Eerste sneeuw

Eerste sneeuw

Voor National Geographic maak ik een reportage over de Jungfrau regio. Gisteren nam ik plaats op schoot van Beni Brunner, een zeer ervaren piloot van Lauterbrunnen. We “klommen” naar de Schilthorn en startten daar voor een waanzinnige vlucht boven de wolken. Het resultaat van de eerste twee sneeuwvalperiodes (begin september en deze week) zijn goed zichtbaar. De Alpen, waaronder Eiger, Mönch en Jungfrau zijn kraakhelder wit. En dat zal hoogstwaarschijnlijk niet meer veranderen voordat de lente in 2013 intreedt. Winter is definitely coming! Video: http://airtime-paragliding.ch

MennoBoermans

Reacties

Toerist
powderskifun2Auteur17 september 2012 · 16:50

Heel erg vet! Zijn de gemaakte foto’s ook ergens te bewonderen?

Toerist
MennoBoermansAuteur17 september 2012 · 20:28

In januari komt de National Geographic Traveler special over het Berner Oberland uit.

Poeder, Kiekjes en Pleisters
Expert
meteomorrisAuteur17 september 2012 · 20:53

Nice, zonder handschoenen onderweg. Moet een mooie dag geweest zijn.

powfinder.com
Gevorderd
ArjenproadminAuteur17 september 2012 · 22:42

Nice Menno!

One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
Expert
BSSKI.chAuteur18 september 2012 · 16:24

Heerlijk en prachtig !!

Toerist
AnoniemAuteur19 september 2012 · 15:15

Jaren geleden ben ik op seizoen in Wengen geweest en heb er dierbare herinneringen aan! Ben benieuwd naar die foto’s.

Gevorderd
AryenAuteur19 september 2012 · 17:43

Gaaf, Menno. Leuke beelden. Ben benieuwd naar de foto’s. Wanneer zijn ze te zien?

Gevorderd
AryenAuteur19 september 2012 · 17:45

Ow, ja. In mijn enthousiasme de eerdere reacties niet gelezen … Januari, in de NG traveler special :-)

Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!