Gear4guides is on in de Himalaya deel 1!

Gear4guides is on in de Himalaya deel 1!

Een half jaar geleden maakte ik me nog druk of ik de de spullen uit de “Gear4guides ski & snowboard shop” wel kwijt zou raken. De “shop” was namelijk erg goed gevuld met ski’s, stokken, helmen alleen aan tourbindingen en vellen ontbrak het nog. Het lukte me uiteindelijk om begin januari 10 paar ski’s compleet af te monteren. Ik was er dus helemaal klaar voor om gidsen uit Kirgizie, Turkije en India te ondersteunen met materiaal dat wij anders bij het grove vuil zouden zetten!

Alleen had ik nog een logistieke uitdaging; hoe krijg ik de spullen op locatie? Gelukkig kwam ik via via in contact met een paar freeride groepen die de curry powder gingen opzoeken in Gulmarg. Zij waren heel snel stoked over het idee om als “friend” van G4g spullen mee te nemen naar India. En zo een local te ondersteunen met zijn/ haar ski activiteiten om zo letterlijk meer brood op de plank te krijgen!

Een goed voorbeeld is het verhaal van Abdul Hamid, skileraar en Gids in Gulmarg. Abdul komt uit het dorpje Warrapura en huurde tot nu toe zijn ski’s voor zijn lessen en tochten. De ski’s van Gear4Guides zorgen ervoor dat hij dit niet meer hoeft te doen en extra inkomen voor zijn familie kan genereren. Zie bovenstaande foto!

olafski

Reacties

Gevorderd
ArjenproadminAuteur2 april 2012 · 23:40

Super gedaan Olaf!

One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
Expert
meteomorrisAuteur3 april 2012 · 08:21

Like…

powfinder.com
Expert
DexterAuteur3 april 2012 · 08:50

Nice!

www.mrtnproductions.com
Beginner
Dirk77Auteur3 april 2012 · 08:56

Top!

Gevorderd
koen_djfistelAuteur3 april 2012 · 18:57

goe bezig !!! respecgt !!

sbs roelz
Gevorderd
koen_djfistelAuteur3 april 2012 · 18:57

goe bezig !!! respect !!

sbs roelz
Toerist
AnoniemAuteur3 april 2012 · 21:18

Friends for ever! Top initiatief

Gevorderd
dejongarnoAuteur3 april 2012 · 23:51

Bestaat dit project dus nog steeds? Worden jullie (lees de gidsen) ook blij van een doos vol met ski-board kleding; jacks, broeken, fleeces, etc…?

Toerist
wittelijnenAuteur4 april 2012 · 00:20

sweeeeeet

FB.com/koenbakkers.skier
Toerist
encompanyAuteur5 april 2012 · 14:20

hungry for mooore!

Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!