CMH – wePowder Revelstoke weeks

CMH – wePowder Revelstoke weeks

Deze winter hebben we kennis gemaakt met heliskiën en –boarden met CMH in Revelstoke. Het heeft in vele opzichten ons perspectief verlegd. Goede sneeuw, uitdagend terrein en een meer dan goede sfeer hebben er voor gezorgd dat dit naar meer smaakt. We kwamen eigenlijk al snel tot de conclusie dat iedere skiër of boarder ooit eens een dergelijke trip (mee)gemaakt moet hebben. Er zijn nog enkele plekken vrij, dus we dachten, ‘kom we brengen dit nog eens onder de aandacht!’.

En daarom hebben we naar aanleiding van alle reacties die we op deze trip gehad hebben wat moois bedacht. Volgend jaar organiseert CMH Benelux de speciale [b]wePowder Revelstoke weken[/b]. Ja, je leest het goed. Met je poedermaten van wePowder de heli in. En dus kunnen we maar een ding adviseren: Bijzijn! Meemaken!

[b]Wanneer?[/b]

In samenwerking met CMH Benelux hebben we de twee weken gekozen met daarin de grootste kans op optimale condities:

-Laatste week januari (vijf dagen): 26 Januari – 31 Januari 2013 (en hier zijn Maurice en ikzelf ook bij)

-Eerste week februari (vier dagen): 31 Januari – 04 Februari 2013

En het is dus perfect te combineren met een aantal dagen rijden in een resort. En dat is weer perfect om even warm te draaien voordat het ‘echte’ werk in de heli begint.

[b]Waarom heliskiën/boarden?[/b]

-De trip die wij met CMH maakten waren onze beste poedermeters ooit. Tel daarbij op dat alles eromheen (hotel, eten, sfeer, etc) ook top geregeld is en dit is met recht een droomreis. Lees het verhaal van Emmel er nog maar eens op na.

-Naast het heliskiën/boarden met CMH kan je de dagen ervoor gebruiken om even lekker in te rijden en kennis te maken met twee van de mooiste skigebieden van BC (en misschien wel van Noord-Amerika): Kicking Horse en Revelstoke!

-Downdays komen weinig voor in Revelstoke, maar mocht de heli niet kunnen vliegen, dan is er voldoende te doen. Uiteraard kan je de berg op het skigebied in, maar je kan ook gaan crossen op sneeuwscooters. Een downday is dus geen verloren dag! En nogmaals: het is het beste poederrijden ooit!

[b]Wat kost het?[/b]

Je denkt misschien ‘waarom heb ik dit nog niet eerder gedaan?’. Nou, misschien vanwege de prijs. Vergeleken met een ‘normale’ trip is het uiteraard duurder. Is het waar voor je geld? Ja, tot de laatste cent. En mocht je niet aan al je hoogtemeters komen (bijvoorbeeld door slechte weersomstandigheden), dan kent CMH de beste ‘refund-policy’ van alle helibedrijven. Maar goed, concreet, wat gaat het kosten:

*vier dagen: CAD 5.040,30

*vijf dagen: CAD 6.275,20

Je krijgt hiervoor het volgende:

-17.500 meter vertical (4 dagen) – 21.780 meter vertical (5 dagen)

-alle maaltijden (ontbijt, lunch op de berg, diner)

-verblijf in het heerlijke Regent hotel in downtown Revelstoke

En uiteraard zijn wij er ook bij (in de week van 26 januari t/m 31 januari)! Good times guaranteed!

[b]Contact[/b]

Wil je mee met deze droomreis? Neem dan contact op met Philippe Mullens van CMH Benelux. Hij kan je alles vertellen over CMH en over deze week! Philippe Mullens - CMH Benelux info@cmhbenelux.com www.cmhbenelux.com www.facebook.com/cmhbenelux tel:+31 6 141 886 95 Uiteraard kan je je vragen ook kwijt onder dit topic in de comments. Schroom ook niet om ons te benaderen (bijvoorbeeld via een DM) als je meer informatie wilt hebben!

Arjen
was born with maps of ski areas in the cradle and has visited almost all of them. His great passion is freeriding.

Reacties

Beginner
polingAuteur15 maart 2012 · 08:31

gaat het niet worden, zal elke cent waard zijn, maar je moet ze wel eerst hebben :-(

Gevorderd
EchoAuteur15 maart 2012 · 09:42
Do or do not, there is no try (Yoda)
Gevorderd
brtAuteur15 maart 2012 · 10:07

Heren, jullie hebben het perfecte excuus gevonden om jezelf volgend jaar weer op een CMH trip te trakteren ;-)

Expert
ieismAuteur15 maart 2012 · 13:39

Ik heb net berekend dat ik nog maar 3128 euro tekort kom. Is er hier niet iemand met een energiedrankjes fabriekje die de resterende euro’s erbij wil sponsoren?

Good mountain sense is knowing how to avoid situations that require expert mountain sense.
Gevorderd
MimosaAuteur15 maart 2012 · 14:26

Leuk dat jullie dat organiseren. Ik zou heel graag gaan Heli skien. Maar voor die prijs kan ik ook 3 weken in de Alpen skien…

Powder makes me happy!
Expert
meteomorrisAuteur15 maart 2012 · 15:03

LOL… het is ook een droom. Ik moest mezelf dan ook een paar keer knijpen toen ik in die heli zat ;)
\

Maar als ik zou moeten kiezen tussen de (deel)financiering van een bruiloft of een week met de familie naar de Alpen of leren bekleding en navigatie in mijn auto of 5 paar ski’s of een jaar lang niet naar de kroeg of dit… zeker als je maar 4 weken vakantie in het jaar hebt…

powfinder.com
Gevorderd
AlexandraAuteur16 maart 2012 · 21:13

This is it!

Het enige dat je kan weerhouden… Het verlangen naar en dromen over is vaak mooier dan het echte moment. Maar als jullie nu alweer verlangen naar volgend jaar dan moet het ultiem zijn!!

Alexandra
Gevorderd
AlexSkiAuteur18 maart 2012 · 19:07

Mooie droom… ik slaap nog wel even door :-P

When life gets too complicated.... SKI
Toerist
TheBrokerAuteur24 maart 2012 · 17:00

vind de prijs eigenlijk wel meevallen, hoeveel kost 6-dgn?

Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!