Lyngen Alps

Lyngen Alps

Zo, als je al geen zin had in het nieuwe winterseizoen dan ga je het hier wel van krijgen! Andreas Fransson en Morgan Salén skiën even wat first decents in de Lyngen Alps in Noorwegen. Nog even los van de mooie actie…wat is het daar toch gruwelijk mooi! Zij hebben de lijnen geskied in april, dus het lijkt de perfecte bestemming om nog poeder te scoren in april. Who’s in?

Lyngen Descents

Arjen
was born with maps of ski areas in the cradle and has visited almost all of them. His great passion is freeriding.

Reacties

Gevorderd
telemikeyAuteur23 October 2012 · 10:40

Staat hoog op mn lijstje als budget en (het ontbreken van) blessures het toelaten…

White room,Pillow lines,I rule
Gevorderd
JuulskiAuteur23 October 2012 · 11:02

Echt heel erg vet, wat een beelden! Onze NL’se local Robbie had me er al op gewezen. Ik was er dit voorjaar 3,5 week maar dat was veeeels te kort, er is echt zoooooo veel moois te rijden!! En een trip plannen is niet zo ingewikkeld, zal binnenkort snel een blog met onze avonturen!

Toerist
JaapvRAuteur23 October 2012 · 14:14

Haha, ik zit daar dit seizoen uhm… van 2012 tot 2014! Deze week de eerste fatsoenlijke sneeuw, volgend weekend maar eens kijken of de haaien al onder water liggen…

Couchsurfers altijd welkom, ben nog beetje bezig met bootjes, auto’s en andere logistiek voor elkaar krijgen…

Expert
robbieAuteur23 October 2012 · 14:48

en lees natuurlijk ook even deze blog: http://www.wepowder.nl/blogs/robbie/weg-van-de-snelweg…

Toerist
famvermeentAuteur23 October 2012 · 16:37

nice!

feel like doin' it
Gevorderd
JesperAuteur24 October 2012 · 09:05

Het begin doet me meer denken aan een programma van Jamie Oliver. maar dan… erg gaaf.

Toerist
AnoniemAuteur24 October 2012 · 10:02

Sinds dit filmpje

uit 2010 is Lyngen een grote droom voor me. En helemaal na de blogpost van Juulski eind vorig seizoen. Dit seizoen of uiterlijk volgend seizoen moet het er maar eens van gaan komen.

Gevorderd
DaSpikeAuteur25 October 2012 · 20:25

Ziet er mooi uit! Volgens mij een van de weinige plekken waar je in je eentje op de berg kan staan. Is zeer interessant voor 2013!

Vliegen doet geen pijn...
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!