Big Mountain inspiratie

Big Mountain inspiratie

Het is maart, de grote dumps voor het hooggebergte komen er aan en ik maak me op voor wat Big Mountain lijnen de komende weken. Waar de kleine lager gelegen gebieden de komende weken gaan sluiten ben ik bezig mijn materiaal op orde te brengen, heb mijn vrienden gecharterd en is het aftellen begonnen. Niets beters dan weer eens even het filmpje van Xavier te bekijken. 20 minuten grensverleggende lijnen.

Wie gaat er de komende weken nog meer grote lijnen rijden? Waar ga je dan naartoe?

Haas

Reacties

Gevorderd
Mitchel.Auteur9 maart 2013 · 13:28

Andere vraag: Waar ga jij naartoe ?

Skiing is Freedom!
Expert
meteomorrisAuteur9 maart 2013 · 13:41

Ik weet het… La Grave. Ik mag namelijk mee.

powfinder.com
Toerist
AnoniemAuteur9 maart 2013 · 13:46

Stuiterballetje @ 4.10 :)

Gevorderd
Grim3Auteur9 maart 2013 · 16:30

Benieuwd welke lijnen jullie gaan rijden in La Grave… Het legendarische pan de rideau?

Gevorderd
SPAMAuteur10 maart 2013 · 01:37

Volgens mij gaat Haas ook nog ff een paar daagjes naar Engelberg. Maar over dat project mag hij eigenlijk niet zoveel vertellen.

Wie niet chased moet veel weken boeken!
Toerist
JaapvRAuteur10 maart 2013 · 10:14

Grote lijnen pas weer over een tijdje, we zitten hier nu eventjes opgescheept met een dikke ijslaag, grote korrels eronder, en daarbovenop vers. Veel vers. En veel wind… Ff geduld dus, maar ik heb meer lijnen gezien dan ik ooit kan wegstrepen dit seizoen…

Expert
HaasAuteur11 maart 2013 · 09:53

@@spam ik heb geen geheimen noch zwijgplicht.
Als instructeur bij snowsafetycenter ben je ook vaak therapeut / mental coach en die hebben een beroepsgeheim. ;-)
@@jaapvr waar is hier?

There are no secrets, only information you don't yet have...!!
Elite
ErnstHendrikSprengerAuteur11 maart 2013 · 14:46

Het plan is om naar St. Anton nog een weekje Chamonix te doen maar dit ligt geheel aan de sneeuwval in de komende periode…

FUCK YEAH I AM FREE
Toerist
JaapvRAuteur11 maart 2013 · 16:28

@@Haas: 69.6667° N, 18.9333° E :)

Expert
HaasAuteur11 maart 2013 · 23:44

@@jaap cool! bring me some king crab!

There are no secrets, only information you don't yet have...!!
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!