DANG! Lekkere beelden!

DANG! Lekkere beelden!

Zo, de mannen van 4FRNT zijn blijkbaar ook nog met andere zaken bezig dan mooie producten maken. Ze hebben namelijk een film gemaakt. En dan niet iets van twee minuten, maar gewoon meteen dik een half uur. Onder aanvoering van prorider Eric Hjorleifson gaan de rijders van 4FRNT op zoek naar…ja, naar wat eigenlijk? Misschien gaan ze wel helemaal niet op zoek, maar willen ze gewoon veel plezier hebben. Misschien wel de belangrijkste reden om poeder te rijden. Er wordt niet alleen maar poeder gereden door de mannen van 4FRNT, maar met locaties als Utah, het Pitztal, Jackson Hole en Whistler is er ook meer dan genoeg poeder te zien. Een half uur lang stoked worden dus! Laat die winter maar komen!

[b]DANG![/b]

Arjen
was born with maps of ski areas in the cradle and has visited almost all of them. His great passion is freeriding.

Reacties

Elite
kanskiAuteur3 oktober 2012 · 11:34

Ja… ik had al stukjes gezien. ECHT LEKKERE BEELDEN!

Never ski faster than your guardian Angel can fly!
Beginner
edvantijenAuteur3 oktober 2012 · 11:46

Nice!! mooie kickturns op 18.40…daar word ik vrolijk van :)

Thanks for sharing

Summer Sucks!
Toerist
powderskifun2Auteur3 oktober 2012 · 14:09

Ik heb afgelopen mei met Eric Hjorleifson in de lift gestaan op de Kitzsteinhorn in Kaprun. Hele aardige vent, en k heb m zien gaan, kan skien als een baas… niet normaal meer

Expert
semmelAuteur3 oktober 2012 · 17:32

Eric’s style is niet de mooiste, maar ik ben wel EXTREEM JALOERS… sjees wat kan hij skien…!

Respect the Mountains..!
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!