Mijn plan in Kirkwood

Door irian op 27 februari 2013 · 6

Face inspectie
Face inspectie

Morgen (of al vandaag voor jullie) gaat het gebeuren in Kirkwood. En het wordt een uitdaging. The Cirque is een mooie face, midden in het gebied, maar de sneeuw is erg hard. Het heeft in de laatste zes weken slechts één keer gesneeuwd, dus in combinatie met de zon in Calfornie kan je je voorstellen hoe de helling er nu bij ligt.

Harde sneeuw
Harde sneeuw

Aanpassen

Het wordt een lastige run, met harde en vlakke landingen. Steile landingen in de top zijn met een snowboard bijna niet te stoppen. Ik heb mijn oorspronkelijke lijn uiteindelijk maar moeten bijwerken omdat een deel geblokkeerd is. Daarnaast start ik als een van de laatste morgen.

Uitreiking van de bib's
Uitreiking van de bib's

Ontspannen

De dagen hiervoor ben ik onder andere in San Francisco geweest. Daar heb ik een dag kunnen ontspannen na zes weken non-stop snowboarden (en bij ons in de Arlberg had het gelukkig wel meer dan één keer gesneeuwd). We hadden wel behoorlijk wat gedoe met de reis om hier te komen, problemen met de visa's en dergelijke. Maar goed, ik ben er en morgen gaan we er wat moois van maken!

Een lokale brug
Een lokale brug

![](https://www.paypalobjects.com/de_DE/i/scr/pixel.gif) Toevoeging van Arjen en Morris: hierboven zie je een PayPal knop staan, waarmee je Irian kan supporten om het rijden in de Freeride World Tour mogelijk te maken. Namens Irian bedankt voor de steun!

Reacties

• PeterSchrier
    Beginner
    PeterSchrier op 27 februari 2013 · 08:52
    HEEEEL veel succes!!!
  • JaapvR
    Tourist
    JaapvR op 27 februari 2013 · 09:41
    Succes man! Keep it clean in die condities; oude wijsheid uit de offshore-racerij: to finish first, first you have to finish...
  • Hermen
    Beginner
    Hermen op 27 februari 2013 · 15:01
    succes straks we zitten weer aan de livestream gekluisterd bord op schoot bijna net als zondag
  • famvermeent
    Tourist
    famvermeent op 27 februari 2013 · 17:48
    spannend! we zijn benieuwd naar je keuze, na de vorige keer.
    ons credo: Go for it! en vooral: enjoy the event!!
    feel like doin' it
  • kanski
    Elite
    kanski op 27 februari 2013 · 18:01
    De Golden Gate bridge misschien... 😉
    Never ski faster than your guardian Angel can fly!
  • Haas
    Expert
    Haas op 28 februari 2013 · 09:35
    Kan kent z'n klassiekers.
    There are no secrets, only information you don't yet have...!!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro