Nieuwe wePowder beanie!

Nieuwe wePowder beanie!
Zoooo hey, dat is een mooie beanie!
Zoooo hey, dat is een mooie beanie!

Een paar weken geleden hebben we (zonder er nog al teveel aandacht aan te geven) onze nieuwe kleding gelanceerd. Drie mooie hoodies en vijf mooie shirts onder de naam Freeride Couture. En nu is eindelijk ook de nieuwe wePowder beanie binnen! ¿cuánto cuesta? Voor € 29,95 weet je alles.

Over de beanie

Een koud hoofd ga je deze winter niet krijgen. Maar belangrijker is dat dit in stijl gebeurt. En hoe kan dat beter dan met de enige echte wePowder beanie. De beanie is one-size-fits-all, lekker warm en heeft een goede pasvorm. Ook te gebruiken als je niet op de berg bent. En net zoals bij de shirts en hoodies geldt: aanspraak gegarandeerd! Oh, en de kleur van de beanie is het wat donkerder blauw zoals je op de foto van bovenstaande beanie ziet.

Support

We hopen dat jullie de shirts, hoodies en de muts mooi vinden. Wij zelf wel. In huize Morris vinden ze alleen nog maar freeride couture in de was en ook bij ondergetekende wordt inmiddels de vraag gesteld wanneer ik weer eens wat anders aantrek. Anyway, los van het feit dat het gewoon mooie kleding is support je wePowder, zodat we wePowder nog mooier kunnen maken. Bedankt alvast!

Arjen
was born with maps of ski areas in the cradle and has visited almost all of them. His great passion is freeriding.

Reacties

Gevorderd
doovAuteur23 november 2012 · 12:25

Must have.

Welcome back my friends to the snow that never ends. Let's rocker!
Toerist
AnoniemAuteur23 november 2012 · 12:27

Hebbes :)

Gevorderd
TeleaddictAuteur23 november 2012 · 13:54

even n digitale wenslijst naar Sint gestuurd ;)

http://verticaldissidents.net
Toerist
famvermeentAuteur23 november 2012 · 16:51

blijft ie ook lekker over de oren zitten?
misschien eerst even passen op het FFF…

feel like doin' it
Gevorderd
ArjenproadminAuteur23 november 2012 · 17:16

@fam vermeent Zekers, daar issie op geselecteerd (zei de mutsenfreak met meer dan 80 modellen in z’n kast). Op het FFF is de muts zeker aanwezig (en te koop).

One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
Gevorderd
marksurf2Auteur24 november 2012 · 01:12

nice!

Snow is only frozen water
Toerist
famvermeentAuteur24 november 2012 · 10:51

@arjen: vanaf nu volstaat de onebeaniequiver!

feel like doin' it
Gevorderd
ArjenproadminAuteur25 november 2012 · 22:36

@fam vermeent Haha, daar zouden jullie best wel eens gelijk in kunnen hebben. Hij zou ook zo maar kunnen voldoen als one family quiver ;)

One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
Gevorderd
doovAuteur26 november 2012 · 19:10

Kheb um.
Hij staat me zo goed, dat ik me spontaan durf aan te melden als model voor de volgende collectie.

Welcome back my friends to the snow that never ends. Let's rocker!
Toerist
famvermeentAuteur26 november 2012 · 21:20

doe maar’s een foto dan!

feel like doin' it
Gevorderd
emistosAuteur4 november 2015 · 22:08

Ondanks dat dit een 3 jaar oud topic is heb ik even een vraag over de beanie. Ik heb er zelf een en heb hem vele uren op mijn hoofd gehad. Echter ben ik nogal onzorgvuldig geweest gisteren en heb ik hem bij mijn 40 graden wasje gegooid, met als resultaat dat mijn geliefde muts nu veel groter is geworden. Hebben jullie misschien nog ergens een beanie over in het wepowder magazijn/schuur/zolder/hoofdkantoor(geen idee of jullie een magazijn, schuur, zolder of hoofdkantoor hebben ;-) ), die wellicht nog te koop is?

Gevorderd
markindealpenAuteur5 november 2015 · 08:57

mm het is nog vroeg, was toch echt de pagina aan het dorzoeken naar de nieuwe beanie :)

Beginner
AlexanderHurkAuteur5 november 2015 · 09:06

Ik heb hier ook wel (warme) oren naar. Ben het vergeten op het fff :/

Riding on the edge!
Gevorderd
pulverdudeAuteur5 november 2015 · 09:11

@@markindealpen, ik ook (en ik dacht ook hé leuk nieuwe shirts ;-)

Let the riding do the talking and you've said enough
Beginner
joepvandenbogaertAuteur5 november 2015 · 22:53

Shit hee dacht even dat eindelijk de nieuwe lijn gelanceerd was, is het een topic uit 2012… bummer.

Gevorderd
Mitchel.Auteur6 november 2015 · 13:28

Een nieuwe lijn zou wel gaaf zijn!

Skiing is Freedom!
Gevorderd
emistosAuteur6 november 2015 · 13:33

Er schijnt in ieder geval animo voor te zijn, tip tip ;-)

Expert
meteomorrisAuteur6 november 2015 · 13:51

LOL… als we straks ergens tijd hebben gaan @@Arjen en ik eens knutselen aan een fijne muts. Ook mijn oren moeten warm blijven. ;)

powfinder.com
Gevorderd
ArjenproadminAuteur6 november 2015 · 14:11

Als de oren van @@meteomorris warm gehouden moeten worden dan moet er wel een extra fleecelaagje op komen ;-)

One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
Toerist
famvermeentAuteur6 november 2015 · 14:21

de fam is heul benieuwd!

feel like doin' it
Expert
meteomorrisAuteur6 november 2015 · 15:08

@@Arjen LOL @@famvermeent lees ik het goed? Weer terug?

powfinder.com
Gevorderd
emistosAuteur7 november 2015 · 13:32

Zou mooi zijn als er weer een nieuwe komt! Wanneer start de voorverkoop?..

Gevorderd
ffKnallenAuteur9 november 2015 · 11:13

Ik hoop dat ze naast het Wepowder blauw ook nog in andere kleuren komen ;-)

Toerist
famvermeentAuteur9 november 2015 · 14:29

@@meteomorris nooit echt weg geweest, maar wel fysieke ongemakken en de jaren gaan tellen hè…
sterkte met herstel!

feel like doin' it
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!