Ervaringen met Volkl Kuro's?

• brt
    Advanced
    brt op 8 maart 2010 · 17:53
    Ik heb n.a.v. de tip van Echo in het ad forum de Kuro's bij Euro-fun apart laten zetten, want 299 inclusief marker jester bindingen is toch echt wel een koopje. Probleem is alleen dat ik nog nooit op Kuro's heb gestaan.

Zijn er hier mensen met ervaringen met de Kuro's? Ik heb diverse reviews gelezen en die zijn allemaal erg enthousiast.
  • Infernus
    Beginner
    Infernus op 8 maart 2010 · 17:57
    Laatste keer dat ik kanski erover hoorde was ie laaiend enthousiast, vraag hem anders ff.
  • dazzle
    Tourist
    dazzle op 8 maart 2010 · 18:48
    er is vanaf morgen iemand in Davos die ze eens flink aan de tand gaat voelen, zal vragen of ie wat op het form wil zetten.
  • Echo
    Advanced
    Echo op 8 maart 2010 · 22:39

Ik heb n.a.v. de tip van Echo in het ad forum de Kuro's bij Euro-fun apart laten zetten, want 299 inclusief marker jester bindingen is toch echt wel een koopje. Probleem is alleen dat ik nog nooit op Kuro's heb gestaan.

Zijn er hier mensen met ervaringen met de Kuro's? Ik heb diverse reviews gelezen en die zijn allemaal erg enthousiast.

Tis dat de financiën (en mijn eega  >😞 ) het nu niet toelaten anders had ik ze echt zelf gekocht! Google maar eens op  Volkl Kuro, dan kom je voldoende enthousiaste reviews tegen. Slechte reviews heb ik eigenlijk niet gevonden, ze schijnen alles super te doen, behalve Buckels en IJs.....maar ja, da's ook niet gek voor poederbakken....
    Ik hoop dat je er veel plezier aan beleeft 😉
    Do or do not, there is no try (Yoda)
  • brt
    Advanced
    brt op 10 maart 2010 · 15:43

er is vanaf morgen iemand in Davos die ze eens flink aan de tand gaat voelen, zal vragen of ie wat op het form wil zetten.

Heb je hier nog een update over? 😃
  • Spider
    Tourist
    Spider op 10 maart 2010 · 17:41
    Hij is gisteren pas vertrokken...hij had er al op geskiet en was erg enthosiast.
    Better to burn out, then to fade away.
  • ginga
    Tourist
    ginga op 10 maart 2010 · 20:24

Da's geen geld.
    Ik begrijp alleen hun verkooptaktiek niet zo. Ik was er pas en toen stonden de K2 Obsethed's
    te koop voor maar liefst € 949,-. Da's dan best weer heel veel ???
    nuff said
  • brt
    Advanced
    brt op 11 maart 2010 · 22:44
    Gekocht 😃 Zijn idd in prima staat, moeten alleen even gewaxed en geslepen worden. Is wel 2009 model zo te zien.
  • Echo
    Advanced
    Echo op 12 maart 2010 · 20:06
    <jealous mode on> Veel plezier er mee, safe riding...... 😉 <jealous mode off>
    Do or do not, there is no try (Yoda)
  • brt
    Advanced
    brt op 12 maart 2010 · 20:19

<jealous mode on> Veel plezier er mee, safe riding...... 😉 <jealous mode off>

Thanks! En jij heel erg bedankt voor de tip! 😃
  • brt
    Advanced
    brt op 21 maart 2010 · 17:54
    Vandaag even wezen spelen in snowplanet. Was een eerste keer voor mij, indoor skien. Na 1,5 uur heb je het wel gezien (het funpark was nog niet open), maar heb de ski's goed kunnen testen.

GE-WEL-DIG! Ze skien echt fantastisch, zelfs in die indoor ku(ns)tsneeuw. Lekker licht, je kunt er gewoon meer carven, veel kantengrip, helemaal als je wat snelheid maakt.

Ben heel benieuwd hoe ze het in de poeder gaan doen. Daar zal ik nog even een maand of 8 op moeten wachten ben ik bang 😉

@Echo: nogmaals bedankt voor de tip 😃

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro