Wat is jouw favoriete resort?

Wat is jouw favoriete resort?

Wij zijn druk bezig met allemaal spannende vernieuwingen, waaronder een zo compleet als mogelijk overzicht van de freeridegebieden in Europa en Noord-Amerika en we vinden het zo halverwege wel fijn om wat inspiratie van jullie te krijgen. Want stel dat je zou moeten kiezen wat zijn dan wereldwijd jouw 5 favoriete bestemmingen en waarom? Want kies je een gebeid omdat het er zo vaak en zo veel sneeuwt? Vanwege het terrein? De sfeer? De historie? Omdat het een klein geheim is? Je er al jaren komt? Omdat het er nooit druk is? Het betaalbaar of juist onbetaalbaar is? Wij zijn lekker met onze lijstjes aan het stoeien, dus kom maar op met jullie inspiratie. Want iets zegt me dat jullie de afgelopen jaren mooie en diepe momenten hebben beleefd. En dat hoeft echt niet exotisch ver weg te zijn. In ieder geval komt Steamboat op onze uitputtende lijst te staan ;)Maar natuurlijk ook Engelberg

meteomorris

Reacties

Beginner
GillesAuteur30 september 2012 · 20:42

Doe voor mij maar Stanton erbij!!

Gilles is my name!!
Gevorderd
DutchessAuteur1 oktober 2012 · 05:47

De ontdekking van dat piep en piepkleine gebiedje twee seizoenen geleden? Was Eigenlijk Steven’s ontdekking, maar zulke kleine verscholen gebiedjes met maar een (of twee of drie, maar niet meer) liften zijn eigenlijk het best tijdens/na de dump. Geen poederstress, geen hordes op dezelfde berg. Op een solide tweede plaats: de berg die je van haver tot gort kent. (La Thuile/ La Rosiere in mijn geval!)

We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing
Gevorderd
EasyAuteur1 oktober 2012 · 21:58

Omdat erom gevraagd wordt: 4 Vallées (Nendaz)

Built for Speed
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!