Ischgl december edit

Ischgl december edit
Echte december condities
Echte december condities

De winter is nu echt begonnen! Toen ik twee weken geleden aan kwam in Ischgl viel me op dat er al een behoorlijke basis lag. Overal lag een gesloten sneeuwdek, hoewel de basis nog wel wat ondiep leek. Ik heb de eerste week van mijn na aankomst vooral zelf geskied en geprobeerd mijn oude ritme weer terug te krijgen. Veel uurtjes op de piste en zodra er wat vers te vinden was erbuiten aan de slag. Tijdens de eerste dump was het direct raak. Samen met wat jongens die ook een heel seizoen in Ischgl zitten was het tijd om de condities te gaan pijlen. Al snel was duidelijk dat de basis nog dunner was dan ik had verwacht. Ik heb een aantal keren goed boomstronken en stenen geraakt maar dat mocht de pret echter niet drukken. Met een wat lager tempo dan normaal was er prima te skiën, zeker met de sneeuw die er door de week heen steeds weer bij viel.

Technische problemen

Hoewel het seizoen wat betreft sneeuwval goed is begonnen ging er wat betreft techniek nogal wat fout. Eerst brak tot twee keer toe mijn GoPro mount af, precies op het begin van een goede poederdag. Vervolgens bleek er een probleem te zijn met de montage software die ik had gebruikt voor het maken van mijn edits en als klap op de vuurpijl deed het internet het voor een tijd lang niet goed genoeg om een video te kunnen uploaden. Het resultaat is dat twee edits die ik had nu tot één december edit zijn omgevormd en dat het wat langer heeft geduurd voordat ik echt weer met bloggen ben begonnen.

We zijn weer los!

Vanaf nu kunnen jullie echter als vanouds weer blogs, video’s filmpjes en foto’s verwachten! Hier is hij dan eindelijk, de eerste echte edit van het seizoen:

Tot snel!

ThijsKennis

Reacties

Toerist
AnoniemAuteur5 januari 2013 · 19:51

Nice!

Beginner
Pazz457Auteur5 januari 2013 · 20:18

Like

Go to heaven, ski like hell!
Gevorderd
brtAuteur5 januari 2013 · 21:13

Nice, alleen is het versnellen en vertragen van beelden een beetje overbodig IMHO.

Expert
ThijsKennisAuteur5 januari 2013 · 21:59

@brt vertragen levert een mooi effect op vind k. En er is in deze video niets versneld! Waar wekt t die impressie?

Pow!
Gevorderd
brtAuteur5 januari 2013 · 22:23

Rond 1:47 versnelt het beeld, veel snellere stokinzet, adhd hoofdbewegingen, etc. Die scene ziet er niet natuurlijk uit. Scene daarna is weer normaal.

Gevorderd
koen_djfistelAuteur5 januari 2013 · 22:24

ZUPAPOOPAWOOPA !!! tegek !!!
(alleen : die versnelde beelden : hoeft dat nu écht :-) WOOOTWOOOT ik wil rijden !!!)

sbs roelz
Beginner
CuttingStormAuteur5 januari 2013 · 22:47

Lekker hoor Thijs!

Kleine tip, filter de wind geluiden eruit, behalve bij het stukje waarin je jou enthousiasme hoort :)

Beginner
DennnnisAuteur5 januari 2013 · 23:58

who lekker, over drie weken zit ik ook daar met vrienden voor een geprikt weekje.
Maar eens zien of ze dan willen vallen!
thanks for sharing!

sneeuw!!!!
Expert
ThijsKennisAuteur6 januari 2013 · 07:38

@brt: Tnx voor het commentaar! Maar die scene is niet versneld. Het wordt daar nauwer en dan moet je met meer bochten nou eenmaal sneller bochten en stokinzet maken!

Pow!
Expert
ThijsKennisAuteur6 januari 2013 · 08:37

@Dennis
Stuur me even een potje! Kunnen we misschien n rondje samen doen!

Pow!
Gevorderd
brtAuteur6 januari 2013 · 09:25

@powderskifun: het gaat ook niet zozeer om het aantal stokinzetten of de snelheid ervan, maar meer dat het er opeens niet meer vloeiend uitziet en de beelden veel schokkeriger worden. maar misschien heeft dat met editten te maken? of zit je camera of helm niet goed vast? ;-)

Beginner
DennnnisAuteur6 januari 2013 · 19:56

Yes lijkt gezellig!

sneeuw!!!!
Gevorderd
philipcAuteur7 januari 2013 · 18:32

Powtastic!

Toerist
AnoniemAuteur9 januari 2013 · 16:23

'k heb het idee dat het er dieper uit ziet dan dat het was, of heb ik wat gemist :(

Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!