The Afghan Ski Challange: weapons not allowed

The Afghan Ski Challange: weapons not allowed

Op mijn zoektocht naar fijne maagdelijke poeder, rust en iets geheel nieuws en bij gebrek aan poederalerts in Europa ;-), kwam ik in contact met de “Afghan Ski Challange”. Een freeride race die begin dit jaar voor de tweede keer gehouden is in de Bamiyan Provincie, in Centraal Afghanistan. De race, mede op initiatief van de Zwitser Christoph Zuercher en de Bamiyan Ski Club, is bedoelt om het winter tourisme en dus het skiën in Afghanistan op de kaart te zetten.

Ik heb al een lijntje gelegd met FWT om ze te wijzen op deze bijzonder lokatie… de pers gaan ze er zeker mee halen! Uiteraard kun je volgend jaar zelf ook mee doen door je in te schrijven via de website http://www.afghanskichallenge.com/ en wie weet wordt jij wel de eerste internationale winnaar!

olafski

Reacties

Expert
semmelAuteur5 april 2012 · 22:58

WFT of FWT?

Respect the Mountains..!
Gevorderd
koen_djfistelAuteur5 april 2012 · 23:10

volgend jaar doe ik mee in de afghansnowboardchallenge ; komt wel goe denk ; sta ook al jaren stijf van de pijnstillers ;-)

sbs roelz
Gevorderd
Guy.Auteur5 april 2012 · 23:48

Het lijkt wel Monty Python…

Beginner
GillesAuteur6 april 2012 · 00:17

WTF, had ik daarnet een paar big mountain guns aangeschaft!

Gilles is my name!!
Toerist
AnoniemAuteur6 april 2012 · 17:46

Weapons not allowed gold dan toch niet voor de 2011 editie, op de foto’s staan toch redelijk wat guns (geen big mountain guns, en ook andere AK’s dan die van K2)…

Gevorderd
JesperAuteur6 april 2012 · 18:12

Ik kwam er wel pas na een paar minuten achter dat die kerel Duits sprak.

Toerist
encompanyAuteur6 april 2012 · 21:17

C’est ENOOOORRRRME! Thanx

Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!