Dutch Family/Powder Week Jam

Dutch Family/Powder Week Jam

Family/Powder Jam… Streep door wat niet van toepassing is ;) Zaten we in maart al met ons hoofd in de zomer, met de sneeuw van de afgelopen 2 weken is de winter weer helemaal terug. Afgelopen weekend en het paasweekend zorgden voor heel wat stoke en mooie plaatjes. Komend weekend gaat dat weer het geval zijn nu PA#25 van kracht is en het lijkt er op dat de Family Jam en de Dutch Week eerder de Powder Jam en Powder Week zullen zijn en PA#26 of PA#27 op hun dak gaan krijgen. Er valt de komende dagen al heel wat sneeuw en het lijkt er op dat volgende week er nog een bak bij valt.

[b]28 april tot 5 mei[/b]
Koninginnedag, 1e mei, 4 mei en 5 mei. Half Nederland ligt op zijn gat, veel scholen gesloten en dat terwijl er nog liften open zijn in de Alpen. ([url=http://www.wepowder.nl/blogs/morris/deze-gebieden-zijn-nog-open]Check hier welke gebieden er nog open zijn de komende 3 weken[/url]). Het mooie… de rest van de wereld is dan gewoon aan het werk. Redelijk rustig in de Alpen dus en met een sneeuwdek dat bovengemiddeld is op veel plaatsen en wit in plaats van bruin zoals afgelopen winter. En dus gaan er heel wat mensen mee met de Family Jam en de Dutch Week.

Ik ga dit jaar richting de Family Jam. Meer families, minder poederjagers ;). Net nog even de hoogtekaarten van Tignes besteld en weer even door [url=http://pistehors.com/news/ski/comments/0758-keys-to-the-espace-killy/]Les Cles de l’Espace Killy[/url] gebladerd. Laatste keer dat ik er was is al weer 8 jaar geleden en ik heb er zin in. Kids 's ochtends naar snowboard-, ski- of freestyleles en ik zelf de tijd voor wat hikes en mooie lijntjes. Nu hoorde ik daarnet dat Val D’Isere ook nog open is tot 1 mei. Ik heb er zin in.

[img]http://teamblog.sweetprotection.com/wp-content/uploads/2010/12/Tignes-Playground-copie-450x333.jpg[/img]

[b]Poederprijsje… [/b]
Van Sylvia (organisator van de Family Jam) hoorde ik dat er nog een paar appartementen beschikbaar zijn in Tignes. Ik citeer: ‘Voor de kinderen: Ski- en snowboardles in het Nederlands, dansen in de minidisco en zwemmen in één van de prachtige zwembaden. Voor de mama’s en papa’s: o.a. testmateriaal en de Tour de Tignes.’

Meer informatie: [url=http://www.familyjam.nl]Familjam.nl[/url]
En stel dat je nog geen kids hebt en wel lekker die kant op wilt? Is het dan goedkoper? [i]'Dan mogen ze me even bellen of mailen voor een poederprijsje… '[/i] Goed, hierbij dus:

[b]Ga jij naar Dutch Week of Family Jam?[/b]
Waar ga je naartoe, waarom en heb je zin om met anderen wat lijnen te trekken?

meteomorris

Reacties

Beginner
jagoAuteur19 april 2012 · 13:45

Ik ga met een groep vrienden naa Val thorens Dutchweek. al 12 jaar lang…altijd een goede week (vorig jaar telt niet mee ;-) ) . Altijd zin nieuwe lijnen te trekken en hopelijk wat bij te leren.

Gevorderd
PaulJAuteur19 april 2012 · 17:09

Ik zou echt vet graag willen gaan, maar helaas zit het een beetje tegen met medereizigers. Had plannen om met een maat te gaan maar die heeft afgehaakt wegens financiele reden hehe.

Dit zou echt een super seizoens afsluiter zijn!

Discover the unknown
Toerist
famvermeentAuteur19 april 2012 · 18:37

DUTCH FAMILY/POWDER WEEK JAM
\

wat bekt dat toch lekker!

we zullen de animo eens checken vanavond: oma is jarig!

feel like doin' it
Toerist
travelchickAuteur20 april 2012 · 14:19

Bedankt voor 't mooi artikel Morris. Nu nog maar 8 nachtjes slapen (!!!)

Gevorderd
dejongarnoAuteur20 april 2012 · 20:12

Het is dat ik geen kinderen heb, anders wist ik het wel ;-) Have fun guys!

Gevorderd
OpaproAuteur23 april 2012 · 10:10

Ben net terug uit de Espace Killy en het ligt er nog geweldig bij! Sneeuw tot in het dal. Have fun!

Age is a matter of mind: if you don't mind it doesn't matter!
Gevorderd
EchoAuteur23 april 2012 · 21:13

Ik ga weer “as usual” naar de Dutchweek in ValTho. Helaas geen sneeuwpret voor mij, ik fungeer dit jaar als chaletboy :-) of :-(

en dat met volgens mij de beste sneeuw sinds 10 jaar…sigh…

Do or do not, there is no try (Yoda)
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!