichtbalans heb ingesteld, geen idee eigenlijk… Zou een hoop schelen! Ontzettend bedankt voor je tip!

Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!