Gisteren schreef ik dat de staalkant van m'n board gebroken was. Ik hoopte maar dat het op tijd gerepareerd zou zijn. Maar dat is gelukkig gebeurd. De vriendelijkheid van de Canadezen blijkt ook hier weer, want de eigenaar van de shop heeft m'n staalkant gratis gerepareerd.
Geen blauwe vogel
Vrijdag om 18.00 uur Nederlandse tijd is het zover. Dan start voor mij de Freeride World Tour hier in Revelstoke. Donderdag heb ik uren in de wolken gestaan en gehoopt op een stukje blauw, zodat ik de face kon zien waar we vrijdag moeten rijden. Dat gebeurde jammergenoeg niet en dus heb ik de face nog steeds niet live gezien.
Steile lijn met dubbele cliff
Ik heb besloten om een steile lijn te rijden met een dubbele cliff. Het wordt waarschijnlijk zwaar om de sluff te managen. Vrijdag neem ik om 6.30 's ochtends de lift om de MacDaddy te kunnen zien. We zullen naar de top moeten hiken. Om 9.40 start ik. Dat is dus 18.40 Nederlandse tijd.
Judging
Als je wilt weten hoe we beoordeeld gaan worden, kijk dan even dit filmpje.
Wish me luck!
Iets heel anders, iedereen in Revelstoke rijdt dit soort pick-ups. Groot dus. Tot zover, morgen tijd om te knallen. Wens me succes en vooral mooi weer, zodat ik de MacDaddy nog kan zien voordat ik ‘m moet rijden!