Testen tijdens wePowder season Kick OFF

Testen tijdens wePowder season Kick OFF
kNOw Boundaries.. Arlberg, here we come!
kNOw Boundaries… Arlberg, here we come!

Vorige week vrijdag ging de kogel door de kerk. Met de sneeuw die er nu valt is het de Arlberg regio geworden. Gedurende 3 dagen worden we gegidst door het team van Epique Mountain Adventures en staat er testmateriaal klaar van Jones, Icelantic en Moss snowsticks. Verder kan men er testrijden met de ABS backpack van The North Face.

Icelantic testen

White Tracks, de kersverse importeur van Icelantic is 4 dagen aanwezig om je persoonlijk te helpen. Dat wil zeggen dat donderdagavond de ski’s te bezichtigen zijn tijdens de meeting van 20.00 tot 21.30 uur in de Vallugasaal (Dorfstrasse 8 in Sankt Anton Am Arlberg), je testski’s daar persoonlijk afgesteld worden en het team van White Tracks de dagen daarop met de groepen meerijdt om je test zo aangenaam mogelijk te maken. Het team van Icelantic is er overigens al vanaf donderdagochtend, dus wil je woensdag al testen neem dan nu al contact met ze op.

Welke Icelantics?

Voor iedereen zit er wat passends bij. Maar wil je zeker zijn dat jij je favoriet kunt testen, mail dan nu alvast met het team van White Tracks en reserveer je ski. Onderstaan de collectie die meegaat.

Icelantic Gypsy 170 - 180 - 190

Icelantic Seeker 180 - 190

Icelantic keeper 167 - 178 - 189

Icelantic shaman 161 - 173 - 184

Icelantic Nomad 161 - 171 - 181

Icelantic Nomad RKR 161 - 171 - 181

Icelantic Oracle 155

Icelantic Pilgrim 159 - 169 - 179

Icelantic Scout

Icelantic Oracle - Telemark - 165 & 175

Icelantic Nomad - Telemark - 181

Meer info over de collectie: icelanticbenelux.nl

Shaman of Nomad?
Shaman of Nomad?

Niet mee, toch testen?

Dat kan. Icelantic biedt je deze winter de mogelijkheid om de ski’s tijdens je eigen trip te testen. En daar kun je je nu al voor opgeven op de Icelantic Labs website. Tijdens het seizoen worden de ski’s dan naar je toegestuurd. Na afloop stuur jij ze weer terug en betaal je een bijdrage voor het waxen en slijpen en de kosten voor het verzenden. Besluit je het type ski te kopen, dan krijg je de bijdrage als korting terug op je ski.

The North Face ABS

Xavier de le Rue ontwikkelde in samenspraak met de ingenieurs van The North Face en ABS de patrol airbag. Een tas die al te zien is tijdens de kNOw Boundaries tour en gedurende de kick-off ook te testen is. Donderdag zal er een korte presentatie worden gegeven en gedurende de dagen kun je eens een afdaling rijden met zo’n tas. Dan heb je een goed idee hoe de tas op je rug zit.

Meer info: thenorthface

Jones testen

Namens Jones zal Erwin Heeres aanwezig zijn. Ook deze boards zijn donderdagavond al te bewonderen in de Vallugasaal. En die avond kun je direct een testboard meenemen. Erwin is de volgende dagen als gids ook op de berg actief.

Welke Jones Boards?

Voor iedereen zit er wat passends bij. En als primeur de dames-uitvoeringen van Jones.

_Jones Flagship 163W

Nidecker Megalight 163

Jones Flagship 161

Jones Mountain Twin 157

Jones Mountain Twin 160

Jones Hovercraft 160_

_Jones Mothership 154

Jones Twin Sister 151

Nidecker Princess 153_

Meer info over de collectie: Jones snowboards

Jones Mothership
Jones Mothership
meteomorris

Reacties

Beginner
WhistlerAuteur10 december 2012 · 13:19

Top geregeld allemaal :-)

Gevorderd
atlasemielAuteur10 december 2012 · 15:09

TOP. Ik wil wel die Moss surfboards testen bij een bleubird op een open poederveld met een lekkere lip…hopen dat die sneeuw zich goed gaat zetten…

Watch out where the huskies go, and don't you eat that yellow snow
Gevorderd
BowenAuteur10 december 2012 · 17:22

Nice! Ik wil de jones flagship 163w wel graag rijden. Moss snowstick wil ik ook wel proberen…

Gevorderd
JohanPAuteur10 december 2012 · 18:36

Waar reserveer ik die Jones? :D

Gevorderd
JohanPAuteur10 december 2012 · 18:37

@Bowen: whoever die em eerst heeft deelt em effe? Heb ook wel grote voeten, maar dat is blijkbaar de enige W in de serie ;)

Toerist
SimoniAuteur10 december 2012 · 22:03

Ik zit dan ook in St Anton, maar vermoed dat testen enkel voor deelnemers is?

Gevorderd
OsiruSAuteur10 december 2012 · 22:08

Ik reserveer vast de Jones boards voor de diverse dagen!

Rev. Maurice Ordained Dudeist Priest atDudeism, the Church of the Latter-Day Dude
Expert
meteomorrisAuteur10 december 2012 · 22:14

@Simoni, neem ff contact op met White Tracks (tenminste als je skier bent). Ik denk dat je wel wat met hen kunt afspreken.

powfinder.com
Gevorderd
3zelAuteur11 december 2012 · 08:48

@johan en Bowen: ik had twee weken terug wat vragen bij de Jones-plankjes en Erwin heeft me al een heel stuk op weg geholpen: http://wepowder.nl/forum/topic/62701 Hij heeft me het plankje gereserveerd, maar na een voor- of namiddag wil ik hem best wel weer inruilen (als dat praktisch te regelen valt) zodat iedereen aan de beurt kan komen…

knowledge is powder
Gevorderd
3zelAuteur11 december 2012 · 09:06

het plankje = flagship 163w; spijtig dat er geen sick stick mee is, die had ik ook graag eens getest…

knowledge is powder
Gevorderd
3zelAuteur11 december 2012 · 09:21

mss volgend jaar salomon eens uitnodigen?

knowledge is powder
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!