Few Words

Few Words

Dinsdagavond waren we op de première van Few Words, de nieuwe film van Candide Thovex. En het was gezellig! Ongeveer 200 man was behoorlijk stoked om de film te bekijken. Bier, tartiflette, een groot scherm en een goede vibe waren perfecte ingrediënten voor een mooie avond. We waren met een goede wePowder crew van een mannetje of veertien aanwezig, maar belangrijkste man van de avond was natuurlijk Candide zelf. Maurice en ik hebben 'm voor de film een half uur gesproken (dit interview is later te lezen op wePowder) en wat een relaxte gast is dat zeg!

Maar dan de film

De verwachtingen waren eerlijk gezegd hoog gespannen. Ik ben een redelijke skifilm freak en volg Candide al sinds 2001 en ken vrijwel al z’n segmenten. Ik was dus heel benieuwd wat hij de afgelopen twee winters had uitgespookt. Dik een uur later zat ik helemaal stoked op de bank. Het toffe aan de film was dat het geen verslag van de twee winters is, maar eigenlijk een soort documentaire over het leven van Candide als skiër is geworden. Pure soul en fenomenale actie. Het gemak waarmee Candide z’n lijnen trekt is bijna buitenaards. Maar los van de dikke lijnen heb ik één ding echt meegenomen van Few Words. En dat is gewoon het plezier dat Candide en z’n maten in het skiën hebben. En dat geeft genoeg inspiratie om deze winter weer te gaan knallen!

Few Words

Hierbij nog een keer de teaser. We hopen de film binnenkort ook aan te kunnen bieden in de shop.

Arjen
was born with maps of ski areas in the cradle and has visited almost all of them. His great passion is freeriding.
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!