Win kaarten voor Few Words!

Win kaarten voor Few Words!

Sommigen van jullie hadden het natuurlijk al gezien. Deze week hadden we een actie op onze Facebook pagina, waarbij we twee kaarten voor de première van Few Words weg hebben gegeven. Nou zijn we jullie natuurlijk niet vergeten, want we hebben voor de vaste bezoekers van wePowder maar liefst vier keer twee kaarten weg te geven voor de première van Few Words op dinsdag 6 november in Antwerpen!

Few Words

Nou denk je misschien, Few Words? Nou, dat is de film waar levende legend Candide Thovex de afgelopen twee jaar mee bezig is samen met zijn sponsor Quiksilver. Dé reden waarom hij de Freeride World Tour heeft verlaten (nadat hij hem nota bene gewonnen had), zodat hij zich goed op dit project kon focussen. En de teaser belooft heel veel goeds!

Hoe kan je winnen?

Voordat de film ‘s avonds wordt vertoond hebben wij een interview met de man himself: Candide. Maar wat willen jullie van hem weten? Gooi je vragen hieronder in de comments en degenen met de in onze ogen beste vragen ontvangen van ons twee kaarten. Niet teveel moeite toch voor kaatren voor een dikke film toch? Oh, en we zouden het ook heel leuk vinden als je de de Facebook pagina van wePowder wilt liken, maar dat is niet nodig om kans te maken op de kaarten. Je hebt ongeveer een week de tijd om na te denken, want op donderdag 1 november maken we de winnaar bekend.

Teaser Few Words

Freeride Film Festival

En dit is dan meteen een mooie aanzet voor ons eigen Freeride Film Festival. Zet vrijdag 30 november alvast maar in je agenda! Zeer binnenkort meer informatie!

Beeldcredit: Quiksilver

Arjen
was born with maps of ski areas in the cradle and has visited almost all of them. His great passion is freeriding.

Reacties

Toerist
Grim2Auteur26 oktober 2012 · 10:05

1 van onze beweegredenen is de bewustmaking van de gevaren van onze sport via onze Wepowder-kanalen, welke tip zou je de Wepowderaars meegeven zodat ze 's avonds terug veilig beneden staan?

Toerist
Grim2Auteur26 oktober 2012 · 10:06

Fondue of Raclette?

Toerist
FabergeAuteur26 oktober 2012 · 10:14

Na X-games medailles, FWT winst en dit 2-jarige film project, whats next?!?

www.ski-junkie.nl representing 4FRNT/Surface/Moment ski's + Outdoor Technology + Gecko skins
Gevorderd
EmileHendrixAuteur26 oktober 2012 · 11:17

Skieen is een tijdsbesteding waar je veel nieuwe dimensies in kan blijven ontdekken.

Verwacht u ooit klaar te zijn met skieen en iets anders te willen doen?

Een kleine fantasie kan groter zijn dan de wereld.
Beginner
HaagjeAuteur26 oktober 2012 · 14:46

Nice!

Toerist
AnoniemAuteur26 oktober 2012 · 16:26

@grim ik zou zeggen wachten totdat die frontale kwab in de hersenen is dichtgegroeid dat scheelt bij het nemen van juiste beslissingen. Ze zijn in staat de gevolgen bij eventuele misstappen te overzien. ;-)
\

Zonder gekheid. Neem een local in de hand of informeer, informeer, informeer naar de omstandigheden en mogelijke gevaren per dag. Laat tevens iemand weten wat je gaat doen die dag.

Toerist
crashtestdummyAuteur26 oktober 2012 · 17:06

Wij hebben het bij Wepowder vaak over het zalige gevoel van vrijheid als we door de poeder zweven, wanneer ben jij ultiem gelukkig op je skis?

Gevorderd
FolkertAuteur26 oktober 2012 · 18:41

Mijn vraag, gezien die mooie witte steile hellingen waar vanaf geskied wordt:

Doe je wel eens dingen die je lawinetechnisch eigenlijk niet zou moeten doen?

Toerist
powderskifun2Auteur27 oktober 2012 · 13:05

Mijn vraag: Je doet al meer dan 15 jaar mee in op het Freeski toneel. In die tijd is het freestyle vanuit het park steeds meer naar backcountry freestyle verplaatst. In 2000 won je voor het eerst X-Game Gold en 10 jaar later in 2010, won je Redbull Linecatcher en de Freeride World Tour. Heb je naar jou inzicht invloed uit kunnen oefenen op de hele verplaatsing van het Jibben in het park naar Freestyle in Backcountry?

Gevorderd
NickyAuteur27 oktober 2012 · 19:16

Bij wePowder wordt vaak gezegd: ‘de beste freerider is de freerider met de grootste poedersmile’. Waar en wanneer had jij afgelopen seizoen by far de grootste poedersmile?

Gevorderd
razAuteur28 oktober 2012 · 12:03

Als je besluit een helling te skiën die bestaat uit een aaneenschakeling van “pillows”, “cliffs” en “rocks” (trailer: 2:00 min) hoe bereid je zo’n line dan voor? Maak je beneden foto’s en teken je een line in, ga je op verkenning te voet? of vertrouw je op je improvisatie talent? wellicht werkt het nog heel anders, ik ben benieuwd!

Gevorderd
BodoAuteur29 oktober 2012 · 14:47

“Candide, weet je moeder wel dat je van die gevaarlijke dingen doet en wat vindt ze daarvan?”

Beginner
InfernusAuteur31 oktober 2012 · 21:16

Mijn vraag: voor zover ik weet heb je geen kinderen. Denk je dat je in de toekomst na het evt. stichten van een gezin anders aan gaat kijken tegen risico’s en wellicht andere beslissingen zal nemen?

Gevorderd
RobinNAuteur31 oktober 2012 · 21:47

En stel je hebt later een zoontje, zou je hem dan aanmoedigen dezelfde dingen te doen die jij iedere winter doet, wetend welke risico’s er aan verbonden zijn?

Waar het wit is, is een weg.
Gevorderd
EchoAuteur31 oktober 2012 · 22:21

Om elk jaar weer de beste, mooiste, vetste film te maken worden de lines en tricks steeds “sicker” en de grenzen verder verlegd. Waar ligt bij jou de grens? Ben je die grens al eens tegen gekomen of heb je jouw grens pas bereikt als je hem hebt overschreden? Met alle gevolgen van dien…

Do or do not, there is no try (Yoda)
Gevorderd
koen_djfistelAuteur3 november 2012 · 17:33

Hoe zie jij het freeriden nog verder evolueren ? Welke evolutie gaat het uit ? Nog extremere lijnen of meer in de richting van ‘style’ ? Of nog een andere richting ?

sbs roelz
Gevorderd
ArjenproadminAuteur4 november 2012 · 20:40

En de kaarten gaan naar:

-Grim

-Bodo

-Raz

-Fabergé

Congrats! Stuur mij even een mail op arjen (aapmetstaart) wepowder.nl, dan stuur ik je de invitatiecodes voor de premiere a.s. dinsdag!

One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!