Een cadeautje!

Een cadeautje!

Soms zijn de lekkerste dagen de dagen waar je eigenlijk heel weinig verwachtingen hebt. Gewoon een dag rijden zonder dat je vooraf denkt dat het echt dik gaat worden. Tuurlijk, er is wel wat sneeuw gevallen, maar goed, gisteren was het bluebird en zal het grootste deel wel afgekrast zijn. De temperatuur is ook redelijk hoog geweest, dus de verwachtingen waren niet al te hoog. In een gebied wat door iedereen nou niet direct als freeride gebied wordt bestempeld, hebben we echter een mooie dag gehad.

[b]Poederstress?[/b]
Met uitzicht op enkele Alpenklassiekers vonden we al vrij snel een prachtige noordhelling, waar we de hele dag mooie lijnen neer hebben kunnen neerzetten. Nul poederstress, een hele goede sfeer met fijne poedermaten en heerlijke sneeuw zorgden ervoor dat deze dag dus boven verwachting goed was!

[img]http://farm8.staticflickr.com/7185/6973779071\_6202b28389\_z.jpg[/img]

Hebben jullie dagen gehad die beter waren dan vooraf gedacht?

Arjen
was born with maps of ski areas in the cradle and has visited almost all of them. His great passion is freeriding.

Reacties

Beginner
InfernusAuteur11 maart 2012 · 22:26

Dit seizoen al een aantal dagen gehad die boven verwachting goed waren! Onverwachte stoke is misschien wel de beste stoke :)

Gevorderd
DioAuteur11 maart 2012 · 23:36

PA#10. Onderaan in de druilerige regen je gear verzamelen. Iedereen een zure bek. “zullen we naar huis gaan?” Liftpas die veel te duur lijkt. Om 1700u weer op de parkeerplaats staan met een geweldige dag in het Stammenbos -Daar Waar De Poederwolf Huilt- in de rugzak.
\

Verrassingen zijn top!

Life is short. Buy the shoes. Take the trip. Ride the line.
Expert
meteomorrisAuteur12 maart 2012 · 09:47

@Arjen Je zat er dan ook lekker in… Net als Brt en MarcD waarmee we een dagje mochten rijden.

powfinder.com
Toerist
JaapvRAuteur12 maart 2012 · 13:23

De beste freerider is die met de minste verwachtingen! (huh?!)

Gevorderd
ArjenproadminAuteur12 maart 2012 · 14:30

@JaapvR Haha, ik was wel met de drie beste rijders onderweg. Big smiles!

One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
Beginner
DennnnisAuteur12 maart 2012 · 18:40

Dal inrijden en dan janken, regen? Hoe kan dat nou?

Pas kopen, het wordt kouder en in dan hoger, vette vlokken!

Nice. Ik geloof in dat je downs nodig hebt om van de ups maximaal te kunnen genieten!

sneeuw!!!!
Gevorderd
brtAuteur12 maart 2012 · 20:09

Op de parkeerplaats van Engelberg aankomen en 200 locals en scandi’s in de liftline voor je zien, en dan toch onverspoord rijden :)

Toerist
powderskifun2Auteur12 maart 2012 · 20:32

Afgelopen weekend was veel beter dan gedacht!!! Maar arjen, die foto onderaan is echt briljant! Geen sneeuw in het dal. Bomen zonder sneeuw erop, sneeuwlijn en dan awesome powpow!!! Heel mooi, die foto vat in 1 klap maart samen…

Toerist
JanG131Auteur12 maart 2012 · 22:21

Lijkt me de Rhone-vallei en bijgevolg de luchthaven van Sierre, want die van Sion ziet er anders uit dacht ik :-)

Gevorderd
ArjenproadminAuteur12 maart 2012 · 22:39

@JanG131 Helaas, wrong bet! ;)

One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
Toerist
MarcD2Auteur12 maart 2012 · 22:43

Mooie foto geworden inderdaad ;) @JanG131 Fout, try again…

Toerist
PK2Auteur13 maart 2012 · 00:39

Ik gok even mee; Hasliberg; met op de ene foto zicht op de Brienzersee en de andere foto zicht op Meiringen… toch?

Expert
meteomorrisAuteur13 maart 2012 · 07:52

@PK… right!

powfinder.com
Toerist
PK2Auteur13 maart 2012 · 08:09

Mooi. Ik heb maat L ;-)

Gevorderd
Guy.Auteur13 maart 2012 · 10:30

Hasliberg?

Toerist
JanG131Auteur13 maart 2012 · 14:14

Getver, dan toch maar stoppen met volleyballen en volgend jaar actief de sneeuw opzoeken en tussendoor m’n aardrijkskunde wat up te daten :-)

Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!