Gebroken staalkant in Revelstoke

Door irian op 10 januari 2013 · 22

RevelSTOKE!
RevelSTOKE!

Zoals jullie wel zullen weten ben ik momenteel in Revelstoke voor de Freeride World Tour. De reis was lang. Vijftig uur reizen brachten me uiteindelijk naar het paradijs op aarde. Ik ben namelijk eerst vier dagen gaan heliboarden bij CMH. We verbleven in de geweldige Gothics Lodge. Vier dagen relaxen en genieten. Ik startte de dag met yoga. Om 9.00 uur stapten we in de heli die ons naar de onverspoorde poeder van BC bracht. Iedere dag tien runs, 10.000 hoogtemeters per dag. En dan ook nog eens een geweldige lunch op de berg.

Cocktails in de hottub

En als je dacht dat de dag over was. Nope, cocktails in de hottub. De sauna in en ‘s avonds relaxen. De perfecte voorbereiding op de wedstrijd. Thanks CMH!

Op naar Revelstoke!

Maar goed, na vier dagen was het toch wel terug naar de realiteit. Ik reed naar Revelstoke voor de Freeride World Tour. Maandag zou de eerste dag zijn dat de wedstrijd plaats zou kunnen vinden. Maar het sneeuwt al vier dagen, dus we moeten wachten totdat het weer wat beter wordt. Zoals het er nu naar uitziet zal de wedstrijd op de MacDaddy vrijdag plaats vinden.

Gebroken staalkant

Het is genieten. Van de andere rijders, de sfeer en de sneeuw. Gisteren heb ik tien centimeter van de staalkant van m'n board gebroken. Hij ligt nu bij de lokale shop en ik hoop dat ze ‘m kunnen repareren.

Some work to be done!
Some work to be done!

Twee lijnen

Ik heb voor vrijdag twee lijnen in m'n hoofd. Eén behoorlijk steile lijn met drie cliffs. Deze lijn is best wel tricky omdat er nogal wat sluff los kan komen. De andere lijn die ik in m'n hoofd heb is wat makkelijker. Nog steeds wel veel cliffs, maar meer relaxed rijden. Ze zien er allebei in ieder geval leuk uit! Wat denken jullie?

Gemotiveerd!

De mensen in Revelstoke zijn extreem gemotiveerd voor de Freeride World Tour en freeriden in het algemeen. Er stond vandaag onder de lift een lijn van ongeveer 300 meter. Op zich niet bijzonder. Maar de lift was alleen nog niet open geweest. Dagen sneeuwval en een klein beetje zon wakkert de stoke bij de mensen behoorlijk aan.

Veel sneeuw in Revelstoke
Veel sneeuw in Revelstoke

Bedankt voor jullie support!

Ik ga er wat moois van maken. Super bedankt voor jullie financiële support en goede vibes uit de community. Keep it coming!

Let's have some fun on Friday!
Let's have some fun on Friday!

Reacties

• Juulski
    Advanced
    Juulski op 10 januari 2013 · 09:23
    Succes Irian, you can do it!
  • 3zel
    Advanced
    3zel op 10 januari 2013 · 10:00
    moeilijke vraag / tactische keuze:
    risico nemen en misschien meer punten scoren, maar meer kans op vallen
    of minder risico nemen, minder kans op vallen maar moeilijker om punten te scoren?

Veel succes met de herstelling en je keuze.

Welke keuze je ook maakt, geniet er van!
    knowledge is powder
  • Bobvaniterson
    Advanced
    Bobvaniterson op 10 januari 2013 · 10:10
    Let's go! Volle bak er tegenaan!
    Waarom ligt de noordzee niet aan de alpen, waarom liggen de alpen niet aan de noordzee?
  • lennartvandermarel
    Beginner
    lennartvandermarel op 10 januari 2013 · 10:18
    Succes man!!
  • JaapvR
    Tourist
    JaapvR op 10 januari 2013 · 10:48
    Goodluck, game-face on, kop rustig maken en knallen!

btw, 10.000 m op een dag? Dat is meer dan Mt. Everest! dik!
  • Markie
    Advanced
    Markie op 10 januari 2013 · 10:53
    Vorig jaar zat ik in Revelstoke tijdens de FWT echt WTF!! dat is gaaf zeg. Super veel mensen zitten met verrekijkers en lunch aan de overzijde mee te schreeuwen en juichen. Succes en geniet ervan!
    Snowsurfing rules :) www.dryboards.nl
  • Markie
    Advanced
    Markie op 10 januari 2013 · 10:55
    Vorig jaar zat ik in Revelstoke tijdens de FWT echt WTF!! dat is gaaf zeg.
    Super veel mensen zitten met verrekijkers en lunch aan de overzijde mee te schreeuwen en juichen. Succes en geniet ervan!
    Snowsurfing rules :) www.dryboards.nl
  • MrRemco
    Advanced
    MrRemco op 10 januari 2013 · 12:11
    Irian succes, en ah begin van het seizoen zou ik niet gelijk het grootste risico nemen...
    A mind is like a parachute. It doesnt work if it's not open. (FZ)
  • ErnstHendrikSprenger
    Expert
    ErnstHendrikSprenger op 10 januari 2013 · 12:45
    Heel veel succes Irian, laat de leeuw niet in z'n hempje staan!
    FUCK YEAH I AM FREE
  • SaintUsuge
    Beginner
    SaintUsuge op 10 januari 2013 · 14:24
    ja guest597 inderdaad zeikerd.

Irian, ik zou mijn keuze laten afhangen van de dag. Wat doen andere rijders en wat zegt je gevoel. Dat bepaald welke lijn je gaat rijden.
  • 3zel
    Advanced
    3zel op 10 januari 2013 · 14:53
    @guest597: wat een (anonieme) kutopmerking.
    Is zelfs niet de moeite om op te antwoorden...
    knowledge is powder
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 10 januari 2013 · 15:23
    @Guest597 als je de moeite had genomen om even verder te kijken, dan had je kunnen zien dat CMH een van de sponsoren van Irian is. Daarnaast hebben we duidelijk aangegeven dat de wePowder sponsoring voor z'n reiskosten zijn.

On-topic: kick some ass Irian! Vrijdag 18.00 uur Nederlandse tijd gaat het gebeuren!
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • The_O
    Tourist
    The_O op 10 januari 2013 · 15:58
    Welcome in Canada. Succes !!!
    And Also The Trees
  • powderdude
    Advanced
    powderdude op 10 januari 2013 · 16:00
    whoooww respect!! lekker bergje ! Good luck Irian 😉)
    Enjoy :-))
  • misteriks
    Beginner
    misteriks op 10 januari 2013 · 16:58
    Nice! Good luck!
  • Jeffrey2
    Advanced
    Jeffrey2 op 10 januari 2013 · 17:01
    Ziek! Heel veel succes Irian.
  • Bowen
    Advanced
    Bowen op 10 januari 2013 · 22:22
    Mac Daddy! Nice! Met zulke grootte namen om me heen zou ik meteen de eerste wedstrijd proberen een zo goed mogelijke indruk achter te laten. Dat doe je denk ik makkelijker als je de lastigste lijn van de twee pakt en hem rockt. Daarnaast is zo'n wedstrijd denk ik het moment om flink buiten je comfort zone te gaan. Maar ja, makkelijk lullen zo achter me bureautje...
    Succes!
  • Haas
    Expert
    Haas op 10 januari 2013 · 23:26
    Hey Irian,

Ik denk dat Bowen gelijk heeft. Ik denk ook dat je moet gaan voor de technische lijn. Dan gewoon sneller zijn dan de sluff. 😉 met zoveel freshies kun je simpelweg de vallijn rijden lijkt me... Just kidding.
    Just rock the house.
    Wordt de helling nog hier en daar geploft door skipatrol?
    There are no secrets, only information you don't yet have...!!
  • kanski
    Elite
    kanski op 11 januari 2013 · 00:24
    Hé Irian... staalkanten is zoooooo 1999
    Heb je daar toch elemaal nie nodig!
    Suc6 man.
    Never ski faster than your guardian Angel can fly!
  • famvermeent
    Tourist
    famvermeent op 11 januari 2013 · 05:51
    vanavond proosten in de hottub op het succes van vandaag!
    zet hem op irian!
    feel like doin' it
  • ijsbeer
    Expert
    ijsbeer op 11 januari 2013 · 16:10
    Zet m op!!!
  • lucraak
    Advanced
    lucraak op 11 januari 2013 · 22:13
    Lekker gereden hoor!!!
    Always be yourself. Unless you can be Batman, then be Batman.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro