Season Edit, tot volgend seizoen!

Season Edit, tot volgend seizoen!

Het seizoen zit er op! Nou heb ik lang nagedacht hoe ik dit seizoen met mijn blog zou afsluiten, maar ik hou het simpel. Mijn seizoen was in een woord: geweldig. Diepere poeder dan dit seizoen heb ik niet gehad, ik kan me het aantal poederdagen niet eens meer herinneren, ik ben twee keer ingesneeuwd, ik heb alles gedaan wat op mijn verlanglijstje stond, ik ben trost op een aantal afdalingen, ik heb een geweldige hoop nieuwe mensen leren kennen, ik heb sprongen gedaan die ik altijd al had willen doen, ik had precies vrij wanneer er poeder viel, ik heb eindelijk met wat gasten van WePowder gereden en ik heb uiteindelijk ook nog mijn Landes gehaald. Een veel beter seizoen dan het afgelopen seizoen kan ik me niet voorstellen. Ik ben afgezien van een hersenschudding en wat rugklachten ook nog eens redelijk ongeschonden er doorheen gekomen. Ik heb ongeveer 170 dagen op latten gestaan dit jaar dus ook dat is niet geheel onbelangrijk. Nu het seizoen erop zit wordt het vooruit blikken op volgend seizoen. Hoogst waarschijnlijk ga ik volgende winter meer voor mezelf skiën en minder les geven, maar dat zullen we nog zien. Nu eerst de seizoens edit met een hoop materiaal van afgelopen seizoen! En voordat je gaat kijken: Bedankt voor alle reacties, feedback en vragen! Dat maakt het toch allemaal net wat leuker!

Tot over 5 maanden!

powderskifun2

Reacties

Gevorderd
ArjenproadminAuteur3 juli 2012 · 16:15

Hele lekkere edit Thijs! Volgend jaar maar wat meer lijnen samen rijden!

One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
Expert
meteomorrisAuteur3 juli 2012 · 16:35

Nice… ;P

powfinder.com
Gevorderd
SpiderAuteur3 juli 2012 · 17:04

170 dagen…das wat anders dan mijn 9 dagen ;-). Mooi verhaal en mooie beelden Thijs. Thumbs up!

We doen wat rustiger tegenwoordig
Gevorderd
Tim1Auteur3 juli 2012 · 17:18

Nice!

Gevorderd
koen_djfistelAuteur3 juli 2012 · 21:09

Het was idd een f-a-n-t-a-s-t-i-s-c-h seizoen !!! (Kben ook nog bezig met al mijn filmkes te verwerken :-) ) Prachtige beelden én drops Thijs !! (dit jaar geraakten we er ‘bijna’ ; daar in ischgl ; maar dus ‘net’ niet ; dan volgende winter maar ???)

sbs roelz
Toerist
PK2Auteur5 juli 2012 · 00:13

L e k k e r z o i n d e z o m e r : )

Gevorderd
MarcoAuteur5 juli 2012 · 09:38

Lekkere beelden! Altijd fijn om met 24 graden in de plus dit soort filmpjes te bekijken. ;-)

Ook bedankt voor je blogs afgelopen winter. Leuk om te volgen!!

Elite
kanskiAuteur8 juli 2012 · 12:39

Lekker hooooooor!

Never ski faster than your guardian Angel can fly!
Toerist
Steven2Auteur28 juli 2012 · 23:13

Lekker hoor. Komend seizoen ga je een keer met ons mee toch?

Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!