K2 Pinnacle boot

Door dr.Gear op 30 november 2012 · 12

Eerste beelden van de K2 skischoenen
Eerste beelden van de K2 skischoenen

Hoi, laat ik me eerst even voorstellen. Nieuw voor jullie, maar op de achtergrond draai ik al heel wat jaren mee. Mijn naam? dr. Gear. De Volkl p9? Heb ik gehad. De Ortovox F1? Dat was mijn tweede pieper. De Burton supermodel? Mijn vierde snowboard. Gore-tex? Elho Freestyle? Bindingen zonder highbacks? Van zero sidecut naar carven? Van alles heb ik gezien, getest en beschreven. Mijn motto? Heb ik het niet getest, dan is het niet best.

Ik zal jullie gaan voorzien van gearreviews en gearnieuws met een twist. Klakkeloos de reclamefolders overschrijven? Dan bellen ze maar iemand anders. Want in al die jaren heb ik revoluties zien komen en gaan. Hypes getoest en gemaakt of gekraakt.

The game changer? Mooi werk van de marketingafdeling. Wij zullen zien of dat echt zo is. K2 komt met de Pinnacle op de proppen. Een boot die alles kan wat een freerider zoekt. Makkelijk naar boven klimmen en volwaardige controle bij de afdaling.

Dit zijn de eerste beelden van een project waar K2 inmiddels al 3 jaar aan werkt. Een eigen lijn met skischonen. Volgens de huidige planning vanaf najaar 2013 te koop. Tijdens de ISPO zal ik 'm waarschijnlijk voor het eerst in mijn handen hebben. Welke vragen hebben jullie?

K2 Pinnacle
K2 Pinnacle

Reacties

• JaapvR
    Tourist
    JaapvR op 30 november 2012 · 09:34
    Hot-swappable zool met dynafit inserts??
    (ala BD factor)
  • SPAM
    Advanced
    SPAM op 30 november 2012 · 10:12
    leestbreedte en flex? O ja komen ze ook in roze?
    Wie niet chased moet veel weken boeken!
  • coen
    Advanced
    coen op 30 november 2012 · 11:11
    SPAM, er komen twee modellen flex 110 en 130. Leestbreedte ook in twee smaken, 97 en 100mm

(zie forum voor bron)
    Earn your turns...
  • coen
    Advanced
    coen op 30 november 2012 · 11:13
    ps; tof deze categorie! Lekker gear-nerden!
    Earn your turns...
  • ieism
    Tourist
    ieism op 30 november 2012 · 12:00
    Een geheime gear tester, beetje "the Stig" van Wepowder .... Spannend dit. 😃
    splitfest.nl
  • SPAM
    Advanced
    SPAM op 30 november 2012 · 18:10
    Jammer van die leestbreedte. Ben een van die mensen die op brede voet leven en 100 kan onvoldoende opgerekt worden zo schat ik in. Zelfs met mijn 104 brede slofjes moesten ze serieus aan de slag. Jammer dat sportief en brede voet niet in het vocabulair van veel schoenenfabrikanten voorkomt. Die denken allemaal dat als je beter wordt ook je voet smaller wordt😞
    Wie niet chased moet veel weken boeken!
  • QmaartenQ
    Beginner
    QmaartenQ op 1 december 2012 · 16:57
    Lijkt verdacht veel op de Salomon Quest, of lijkt dat maar zo??
    powpowwowjippiajippieee
  • alexsvw
    Advanced
    alexsvw op 2 december 2012 · 18:58
    Vanaf welke maat komt deze schoen? Mijn vriendin heeft nogal een klein maatje (23.0).
    Walking down a mountain is a waste of gravity
  • Dio
    Advanced
    Dio op 2 december 2012 · 23:24
    @JAapvR: was weer eens niet ingelogd. XX van Dio.
    Life is what happens the moment you put your phone away.
  • Vinnie
    Advanced
    Vinnie op 3 december 2012 · 08:58
    Ben benieuwd!

net Dynafit Mercury's gehaald bij Menno.
    als het goed is ook een stijve dynaschoen.

wel gaaf die carbon spine aan de achterkant, maar deze schoen gaat wel 1900gr plus wegen zo op het eerste gezicht, is daar al iets over bekend dr gear?
    Sharing Secrets, Sharing freedom!
  • MrRemco
    Advanced
    MrRemco op 3 december 2012 · 10:26
    Waarom K2 als je al FT hebt? Is het gebaseerd op de FT leest of maken ze gebruik van de leest van b.v. Lange (rumours)?
    A mind is like a parachute. It doesnt work if it's not open. (FZ)
  • atlasemiel
    Advanced
    atlasemiel op 11 december 2012 · 12:51
    Some say; 'he's born in a boardbag, while other say he was just found naked in the snow. The only thing we know is, he's called Dr. Gear.
    Watch out where the huskies go, and don't you eat that yellow snow

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro