Eerste weken in See

Eerste weken in See

Faceshot!

Toen op mijn tweede wintersport in Valloire iemand een zieke lijn reed waar het hele restaurant naar zat te kijken wist ik het: “Dat ga ik later ook doen”. Er werd gezegd dat het niet voor Nederlanders was weggelegd, negen jaar later zijn mijn twee latten ingewisseld voor één en ben ik hard op weg het tegendeel te bewijzen.

Na mijn havo heb ik eerst een seizoen geïnvesteerd in safety en nu ben voor mijn tweede seizoen aan het ‘bummen’ in de Alpen. Werken in de zomers en 's winters in het hoogseizoen, zo min mogelijk uitgeven, maar wel ruim drie maanden iedere dag snowboarden. Is de poeder in het gebied verspoord dan wordt er gelopen voor die éne onverspoorde run, heerlijk rustig, weg van de meute.

See

Dit seizoen zit ik samen met WePowderaars Thijs Kennis, Joep Maas en Wouter de Rave drieënhalve maand in See. See is een dorp in het Paznauntal. Het nabijgelegen Ischgl staat bekend om zijn vele liften, après-ski en drukte. See heeft maar drie liften en per dag evenveel bezoekers, maar het bied toch vette mogelijkheden met vooral heel veel pillows.

Tijd voor de edit, grotendeels opgenomen in See!

Tim1

Reacties

Gevorderd
koen_djfistelAuteur5 februari 2013 · 10:53

nice !!! ziet er superplezaant uit :-)

sbs roelz
Gevorderd
powderdudeAuteur5 februari 2013 · 11:14

Lekker hoor ;)

Enjoy :-))
Beginner
joepvandenbogaertAuteur5 februari 2013 · 11:29

Inspiratie.

Gevorderd
froukski2Auteur5 februari 2013 · 15:20

Mooi speelveld!

Skiën in de verse peuf maakt mij zo blij als een oeuf
Beginner
polingAuteur5 februari 2013 · 21:46

meer dan cool. tijd voor een bezoekje als het daar lekker ligt! ;-)

Gevorderd
OscarVAuteur5 februari 2013 · 23:07

Lekker hoor

You don't stop playing because you grow old, you grow old because you stop playing
Beginner
FreekAuteur6 februari 2013 · 09:06

Woeha lekker hoor!

Beginner
GerritAAuteur6 februari 2013 · 09:09

Leuk om te lezen. We zitten in Ehrwald de komende weken en komen zeker nog een dagje naar See na het zien van deze beelden.

And snow it is.....
Toerist
AnoniemAuteur6 februari 2013 · 18:52

vorig jaar in januari (toen alle passen in de regio gesloten waren) in See belandt en 2 diepe dagen gehad, aanrader!

Elite
kanskiAuteur6 februari 2013 · 19:35

Super terrein!

Never ski faster than your guardian Angel can fly!
Expert
GilbertSAuteur7 november 2013 · 20:44

Vet hoor :D

www.instagram.com/gilbertsmink/
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!