Alles wat een begint heeft...

Alles wat een begint heeft...

…heeft een einde. En dit is mijn einde bij wePowder.

Wat vier jaar geleden begon met een simpel telefoongesprek en wat drankjes aan het strand mondde uiteindelijk uit in iets wat eigenlijk niemand had verwacht. Het idee voor een simpele gids voor een kleine ‘invite-only’ community explodeerde en groeide in korte tijd naar een steeds uitgebreider platform dat inmiddels onder tienduizenden freeriders in meer dan 115 landen de stoke verspreidt via mobiele apps, desktop apps, sites, magazines & events. Een mondiaal platform dat freeriders met elkaar verbindt en over de hele wereld nieuwe vriendschappen tot stand weet te brengen. En dat allemaal door de kracht van die ene, unieke vlok. Zolang d’r maar een heleboel tegelijk van vallen… ;)

Het is een waanzinnig gave rit geweest, die ontzettend leerzaam is geweest en me onwijs veel heeft gebracht. Vier jaar lang zijn passie en werk samengegaan in een unieke mix van groeien, ontdekken, doen, leren en creëren. Ik ben trots op wat we met een klein team bereikt hebben en onwijs dankbaar dat ik een bijdrage heb mogen leveren aan de positie die wePowder nu inneemt, zowel in ‘de markt’ als in de harten van freeriders. Ik gun echt iedereen in zijn leven een soortgelijke ervaring. Want net als poeder is ook de manier waarop je werkt en leeft een keuze. Neem met minder geen genoegen & ga ervoor!

De keuze om te stoppen met iets dat me zo na aan het hart ligt is uiteraard niet makkelijk geweest. Toch heb ik het idee dat het de juiste keuze is, omdat je soms dingen moet loslaten om te kunnen groeien. Voor mij betekent dat, dat ik een nog onbekende weg ga volgen naar nieuwe uitdagingen. Wat die precies zullen zijn weet ik nog niet, maar met de afgelopen vier jaar in mijn achterhoofd, weet ik wel dat het ongetwijfeld weer een bijzonder avontuur gaat worden.

Ik wil jullie allemaal ontzettend bedanken voor jullie onmisbare bijdrage aan wePowder de afgelopen jaren. Want die community van gelijkgestemden is wat wePowder zo uniek maakt. Mochten we elkaar ooit nog eens in de sneeuw tegenkomen, dan zullen we zeker samen wat poederbochten maken.

May the pow be with you.

-Bart

Bart1

Reacties

Expert
meteomorrisAuteur16 mei 2012 · 15:48

@Bart… May the powder be with you! Het was een mooie reis! Dank daarvoor. We zullen er alles aan doen om de stoke te blijven voeden/delen/voelen/ervaren/verspreiden.

powfinder.com
Gevorderd
ArjenproadminAuteur16 mei 2012 · 15:52

Mooi gesproken Bart. Het was een mooie rit en ik ben ervan overtuigd dat je die uitdaging opnieuw gaat vinden!

One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
Gevorderd
DonaldAuteur16 mei 2012 · 16:06

@Bart dank voor je visie, inspiratie en samenwerking!

Snowsurfing rules :) www.dryboards.nl
Gevorderd
telemikeyAuteur16 mei 2012 · 16:27

Thanks for being there!

White room,Pillow lines,I rule
Toerist
MarcD2Auteur16 mei 2012 · 20:22

Bart bedankt. Misschien iets minder op de voorgrond, maar ook jij bent verantwoordelijk voor de verandering van de manier waarop ik (en waarschijnlijk velen met mij) mijn wintersport ben gaan beleven. Niet meer het weekje krokusvakantie, maar reizen door het onbekende op zoek naar het ultieme geluksmoment. :D Bedankt, en heel veel succes in je toekomstige avontuur…

Gevorderd
koen_djfistelAuteur16 mei 2012 · 23:03

help ; wie gaat dan al m’n internetmultimediaknopjesbliepjes-perikelen oplossen :-) :-) :-) ? In ieder geval ; thanks4nogmeerdanweweten ; mooie woorden in je tekstje … én May the Pow B wid YOU !!!

sbs roelz
Gevorderd
MarcoAuteur17 mei 2012 · 11:38

Hopelijk is je volgende avontuur net zo mooi en wordt het net zo’n succes als waar wepowder op dit moment is… En daar mag je gerust heel trots op zijn! Thanks daarvoor en succes in je volgende avontuur…

Gevorderd
OpaproAuteur17 mei 2012 · 12:33

Thnx Bart! Als ik terugdenk aan de eerste discussies op Skizone en nu kijk naar het niveau van de discussies op WP, dan is het kristalhelder wat jullie bereikt hebben. Voeg daar nog bij de unieke poederinnovaties op verschillende media en de enorm gegroeide community. Cudo’s en dank voor de rit!
\

P.s: Ik ben benieuwd naar je volgende projecten!

Age is a matter of mind: if you don't mind it doesn't matter!
Gevorderd
VinnieAuteur17 mei 2012 · 21:36

Hee Bart van lurker op skizone, via K2 Public Enemy’s (85mm breeeeeeeed) naar het delen van mooie lijnen met andere members op dikke bakken. het was een mooie trips so far, dankjewel!

Sharing Secrets, Sharing freedom!
Beginner
Jaap_WAuteur17 mei 2012 · 23:13

Zoals zo vaak weer mooi verwoord Bart. Veel succes!

Beginner
polingAuteur18 mei 2012 · 08:16

tja van skizone tot wat het nu is. Ik heb daar nog de laatste maanden mee gemaakt, als boarder toen nog een beetje deel van de outcast ;-), nu met wepowder onderdeel van een mega community. De tijd heeft niet gestaan.
\

Verbaasd me wel dat je voor de beurs gang van wepowder eruit stapt ;-)

Gevorderd
joepchineesAuteur18 mei 2012 · 10:40

Hai Bart,

bedankt voor alles. Succes en may the pow be with you!

Gevorderd
AryenAuteur18 mei 2012 · 11:01

Hey Bart, ook mijn dank voor al het werk dat je verzet hebt en het moois dat daarmee tot stand gekomen is. Als ik dat had moeten missen was ik in de drie seizoenen die ik hier rondhang niet zover gekomen. Al die stoke en kennis waarin we kunnen delen, nogmaals dank. Ik wens je veel geluk in je nieuwe activiteiten.

Gevorderd
EchoAuteur18 mei 2012 · 11:54

Potverdrie…wat moet ik hier nu op zeggen? Wat is je maat handschoenen, bij de volgende bestelling zit er zeker een paar voor jou bij, MET vlok!!!

Do or do not, there is no try (Yoda)
Gevorderd
stefAuteur18 mei 2012 · 14:31

Bedankt voor al je inspanningen!

Beginner
Geert-JanAuteur18 mei 2012 · 21:15

@vinnie die heb ik nog van je geleend op een huskitripje als ik het me goed herinner :) nu ook iets groters met dank aan wepowder! Dank voor het goede werk bart!

Expert
costijnAuteur19 mei 2012 · 01:13

Bedankt Bart!!

Toerist
JaapvRAuteur20 mei 2012 · 10:39

Fuck, the best of luck on all your future endeavors! En schroom niet om een linkje achter te laten waar je werk te volgen is, ook op newmedia-gebied zijn er hier vast genoeg fans van je werk!

Gevorderd
skiesterAuteur20 mei 2012 · 13:55

Dankjewel Bart, en succes!!

Als je alles onder controle hebt ga je niet hard genoeg!
Gevorderd
johnbreedAuteur20 mei 2012 · 17:41

Mijn dank is groot bart!

Door jullie drie is m’n beleving en zijn mijn ervaringen in de sneeuw, zo compleet anders geworden, daarvoor ben ik jullie zo dankbaar !

succes en ik wens je meer dan goeds

Gevorderd
AlexSkiAuteur20 mei 2012 · 21:37

Bart, heel veel dank voor alles wat je voor wePowder en de community hebt gedaan en veel geluk en succes toegewenst bij je nieuwe uitdagingen.

When life gets too complicated.... SKI
Toerist
AnoniemAuteur21 mei 2012 · 13:44

bedankt en veel plezier met alles wat komt.

Gevorderd
pulverdudeAuteur21 mei 2012 · 21:52

Jammer…Bedankt voor je mooie woorden op de site de afgelopen jaren en in VerseSneeuw, en natuurlijk voor al je werk achter de schermen! Succes met je nieuwe uitdagingen.

Let the riding do the talking and you've said enough
Expert
neroAuteur21 mei 2012 · 22:37

Samen nog zitten brainstormen in de skizone tijd, nu 10 jaar verder heb je in mijn ogen stiekem heel veel betekent voor freeridend Nederland. Heel veel succes met je nieuwe projecten en hou ons een beetje op de hoogte! Good luck!

Gevorderd
SpiderAuteur21 mei 2012 · 23:57

Hoi Bart. Goed verhaal en bedankt voor al je inzet. Btw …je vertelde me ooit over plannen om te gaan wonen in Vancouver. Zit dat nog in je hoofd?

We doen wat rustiger tegenwoordig
Gevorderd
DioAuteur22 mei 2012 · 00:04

Zooo.
\

Hiervan krijg ik wel een behoorlijke begrafenisstemming. Samen met Friso is dit voor mij wel het slechtste bericht van seizoen 11/12.

Bart, ik weet niet of jijzelf wel ècht ten volle beseft wat voor een impact www.skizone.nl (nu helaas helemaal op zwart??!!) heeft gehad. Gedreven vanuit je eigen plezier voor het poederrijden ontstond daar een club mensen die nog steeds met elkaar verbonden is. WePowder is breder, groter, intensiever. Met een breed draagvlak wordt het moeilijk om de diepte in te gaan. En dat is iets waarvan ik denk te weten dat jij dat nodig hebt.

Dus vandaag ben ik trots en pissig op je. Trots omdat je dit dan ook maar weer gewoon doet. Afscheid nemen van iets wat ons allen zo dierbaar is.

Pissig omdat we afscheid moeten nemen terwijl jij een dierbare factor bent in alles wat ons bindt.
\

Blijf scherp!
\

D.

Life is short. Buy the shoes. Take the trip. Ride the line.
Gevorderd
froukski2Auteur22 mei 2012 · 08:44

Wat jammer!! Bedankt voor al je inzet, Bart. Ik ontdekte skizone ergens in 2003/2004, het leidde tot aankoop van mijn eerste ski dvd’s (Junkshow Diaries en Ah-mig-dah’lah, jaja ik weet het nog) , en via jou tot een job in Ste Foy. Daarna denderde de wepowder trein verder. Een goede tijd om uit te stappen? Succes bij de volgende halte!

Skiën in de verse peuf maakt mij zo blij als een oeuf
Gevorderd
alexsvwAuteur22 mei 2012 · 09:59

Bart, bedankt voor je wat je opgezet hebt en succes met wat de toekomst je gaat brengen.

Walking down a mountain is a waste of gravity
Gevorderd
TeleaddictAuteur23 mei 2012 · 16:35

ha Bart, veel succes met je nieuwe avontuur! Je hebt digitaal veel voor elkaar geboxt en altijd opmerkingen snel verwerkt en beantwoord met verbeteringen. Thanks en tot in de powpow!

http://verticaldissidents.net
Toerist
AnoniemAuteur24 mei 2012 · 15:02

Hoi Bart, je hebt echt wat neergezet met de nieuwe site en alle ontwikkelingen van de afgelopen jaren. Je hebt je me vaak en snel beantwoord als ik vragen had over de site of de Labs ofzo. Veel dank voor die hulp en de inspiratie die je ons allen mede hebt gegeven. Hopelijk kom ik je ook ooit nog eens in real life tegen.

Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!