Wie is de winnaar van de CMH heliski trip?

Wie is de winnaar van de CMH heliski trip?
Ga jij mee? Check je code!
Ga jij mee? Check je code!

Wie is de winnaar?

Met enige vertraging (dat krijg je met verse poeder, excuses hiervoor) feliciteren wij de houder van het bandje met code: HS90103109. Bibian Mentel, oprichtster van de Mentelity Foundation heeft een winnaar getrokken.

Ben jij de gelukkige?

Van harte!!!.. Ga even zitten. Lees het nog eens. Controleer voor de 14e keer de code. Klopt die?.. Weet je het zeker? Echt heel zeker…? Ga dan nu springen, dansen, je werk regelen, familie en vrienden inlichten en na dat alles CMH Benelux bellen voor alle details.

HS90103109, jij gaat met ons mee!

Jij gaat met ons mee tijdens de wePowder Heliski-week in Revelstoke Canada. Neem zsm contact op met CMH Benelux voor alle details en dan kun je gaan inpakken. Het wordt een TOP week. Dank ook aan allen die mee hebben gedaan voor de Mentelity Foundation,

Heliski winnen?

Net als vorig jaar heeft CMH Benelux weer een geweldige helitrip weggegeven! De bestemming wederom Revelstoke, Canada. Wij (Arjen en ik) zijn er ook bij. Maar je moest er iets voor doen. Dit jaar geen motivaties, stemmingen en producties, maar aan de slag voor een goed doel.

Het goede doel - de Mentelity Foundation

Deze stichting, opgericht door pro-snowboarder Bibian Mentel, is in het leven geroepen om kinderen en jong volwassenen met een lichamelijke beperking te stimuleren om te sporten. De focus ligt op boardsporten zoals snowboarden en wakeboarden; deze sporten zijn ook prima te beoefenen met de juiste hulpmiddelen en mentaliteit. De Mentelity Foundation organiseert trainingen, clinics en camps op het gebied van boardsports. Daarnaast traint Bibian een aantal para-snowboard talenten om ze klaar te stomen voor (inter)nationale wedstrijden en het ultieme doel: De Paralympische Winterspelen in Sochi, Rusland (2014).

Wat moest je doen om kans te maken?

Da’s vrij simpel. Je kocht één of meerdere Mentelity Bracelets á € 25,- per stuk. Hiermee steun je een goed doel én had je kans om de heliski trip te winnen. Woensdag 9 januari werden alle Mentelity Bracelets incl. unieke code verzonden naar de deelnemers. En vandaag is dus de winnende code gepubliceert…

En de winnaar is…

meteomorris

Reacties

Gevorderd
powderdudeAuteur11 januari 2013 · 14:22

2 bandjes gekocht en nog niet een bandje ontvangen ! Zijn ze al versstuurd?

Enjoy :-))
Gevorderd
skiesterAuteur11 januari 2013 · 14:50

Vandaag ontvangen, maar helaas… Wel mooi bandje en goed doel dus ben toch niet teleurgesteld!

Als je alles onder controle hebt ga je niet hard genoeg!
Gevorderd
telemikeyAuteur11 januari 2013 · 17:15

Pfff. Heftige dag. Nu al, en januari is nog maar net begonnen: het zou nu rustig moeten zijn… Ik kom thuis. Post op de deurmat. Hmmm, rare dikke envelope… Envelope open: “Oh ja, die Mentelity bracelets”. Dat is waar ook. Nou jammer, geen roze: had m’n dochter misschien wel leuker gevonden maargoed. Ach weet je, het ging om die stichting te steunen en ik zou misschien ook nog een prijs kunnen winnen. Maar ja, dat gebeurt toch niet?

Hmmm, toch eens kijken. D’r staat helemaal geen code op! Oh, wacht op die begeleidende briefjes natuurlijk. Onwillekeurig gaat m’n hartslag omhoog. Stel je voor…

Klik WePowder open en daar staat een blogje over de prijsvraag waarmee je een CMH heliski trip kon winnen.

Check code…

Wat?

Check code nogmaals maar nu met een hartslag van 140bpm.

Ik hou nu het blaadje naast mn computer scherm.

HOLY SHIT. HOLY SHIT… oh craperooney!

Ik zit nu vol ongeloof en met knetter trillende vingers te typen: ik heb gewonnen!
Ik ga vliegen naar Canada!
Met een heli skien!
Poeder tot over je oren!

HOLY SHIT. Oh man.
YIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHAWWWWWWWWWWWWWWWWWW! Dit is kicke, dit is vet! Damn ik heb de trip gewonnen!!!

STOKEDSTOKEDSTOKEDSTOKEDSTOKEDSTOKEDSTOKED

(Ik check de code nogmaals voordat ik nu op ‘send’ druk… zo can you say stoked!)

White room,Pillow lines,I rule
Gevorderd
telemikeyAuteur11 januari 2013 · 17:17

Oh en als ik dan toch aan het typen ben:

[lettergrootte ‘abomonabel groot’]Dank je wel CMH. Dank je wel Mentelity Foundation. Dank je wel WePowder[/lettergrootte]

('t Is echt waar… krankjorem adrenaline spuit uit mn oren! Wauw. Tril, tril…)

White room,Pillow lines,I rule
Beginner
CuttingStormAuteur11 januari 2013 · 17:18

Nice Telemickey! Is inderdaad wel een reden om stoked te zijn!

Expert
meteomorrisAuteur11 januari 2013 · 17:52

@Telemikey…
G-E-F-E-L-I-C-I-T-E-E-R-D… !!!
Dat wordt wat… een boarder (ik), een skiër (arjen) en een telemarker… en dan ook nog wat andere WP-ers… Ik zal ze vragen een biertje koud te zetten.

powfinder.com
Gevorderd
telemikeyAuteur11 januari 2013 · 18:07

Oh! Wie gaat er nog meer? Dan kan ik mss wat (reis) plannen afstemmen…

White room,Pillow lines,I rule
Gevorderd
telemikeyAuteur11 januari 2013 · 18:58

Komt goed.

White room,Pillow lines,I rule
Gevorderd
BigLepowskiAuteur11 januari 2013 · 19:26

Geslaagde poeder trip in Zauchensee met mooie shots en na terugkomst een helitrip winnen naar Canada. Geen slecht begin van het jaar :)

You lucky bastard!

Het is je gegund, gefeliciteerd.

Toerist
pietheinAuteur11 januari 2013 · 19:30

Gefeliciteerd man! Erg vet!

Gevorderd
pulverdudeAuteur11 januari 2013 · 20:02

Totally awesome dude! Stond vandaag nog de folder van CMH door de bladeren op de vakantiebeurs. Wat is dat vet zeg. Heel veel plezier!

Let the riding do the talking and you've said enough
Beginner
MarcDAuteur11 januari 2013 · 20:35

Nice!
Gefeliciteerd…

Expert
ieismAuteur11 januari 2013 · 21:02

Wat vet telemikey! Ik neem aan dat jullie het ultieme tripreport gaan maken (en heel veel powdersmiles scoren)…

Good mountain sense is knowing how to avoid situations that require expert mountain sense.
Gevorderd
TeleaddictAuteur11 januari 2013 · 22:17

vet man!!! wanneer valt t? je weet dat je t weekend van 2-3 februari niet kan he?! ;)

http://verticaldissidents.net
Gevorderd
telemikeyAuteur11 januari 2013 · 22:26

Oh shit ja. Nou ja, dan ga ik toch niet naar Canada…

Bwahahahahahaaaaaaaaa.
Ja, sorry mensen. WePowder Teletrip wordt zonder telemikey. Volgend jaar ben ik er weer graag bij!

@Teleaddict: potje skien gaan we dit jaar nog wel doen he?! Van mijn part een potje touren maar dat samen skien MOET!

White room,Pillow lines,I rule
Expert
meteomorrisAuteur11 januari 2013 · 22:28

@Teleaddict… dat past precies. 1 februari vertrekken we vanuit Calgary. We zullen 'm op een transfer zetten naar jullie bestemming…

powfinder.com
Beginner
FreekAuteur11 januari 2013 · 22:37

Gefeliciteerd!

Gevorderd
luuk999Auteur11 januari 2013 · 23:43

oeps stond op guest

Gevorderd
MarkieAuteur12 januari 2013 · 12:49

Dat is de 2e heli trip naar een telemarker… geloof dat ik die snowboards aan de wilgen ga hangen en “tele” voor mn username ga plakken :P telemarkie
Super tof man… super tof! SUPER TOF… Have fun daar in BC :)

DRYBOARDS.NL -Dutch designed and handcrafted snowsurfers-
Expert
meteomorrisAuteur12 januari 2013 · 13:33

@Markie… ik heb Emil niet zien telemarken… was er nog iemand undercover mee?

powfinder.com
Toerist
AnoniemAuteur12 januari 2013 · 14:12

Gefeliciteerd!! Gelukkig niet gewonnen, hoe had ik mijn zoon van 9 nou uitgelegd dat ik ons “mannenweekend” op de ski moest cancellen ;-)

Have fun!

Gevorderd
MarkieAuteur12 januari 2013 · 14:17
DRYBOARDS.NL -Dutch designed and handcrafted snowsurfers-
Gevorderd
EmmelAuteur12 januari 2013 · 15:32

Gefeliciteerd man! Jij gaat echt een hele mooie tijd hebben!!! Heel erg tof, ben benieuwd naar de beelden, al heb ik er alle vertrouwen in dat ze indrukwekkend zullen zijn :)!

En telemarken, ik? Lijkt me sterk ;)!

Skiing combines outdoor fun with knocking down trees with your face.
Gevorderd
koen_djfistelAuteur12 januari 2013 · 16:59

enjoy !!! amaaaai

sbs roelz
Gevorderd
NielsAuteur12 januari 2013 · 18:04

Damn nice man! Enjoy!

Gevorderd
telemikeyAuteur12 januari 2013 · 19:21

@Markie: ik wist 'm ook nog hoor!

White room,Pillow lines,I rule
Gevorderd
MimosaAuteur13 januari 2013 · 11:31

Gefeliciteerd en veel plezier in Canada!

Powder makes me happy!
Beginner
GerritAAuteur13 januari 2013 · 18:17

Van harte gefeliciteerd en heel veel plezier. Stay stoked

And snow it is.....
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!