Mijn ervaringen in Kirkwood

Door irian op 2 maart 2013 · 4

Zoals jullie hebben kunnen zien waren de condities niet optimaal. Het had lang niet gesneeuwd en het was een gevaarlijke wand met veel rotsen en bomen. Op zich was m'n run ok, maar da's niet voldoende op dit niveau.

Jetlag

Ik kwam ook niet echt in de flow. Het was ook best wel lastig. Lang reizen, een jetlag van negen uur, slechte condities and twee uur wachten voordat je kan starten. Bij m'n eerste sprong backslapte ik bij de landing. Er waren veel sporen in het middelste deel en op een gegeven moment wilde ik bijna even stoppen omdat ik onzeker was over de landing van een grote cliff die ik van plan was om te springen. Maar goed, ik landde m'n cliffs, deed nog een backside 270 en had voldoende snelheid in m'n lijn. Heb je m'n run gemist, dan kan je ‘m hier nog terug kijken.

Mavericks

Omdat de contest tot begin maart gehouden kon worden, vlieg ik pas op vier maart terug. Na de contest zijn Nadine Walner, Bastian Hanemann naar een vriend van mij in San Francisco gegaan. Bovenstaande foto van de snelweg is een van de mooiste die ik dit seizoen genomen heb. Vandaag gingen we naar Half Moon Bay en surfden we op de bekende surfspot Mavericks.

Bedankt weer voor jullie support en ik ga er weer voor in Fieberbrunn!

Reacties

• meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 2 maart 2013 · 08:39
    Mavericks. Cool!! Succes met de terugvlucht en de voorbereiding voor de FWT stop in Fieberbrunn.
    May the powder be with you.
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 2 maart 2013 · 09:03
    Was een goede run op het beruchte Sierra Cement. Gelukkig ziet Mavs er beter uit. Toen ik daar een jaar of vijf geleden was was het zo plat als een pannenkoek! Enjoy!
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • JaapvR
    Tourist
    JaapvR op 2 maart 2013 · 11:55
    Haha, typisch gevalletje van 'pick your battles'! Enjoy!
  • Haas
    Expert
    Haas op 5 maart 2013 · 00:05
    Haha precies wat ik bedoelde met genieten!
    Mooie pics.
    succes in fieberbrunn.
    There are no secrets, only information you don't yet have...!!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro