Afscheid van Steven

Afscheid van Steven

Vandaag dwarrelen er vlokken neer in Nederland. Nu Steven op is weg naar Nederland voor een laatste afscheid ploffen zachtjes de rouwenveloppen op de mat. Ieder enveloppe voorzien van een sneeuwvlok die uit de kaart valt als je 'm opent. Een poederalert dat niemand zag aankomen. Maar zoals zijn broer Wouter treffend verwoord; ‘We zorgen voor een mooie laag pow over Nederland vandaag’…

Niet iedereen zal zo’n kaart ontvangen, dat wil niet zeggen dat we je vergeten zijn. In een tijdperk waarin we elkaar DM-en, what’s app-en wat meer lijkt een vast adres er niet meer toe te doen. En dus bereiken de vlokken je zo. Dinsdag 20 november tussen 9.00 en 12.00 ergens in de buurt van Delft zal het afscheid plaatsvinden. Een bijeenkomst waar iedereen die Steven kende meer dan welkom is om voor de laatste keer gedag te zeggen voordat hij vertrekt richting de eeuwige sneeuwvelden. Of je Steven nu kent omdat je lijnen met hem trok in de sneeuw, de BBQ’s, de BMB-workshops, de borrels, filmfestivals, pieperfesten, lezingen of toevallige samenkomsten.

Else, de kinderen en de familie waarderen het enorm als je erbij bent, maar aan de andere kant begrijp je waarschijnlijk ook wel dat ze de locatie van het afscheid niet in het openbaar willen publiceren. Om je toch in staat te stellen om erbij te zijn vragen we je om [url=https://docs.google.com/a/wepowder.nl/spreadsheet/viewform?formkey=dFdwSGFIazVTQWJkWG9tMkFFSFRqeUE6MQ]hier je emailadres achter te laten[/url]. Schroom ook niet om mensen van wie je weet dat ze Steven kenden op dit bericht te attenderen. Wanneer je het aanspreekt kun je een bloem of een steentje meenemen.

meteomorris

Reacties

Gevorderd
SpiderAuteur17 november 2012 · 18:42

Helaas kan ik er niet bij zijn vanwege de geboorte van mijn 2e zoon gisteren. Hoe dubbel kan het leven zijn.
\

Gisteren ging in mijn 06 door mijn telefoonnummers om de geboorte van mijn 2e zoon te verkondigen en kom ik Steven zijn telefoonnummer tegen…
\

Even stil, even terug op aarde, even reflecteren… en heel even flitste door mijn hoofd verwijderen of laten staan. Nee , ik laat het staan!!! Uit respect en als aandenken!

We doen wat rustiger tegenwoordig
Expert
BSSKI.chAuteur20 november 2012 · 08:39

Wenn die Seele Weint …

Die Stimme meiner Seele
spricht ganz leise.
Manchmal auf eine Weise,
die ich selbst nicht versteh.

Aus ihrem Grund erheben
sich Töne. Beben einzeln
zu meinem Herz:
Um es zu rühren
und neu zu führen.

Ein Becher füllt sich
unter Tränen.
Man nennt es Schmerz.

Ik wens familie, vrienden en de wepowder community heel veel sterkte vandaag.
R.I.P. Steven

Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!