One lift wonder Rothwald

One lift wonder Rothwald
One Lift Wonder
One Lift Wonder

We proberen de laatste tijd steeds meer te draaien met de Canon 7D en 450D en niet alles vanaf de GoPro te volgen. De GoPro blijft de ideale sportscamera, maar ik kom niet meer door de 100% POV edits heen. Misschien ben ik de enige hierin?! Daarom ook meer afwisseling in angle’s.

Skiën of draaien?

Het draaien met een DSLR neemt wel meer tijd in beslag, en kom je weer tot de vraag is het skiën of draaien… ?! Mijn antwoord, skiën natuurlijk! Maar door dit soort edits is de napret des te groter…Hope you enjoy!

Dexter

Reacties

Gevorderd
brtAuteur27 januari 2013 · 13:38

Leuk filmpje, de verschillende camera angle’s zijn leuk. Maar ik zie de meerwaarde van de Canon shots niet zo erg, want alle ski-actie is nog steeds POV. Sterker nog, alle POV beelden zijn ook nog eens zonder rijder voor je, dat maakt het al snel wat saaier IMHO.

Maar al met al lekkere beelden :-)

Gevorderd
Grim3Auteur27 januari 2013 · 13:51

Mooie beelden, mooie edit. Maar inderdaad, neem ook op de berg even de tijd om in 3e persoon te draaien. Neemt niet zoveel tijd in beslag. Onderstaande edit maakten wij met een kleine goedkope handycam die rondgaat in de groep waardoor iedereen wel eens in beeld komt en niet 1 iemand het gevoel heeft dat hij elke run dient op te offeren om een video voor de anderen te maken. Werkt goed zo…

Gevorderd
coenAuteur27 januari 2013 · 14:10

Lekker filmpje, wat is het nummer?

Earn your turns...
Toerist
AnoniemAuteur27 januari 2013 · 16:33

Ik ben het wel eens dat GoPro na enige tijd wel gaat vervelen. Voor een compleet filmpje wil je toch wat meer dan alleen fisheye.

Beginner
edvantijenAuteur27 januari 2013 · 19:30

POV is toch wel erg overschat…ik persoonlijk kan er niet naar kijken.
Je wilt toch jezelf kunnen conditioneren met mooie beelden.
Als afwisseling om klein stukje couloir te laten zien is het wel leuk imho.
btw kanton wallis is tha bmb.

Summer Sucks!
Gevorderd
CPetAuteur27 januari 2013 · 20:39

Gaaf! Het ziet er goed uit mis allen weer een stukje diepte.

Let the snow come!
Expert
DexterAuteur27 januari 2013 · 21:03

Thanks!

@ Coen, Nummertje is van Conner Youngblood - Monsters.
@ brt, ging mee meer om dat 100%POV vermoeiend is.

One to the next one!

www.mrtnproductions.com
Expert
paddyodenneboomAuteur29 januari 2013 · 18:40

Napret keeps da spirit high als je weer aan het werk bent … :(

verslaafd aan wit goud!
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!