Play time

Play time

Pillowtime!

De afgelopen periode viel er maar bar weinig verse sneeuw. Af en toe werden we getrakteerd op een dumpje van 10 tot 15 cm maar daar bleef het dan ook bij. Alle verse sneeuw die we kregen bleef echter door de aanhoudende kou goed geconserveerd waardoor het in het bos prima rijden was.

Pillow Pillow

Doordat er ondertussen tot ongeveer 1700 meter een goede basis ligt, zijn er in het bos al behoorlijk wat pillow’s en sprongetjes te vinden. Daar hebben we de afgelopen dagen dan ook dankbaar gebruik van gemaakt. Aan het begin van dt seizoen had ik in Ischgl twee nieuwe lijnen gevonden waar behoorlijk wat pillow’s in liggen en die lijn hebben we, samen met twee nieuw gevonden runs van wat sporen voorzien.

Spelen

De huidige condities hebben me de mogelijkheid gegeven om eindelijk ook mijn ander paar poederbakken uit te proberen. Ik heb de afgelopen dagen op een K2 Pettitor in 189cm gereden. Ondanks het feit dat ik zelf maar nauwelijks de 180cm haal, voelt de ski super speels aan. Hij draait makkelijk, is relatief licht, maar is toch super stabiel. Vooral bij het landen en in de lucht was ik verrast. Op echt hoge snelheden is hij wel wat slap, maar dat was ook niet anders te verwachten.

Maargoed, genoeg geneuzel, tijd voor de edit van deze week!

Stay stoked and ride safe!

ThijsKennis

Reacties

Gevorderd
TeleaddictAuteur31 januari 2013 · 13:27

lekkah!!

http://verticaldissidents.net
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!