Diepe poeder bij CMH Gothics

Diepe poeder bij CMH Gothics

Wil jij ook een keer zo’n droomtrip beleven? In januari 2020 gaan we langs de mooiste gebieden van BC (Red Mountain, Whitewater en Revelstoke) en gaan we 4 dagen heliskiën of -boarden. En jij kan erbij zijn! Lees dit artikel voor alle informatie.

 Weet iemand de overtreffende trap van diepst?
Weet iemand de overtreffende trap van diepst?

Normaal gesproken ben ik een redelijk vlotte schrijver. Bam, bam, bam en de woorden staan op papier. Probleem is dat ik nu al een minuut of twintig de eerste zin aan het schrijven ben, om ‘m vervolgens weer te verwijderen. Want hoe beschrijf je misschien wel de beste week die je ooit gehad hebt?

I’ll believe it when I ski it

Het is niet alleen lastig om het op papier te beschrijven, maar misschien nog wel meer als het je gevraagd wordt. Hoe was het in Canada? Was het beter dan vorig jaar? Was het beter dan een goede dag in de Alpen? Tja……het is gewoon eigenlijk niet mogelijk om er een antwoord op te geven. Want zoals Kent Kreitler in de Waiting Game al zegt ‘I’ll believe it when I ski it’. Het is precies wat het is. Als je het hebt ervaren weet je dat je een soort overtreffende trap hebt meegemaakt.

Morris op zoek naar wat adem
Morris op zoek naar wat adem

Faceshots

En daarom ben ik ook blij dat de eerste video’s doorkomen. Fernie-local Dylan Siggers zat bij ons in de lodge en het was top om met hem te skiën. Negentien jaar oud en charging big-time. Hij heeft een video ge-edit voor Matador Network en deze video laat precies zien hoe het was. Op de berg dan. Want de sfeer laat zich in deze video niet pakken, de faceshots gelukkig wel.

Thanks!

De vibe in de lodge, de heli die voor de deur klaar staat, de humor van de gidsen, de pillows, de spines, de diepe poeder die iedere dag weer werd aangevuld, king crab als diner, stretchclass, veel feesten en veel, heel veel lachende gezichten. wePowderaars Mark, Remco, Bas, Wouter, Emile, Ronald, Mike en Philippe van CMH Benelux bedankt voor een topweek. We zijn er volgend jaar weer bij!

Volgend jaar!

We zijn druk bezig met het editten van onze eigen video met een sfeerverslag van deze week, binnenkort meer! Ennuh, volgend jaar organiseren we weer een week naar BC om met de heli next-level powder te ontdekken. Ook hierover binnenkort meer!

Arjen
was born with maps of ski areas in the cradle and has visited almost all of them. His great passion is freeriding.

Reacties

Beginner
joepvandenbogaertAuteur7 februari 2013 · 15:06

VET

Expert
MickeydeHaasAuteur7 februari 2013 · 16:21

Wat een dikke beelden zeg! Maaruh, hoe ken een 19 jarige zo’n tripie in de heli betalen? :)

One step at a time.
Gevorderd
brtAuteur7 februari 2013 · 16:27

@Mickey: een baan zoeken ipv de ski-bum / ondernemer spelen ;-)

Expert
MickeydeHaasAuteur7 februari 2013 · 16:37

@brt: Haha, ben meteen gaan zoeken…

One step at a time.
Beginner
Jeffrey2Auteur7 februari 2013 · 17:01

Insane!

Geloof dat ik toch maar een paar extra overuren moet gaan maken voor volgend jaar:D

Toerist
The_OAuteur7 februari 2013 · 18:58

Top !!!

I’ll believe it when I ski it
maar wat als het unreal is ? :-)

And Also The Trees
Gevorderd
Jef2Auteur8 februari 2013 · 00:39

Waanzinnig…het moet er toch een keertje van komen…ik was al een keer in Revelstoke maar toen was er een dag van te voren een enorme lawine die een man of 7 meenam en dat bleek de tweede op rij te zijn met een grote groep slachtoffers. Enorme tragedie die het dorp, dat toch wel ergens aan gewend was, redelijk murm geslagen had…en dat gezegd hebbende stond ik dus voor de heli maar met een net aangetrouwde vrouw die niet wilde dat ik instapte…zij had de knop al omgezet maar ik wilde er eigenlijk niet aan…gevolg…twee dagen eerder richting lake Louise…ook niets mis mee maar ik heb het altijd open gehouden om toch weer een keer terug te gaan dus …m’n excuus heb ik al…KMP :-)

Gevorderd
telemikeyAuteur8 februari 2013 · 07:14

Dit ziet er ook ‘wel aardig’ uit…

White room,Pillow lines,I rule
Expert
DexterAuteur10 februari 2013 · 20:09

Epicnesss….

www.mrtnproductions.com
Gevorderd
powderdudeAuteur15 februari 2013 · 08:48

Supervet !! Volgend jaar ben ik erbij ;-)

Enjoy :-))
Gevorderd
atlasemielAuteur15 februari 2013 · 13:44

Jullie ook bedankt! Ik denk als mijn broer en ik er met 6 suffe Amerikaanse 50+sers en 4 niet Engelstalige Russen in die heli zouden hebben gezeten, wij niet zo’n toptijd zouden hebben gehad. Vette stoke en vette lol. En dikke aanrader!

Watch out where the huskies go, and don't you eat that yellow snow
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!