DANK!!! #FFF

DANK!!! #FFF
BMB
BMB

Heel even waren we uit de lucht, maar we zijn weer geland. Het Freeride Film Festival was druk, intens, gezellig, emotioneel, liep soms niet helemaal zoals gepland, maar hoe dan ook… De winter is hiermee gestart. Ik wil jullie enorm bedanken!!!

Natuurlijk kan ieder event beter en nog steeds worstelen we met de combinatie feestje + films. Dus alle tips, suggesties en verbeteringen zijn welkom zodat we volgend jaar weer een stapje verder kunnen. En samen met The North Face zijn we al aan het kijken naar een film die we volgende winter zeker willen hebben.

En hoewel de techniek rare sprongen maakte wil ik jullie enorm danken voor de stilte. Woensdag een overzicht van alle films. Vandaag dat ene filmpje dat de boel letterlijk op zijn kop zette… De komende weken gaan we een vaste plek invullen voor Steven.

meteomorris

Reacties

Elite
kanskiAuteur2 december 2012 · 11:49

WoW, mooi hoor!

Never ski faster than your guardian Angel can fly!
Expert
ollieAuteur2 december 2012 · 11:49

Bedankt gasten…

...more friends on a powder day: http://www.mountainmadness.org
Toerist
AnoniemAuteur2 december 2012 · 12:19

Kippenvel, dank voor het delen!

Expert
ThijsKennisAuteur2 december 2012 · 12:33

Heel mooi…

Pow!
Gevorderd
RobinNAuteur2 december 2012 · 12:36

Morris, respect voor de manier waarop je vertelde over het ongeluk van Steven, denk dat iedereen in de zaal zag dat je het erg zwaar had maar ik (en eigenlijk iedereen die ik sprak) vond dat je het echt heel erg knap en mooi verwoordde.

Zou je ook tegen Else willen zeggen dat het echt waanzinnig knap is hoe zij daar stond, echt diep diep respect voor haar én voor de boodschap die ze bracht.

Waar het wit is, is een weg.
Toerist
MennoBoermansAuteur2 december 2012 · 12:39

impressive

Poeder, Kiekjes en Pleisters
Gevorderd
AlexSkiAuteur2 december 2012 · 13:03

Ik kon er helaas niet bij zijn, maar toen ik het liedje bij het filmpje hoorde moest ik weer even slikken. Heel mooi filmpje Morris.

When life gets too complicated.... SKI
Gevorderd
pauldobAuteur2 december 2012 · 13:37

Prachtig filmpje. Brok in m’n keel

Gevorderd
MarcoAuteur2 december 2012 · 14:00

Ben er weer helemaal stil van. Prachtig filmpje! Erg indrukwekkend!

Toerist
AnoniemAuteur2 december 2012 · 15:00

Ik sluit me aan bij de woorden van Carlien en voeg er aan toe dat de woorden van jou mede door de tijd die zo plotseling ontstond volledig raak waren. Een ongelofelijk harde boodschap die helaas niet te ontkennen valt hoe graag we dat ook voor iedereen zouden wensen,

Gevorderd
Sjoerd_Auteur2 december 2012 · 16:49

Alsof de techniek bij Steven in de werkplaats altijd werkte zoals hij dat wilde ;-) Hij was erbij!

Gevorderd
EmmelAuteur2 december 2012 · 17:09

Indrukwekkend, wow…

Skiing combines outdoor fun with knocking down trees with your face.
Toerist
chiloAuteur2 december 2012 · 17:54

Fantastisch in memoriam. Thanks!

My Life Is Better Than Your Vacation!
Expert
MurkyAuteur2 december 2012 · 18:09

Heel mooi eerbetoon voor een geweldige man…

Skier turned Snowboarder turned Skier..
Gevorderd
SpiderAuteur2 december 2012 · 18:17

heel goed

We doen wat rustiger tegenwoordig
Gevorderd
dejongarnoAuteur2 december 2012 · 18:23

Wow, emotioneel; super gemaakt!!

Gevorderd
telemikeyAuteur2 december 2012 · 19:11

Mooi. Aangrijpend.

White room,Pillow lines,I rule
Toerist
AnoniemAuteur2 december 2012 · 19:29

De beelden staan op mijn netvlies gebrand merk ik nu ik het nog een keer kijk. Erg indrukwekkend. En wat is die Else stoer dat ze ons met zo een positieve boodschap de sneeuw instuurt. Let’s all ride with Steven.

Toerist
JaapvRAuteur2 december 2012 · 20:13

thanks… wat pijnlijk al die stilstaande stoke; in een klap bevroren… shit… Ik rij voor Steven!

Toerist
AnoniemAuteur2 december 2012 · 20:35

Indrukwekkend.

Beginner
PKAuteur2 december 2012 · 21:09

Prachtig filmpje.
Mooi om het hier nog een paar keer te kunnen bekijken.
Ook prachtig, dapper en opbeurend waren de woorden van Else.
Diep diep respect!

Leuke relaxte sfeer op het FFF.
Wat mij betreft geslaagd.
Thnx.

Let it snow, let it snow, let it snow
Gevorderd
koen_djfistelAuteur3 december 2012 · 01:19

Wij reden met Steven dit weekend. Zalige superHike in Bardo. Mysterieuze Mist-tree-runs in Sauze d’Oulx. Wootwoot Lekkere Pow in Sestrière-Borgata. Hij kwam de afgelopen dagen telkens opnieuw ter sprake ; maar marc verwoordde het daarnet het mooist bij het (op een weer geslaagd poedertripje) afsluitend glaasje genepi : “allez, nog eens op de steven”. :-)
Aangrijpend filmke. I ride with Steven !

sbs roelz
Toerist
AnoniemAuteur3 december 2012 · 08:19

sprakeloos…

En ik kan mij alleen maar aansluiten bij de voorgaande mooie woorden!

Expert
snahAuteur3 december 2012 · 10:58

Het was mooi en indrukwekkend…sterkte een ieder…

Let's ride...:)
Expert
BSSKI.chAuteur3 december 2012 · 12:03

Wat een leegte… gevuld met zo veel liefde voor Steven… nogmaals sterkte aan iedereen.

Gevorderd
ReneAuteur3 december 2012 · 13:16

Ik kon er helaas niet bij zijn, maar de video komt wel even binnen zeg. Ik weet in ieder geval zeker wat er door mijn hoofd schiet de volgende keer als ik boven aan een berg sta…

The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams - Long Live
Beginner
polingAuteur3 december 2012 · 16:20

ben ik dan de enige die kritisch is? (niet zo zeer negatief)
vond het knap wat je/jullie deden mbt het moment voor Steven. En het was ook een terecht moment. Maar ook denk ik dat de grootschaligheid hierop geen positief effect had. Het stoorde me enorm dat je zo lang moest wachten op je stilte. Wellicht waren er toch en aantal gasten minder betrokken bij die onderwerp.
Gelukkig bleef het wel aardig stil toen de techniek niet mee werkte.

Daarnaast vond ik qua muziek achteraf ook niet geweldig. Veel te luid wat mij betreft. Je ziet dat de meeste mensen voorkeur geeft aan wat praten ipv dansen. De muziek bleef onveranderd luid.
Al met al zeker wel een geslaagde avond, met mooie films.

Gevorderd
MimosaAuteur3 december 2012 · 18:49

Kippevel bij dit filmpje…

Powder makes me happy!
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!