Steven 12-11-2012

Steven 12-11-2012

Vanochtend bereikte ons het vreselijke bericht dat Steven van Veen (40) gister (maandag 12 november 2012) dodelijk is verongelukt in een lawine. Steven was off-piste onderweg met 2 maatjes in het gebied rond de Diavolezza. In een couloir werd Steven onverwacht gegrepen door een lawine en 100 meter meegesleurd tot aan de Lej da Diavolezza. Zijn freeridemaatjes waren er snel bij, hebben direct de reddingsdienst gebeld en zijn meteen begonnen met zoeken. Steven droeg een lawinepieper waardoor hij snel gevonden werd. Helaas was Steven toen al overleden.

Steven is een gepassioneerd freerider. Sinds 1990 stond hij al op de latten en bouwde als eigenaar van [url=http://www.bmb-ski.nl]BMB-ski & boards[/url] zijn eigen ski’s. Als vaste blogger op wePowder nam hij ons mee op zijn avonturen en genoten we van de beelden en de poeder die hij met ons deelde. Op het net en in het echt. Steven heeft een vrouw en 2 kinderen.

Ons diepe medeleven gaat uit naar Else, de kids, familie en vrienden. May the force be with them! [url=http://www.wepowder.nl/blog/219]Meer over Steven[/url]

meteomorris

Reacties

Gevorderd
froukski2Auteur13 november 2012 · 13:31

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
\

Geen woorden.

Skiën in de verse peuf maakt mij zo blij als een oeuf
Elite
kanskiAuteur13 november 2012 · 13:40

So sorry to hear… Ride in Peace brother!

Never ski faster than your guardian Angel can fly!
Gevorderd
FlowAuteur13 november 2012 · 13:46

Snik … vreselijk.

Veel sterkte aan familie en vrienden.

Beginner
QmaartenQAuteur13 november 2012 · 13:51

Holy crap, niet te geloven, geen woorden voor.

Sterkte aan de familie en vrienden!

powpowwowjippiajippieee
Gevorderd
pulverdudeAuteur13 november 2012 · 13:58

Wat een schok. Ik kan dit niet geloven! Wat erg zeg. Heel veel sterkte gewenst voor de familie en vrienden.

Let the riding do the talking and you've said enough
Gevorderd
SteefAuteur13 november 2012 · 14:00

Jezus wat erg dit. Onbeschrijfelijk ! Heel veel sterkte aan familie + vrienden…!

Every turn is a sign of weakness. I'm weak...
Gevorderd
OpaproAuteur13 november 2012 · 14:02

Steven zal heel erg gemist worden. Zijn verhalen over poedertrips, zijn verhalen over het bouwen van ski’s en boards en natuurlijk zijn persoon. Dit is een aderlating voor de freeridewereld. Sterkte aan vrouw en kids en aan overige familie en vrienden.

Age is a matter of mind: if you don't mind it doesn't matter!
Elite
ErwinAuteur13 november 2012 · 14:08

Rust zacht Steven. En alle sterkte gewenst aan familie en vrienden.

Gevorderd
telemikeyAuteur13 november 2012 · 14:21

Freerider. Ski bouwer. Powderchaser. Vader. Echtgenoot. Gouden vent. We gaan je missen. WTF we missen je nu al. Met een baksteen in mn maag zit ik hier te typen. Kan het nog steeds niet geloven. Wil het niet geloven. Voor nu alle sterkte gewenst aan je vrouw en kinderen…

White room,Pillow lines,I rule
Toerist
AnoniemAuteur13 november 2012 · 14:30

Wat bizar! We denken aan je. Heel veel sterkte aan familie en vrienden

Toerist
AnoniemAuteur13 november 2012 · 14:34

Lieve Steven, wat is er gevochten om jouw leven te redden, wat is het leven soms oneerlijk! Met een brok in mn keel, het is nog steeds niet te geloven… we zullen je ontzettend missen. Alle liefde voor Else, Tijmen en Yourian. Rust zacht lieve Steven.

Gevorderd
tnijveldtAuteur13 november 2012 · 14:50

potverdorie wat erg!

veel sterkte toegewenst aan Stevens naasten

Gevorderd
TeleaddictAuteur13 november 2012 · 14:56

… elke bocht deze winter is voor steven…

heel veel sterkte voor al zijn naasten.

http://verticaldissidents.net
Toerist
AnoniemAuteur13 november 2012 · 14:56

Speechless. Zet je met beide benen op de grond. Alle sterkte voor de nabestaanden gewenst.

Toerist
Teon2Auteur13 november 2012 · 14:59

Verschrikkelijk nieuws! Sterkte voor zijn familie en vrienden.

Respect voor zijn maatjes die erbij waren!

Gevorderd
MarcoAuteur13 november 2012 · 15:07

Sterkte gewenst aan alle familie en vrienden.

Beginner
IngmarAuteur13 november 2012 · 15:34

Verschrikkelijk! Ik heb Steven voor het eerst gesproken tijdens afgelopen pieperfest na het lawine horror verhaal van Menno… Daar wordt ik heel stil van. Sterkte voor iedereen die dit van nog dichter bij meemaakt.

Toerist
wittelijnenAuteur13 november 2012 · 15:41

Wat een bericht… Alle goeds voor jouw geliefden.

FB.com/koenbakkers.skier
Gevorderd
BoboAuteur13 november 2012 · 15:46

RIP, sterkte aan familie en vrienden

Toerist
AnoniemAuteur13 november 2012 · 15:53

.

Toerist
PK2Auteur13 november 2012 · 15:54

Ongelovelijk…

Hij leefde de droom die velen alleen dromen wat freeriden betreft.

En nu deze nachtmerrie…

Sterkte voor zijn gezin, familie en vrienden.

RIP

Gevorderd
$andokanAuteur13 november 2012 · 16:01

Ongelooflijk!

RIP

Sterkte aan de familie & zn 2 maatjes in Swiss.

2 Rad 4 Mum & Dad!
Toerist
FabergeAuteur13 november 2012 · 16:12

Vreselijk nieuws. Ik durfde er niet naar te vragen na de post van Menno Boermans…helaas bleek het toch zo te zijn…

Ontzettend veel sterkte toegewenst aan alle betrokken familie en vrienden. Zij maar ook deze community zal je missen Steven. Bedankt voor alles wat je voor ons hebt gedaan. Ski in Peace!

www.ski-junkie.nl representing 4FRNT/Surface/Moment ski's + Outdoor Technology + Gecko skins
Gevorderd
DioAuteur13 november 2012 · 16:22

Hier ben ik helemaal kapot van. Zaterdag hebben we samen nog lachend en zingend in je werkplaats staan werken aan mijn ski’s. Mijn hart gaat uit naar je vrouw en kinderen en ook naar je maten die je hebben geprobeerd te redden.

Afschuwelijk afschuwelijk afschuwelijk nieuws dit.

Life is short. Buy the shoes. Take the trip. Ride the line.
Gevorderd
Jef2Auteur13 november 2012 · 16:24

Koude rillingen … twee keer gelezen voor ik het wilde/moest geloven…ik zat te wachten op mooie beelden en filmpje van jullie trip naar Diavolezza …en dan lees je dit…ongeloofelijk! RIP

Gevorderd
Tim1Auteur13 november 2012 · 16:24

Jezus, ongelooflijk dit…

Sterkte gewenst aan je vrienden en familie. Ride in Peace

Gevorderd
brtAuteur13 november 2012 · 16:31

Knoop in m’n maag… Wat een vreselijk nieuws. Afgelopen weekend nog in je werkplaats aan ski’s staan werken. Je kinderen ontmoet. Plannen gemaakt voor volgend weekend… En dan dit… Afschuwelijk… Mijn hart gaat uit naar je familie en naar je maten…

Gevorderd
svenkproAuteur13 november 2012 · 16:39

Vreselijk! Kwam een vers filmpje scoren van Steven en consorten met buebird in Diavolezza. En dan dit! Shit! Ride in Peace. Sterkte voor jouw naasten en je vrienden in daar!

If in doubt, don't go out!
Toerist
Greenfield2Auteur13 november 2012 · 16:45

kippevel…

Veel sterkte aan alle nabestaanden.

Respect voor diegen die er bij waren en gevochten zullen hebben om je te redden…

Toerist
AnoniemAuteur13 november 2012 · 17:00

Een schok, geen woorden voor…

Sterkte naar de familie en vrienden!

Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!