Not another GoPro edit

Not another GoPro edit

Er wordt per 3.57 seconde ergens een GoPro edit het web op geslingerd. Nou zijn dat niet altijd de beste edits. Sterker nog, het meeste is het bekijken niet waard. Dat wordt anders op het moment dat je de mannen van Salomon Freeski TV met die kleine camera’s aan de slag laat gaan.

Park en poeder!

Een hoop creativiteit in park en poeder en sterke rijders als Chris Rubens, Mike Douglas, Cody Townsend, Mark Abma, Mike Henitiuk en Kaj Zackrisson zorgen voor een kleine vier minuten aan stoke die het aangluren meer dan waard is. Not another GoPro edit dus!

Arjen
was born with maps of ski areas in the cradle and has visited almost all of them. His great passion is freeriding.

Reacties

Gevorderd
sanderandersAuteur26 februari 2013 · 21:52

whoop! whoop!

poefpafpow
Gevorderd
3zelAuteur26 februari 2013 · 22:25

wow, wat een bende baaskes.

knowledge is powder
Expert
HaasAuteur26 februari 2013 · 23:07

Mooie beelden!
Ik dacht halverwege het filmpje ergens dat jij de cam overnam Arjen?

There are no secrets, only information you don't yet have...!!
Toerist
AnoniemAuteur27 februari 2013 · 08:39

Dit is volgens mij ook de eerste keer dat ik bij de Boy’s van Salomon een ABS zie!

Gevorderd
ArjenproadminAuteur27 februari 2013 · 09:26

@PSD Ja, nu je het zegt…Deze beelden zijn natuurlijk vorig jaar allemaal al opgenomen. Na de grote lawine in Stevens Pass, waarbij Elyse Saugstad (de vrouw van Salomon rijder Cody Townsend) gered werd door haar ABS, werden alle teamriders van Salomon direct verplicht om met ABS te rijden.

One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!