Zoals jullie wel zullen weten ben ik momenteel in Revelstoke voor de Freeride World Tour. De reis was lang. Vijftig uur reizen brachten me uiteindelijk naar het paradijs op aarde. Ik ben namelijk eerst vier dagen gaan heliboarden bij CMH. We verbleven in de geweldige Gothics Lodge. Vier dagen relaxen en genieten. Ik startte de dag met yoga. Om 9.00 uur stapten we in de heli die ons naar de onverspoorde poeder van BC bracht. Iedere dag tien runs, 10.000 hoogtemeters per dag. En dan ook nog eens een geweldige lunch op de berg.
Cocktails in de hottub
En als je dacht dat de dag over was. Nope, cocktails in de hottub. De sauna in en ‘s avonds relaxen. De perfecte voorbereiding op de wedstrijd. Thanks CMH!
Op naar Revelstoke!
Maar goed, na vier dagen was het toch wel terug naar de realiteit. Ik reed naar Revelstoke voor de Freeride World Tour. Maandag zou de eerste dag zijn dat de wedstrijd plaats zou kunnen vinden. Maar het sneeuwt al vier dagen, dus we moeten wachten totdat het weer wat beter wordt. Zoals het er nu naar uitziet zal de wedstrijd op de MacDaddy vrijdag plaats vinden.
Gebroken staalkant
Het is genieten. Van de andere rijders, de sfeer en de sneeuw. Gisteren heb ik tien centimeter van de staalkant van m'n board gebroken. Hij ligt nu bij de lokale shop en ik hoop dat ze ‘m kunnen repareren.
Twee lijnen
Ik heb voor vrijdag twee lijnen in m'n hoofd. Eén behoorlijk steile lijn met drie cliffs. Deze lijn is best wel tricky omdat er nogal wat sluff los kan komen. De andere lijn die ik in m'n hoofd heb is wat makkelijker. Nog steeds wel veel cliffs, maar meer relaxed rijden. Ze zien er allebei in ieder geval leuk uit! Wat denken jullie?
Gemotiveerd!
De mensen in Revelstoke zijn extreem gemotiveerd voor de Freeride World Tour en freeriden in het algemeen. Er stond vandaag onder de lift een lijn van ongeveer 300 meter. Op zich niet bijzonder. Maar de lift was alleen nog niet open geweest. Dagen sneeuwval en een klein beetje zon wakkert de stoke bij de mensen behoorlijk aan.
Bedankt voor jullie support!
Ik ga er wat moois van maken. Super bedankt voor jullie financiële support en goede vibes uit de community. Keep it coming!