Poeder in de Arlberg

Poeder in de Arlberg

Dat de Arlberg een van de populairste regio’s in de Alpen is wat freeriden betreft is voor ons natuurlijk allang geen geheim meer. En eigenlijk moet iedere freerider wel eens wat sporen in de Arlberg gezet hebben. Dit sneeuwgat tegen de Zwitserse grens trekt rijders uit de hele wereld. Ja, en dan wordt het snel druk en is alles sneller verspoord. En nee, dat is niet relaxed. Tenzij ze met zulke beelden terugkomen. Dan mag het weer wel. Zeker als je Pep Fujas en Eric Pollard heet. Hebben jullie de Arlberg deze winter nog op je hitlist staan?

[b]En Route Arlberg[/b]

Arjen
was born with maps of ski areas in the cradle and has visited almost all of them. His great passion is freeriding.

Reacties

Gevorderd
BobvanitersonAuteur5 november 2012 · 21:54

Mooi, bovenstaande foto is onderaan de Albona I lift in het pittoreske Stuben, vorig jaar waren mijn maatje Arjan en ik begin december de aller aller allereerste in dat trage tweezittertje van het seizoen. Bij een trip naar de Arlberg slaap ik altijd daar, met twee liftjes zit je middenin Anton, maar ook Klosterle en Lech liggen dichtbij! 's avonds een biertje in de Murmele bar of bij de openhaard in Hotel mondschein, Top daar!

Gevorderd
JuulskiAuteur6 november 2012 · 11:29

Ahhh Stuben, love it! Al mijn vrije dagen als skileraar daar doorgebracht… en in de piepkleine gebiedjes om Anton heen. Geheimtip: Sonnekopf, ssssstt! Aan de achterkant eraf, richting Langen, daar de bus/taxi pakken en gewoon nog een keer

Gevorderd
SteefAuteur6 november 2012 · 12:23

Ha lachen…volgens mij heb ik deze gasten afgelopen winter met hun filmgear in Sonnenkopf gezien.
\

Dit jaar in januari een ‘verplichte’ trip met vriendin en vrienden naar StAnton. Uiteraard geheel belangenloos deze bestemming uitgekozen :). Nog iemand in de buurt 23-27 januari en zin om te rijden?

Every turn is a sign of weakness. I'm weak...
Elite
ErnstHendrikSprengerAuteur6 november 2012 · 14:33

Fantastisch gebied!

@Steef ik zit er van 10 december tot halverwege april, zeker zin om te rijden!

FUCK YEAH I AM FREE
Elite
kanskiAuteur7 november 2012 · 10:57

Hé en die Nederlandse kid die 'm daar even genadeloos afstraft met de bal op 10.30! Die horen bij die Volvo XB-DR-97. Wie gaat proberen achter de naam te komen van die familie? Geweldig, klein menneke!

Never ski faster than your guardian Angel can fly!
Expert
costijnAuteur7 november 2012 · 14:45

das toevallig, dat muziekje kwam ik ook tegen in een nsac filmpje vorige week. Dikke beelden.

Gevorderd
uchelAuteur7 november 2012 · 23:59

Stuben the acces to Arlberg, en bovendat is zeker de bar/barman in hotel Mondschein 1 of meerdere bezoeken waard!

Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!