De voorbereiding op Fieberbrunn

Door irian op 15 maart 2013 路 8

Shredden met de Steinbocks
Shredden met de Steinbocks

De eerste dag dat de contest in Fieberbrunn plaats kon vinden was op zaterdag 9 maart. Het was veel te warm en de condities waren niet veilig. Uiteindelijk ben ik naar huis gereden (gelukkig is Fieberbrunn naar de Arlberg prima te doen) en we hebben geshred met de Gnarlberg Steinbocks.

Heliboarden

Donderdag en vrijdag zou ik gaan heliboarden met gasten, maar helaas is dat door het slechte weer afgezegd. Maar goed, genoeg is genoeg. Ik ben blij weer even thuis te zijn geweest, hoe leuk het rijden van wedstrijden ook is.

Technisch en steil

De Wildseeloder is een mooie berg. Het eerste deel van het face in Fieberbrunn is weer big mountain stijl zoals in Charmonix. Goed voor mij want mijn sterke kant licht bij technisch en steil terrein. We gaan ervoor morgenochtend!

Reacties

• Marco
    Advanced
    Marco op 15 maart 2013 路 14:24
    Succes!!! Ik ga het weer volgen!
  • elisa.tmc
    Tourist
    elisa.tmc op 15 maart 2013 路 14:43
    zet m op 馃槂 we zullen kijken!
  • costijn
    Expert
    costijn op 15 maart 2013 路 15:03
    zet em op!
  • PeterSchrier
    Beginner
    PeterSchrier op 15 maart 2013 路 16:11
    succes!!!!
  • Mitchel.
    Expert
    Mitchel. op 15 maart 2013 路 18:05
    Succes!!
    Skiing is Freedom!
  • famvermeent
    Tourist
    famvermeent op 15 maart 2013 路 18:06
    Irian gaat knallen! alles uit de kast!!! we gaan er goed voor zitten morgen. Hoe laat ga je je kunsten vertonen? En vooral: enjoy!
    feel like doin' it
  • Luns
    Beginner
    Luns op 15 maart 2013 路 20:14
    Succes! Ik vind het onverminderd vet dat er gewoon een Nederlander meerijdt in de FWT. Geniet!
  • freek
    Beginner
    freek op 16 maart 2013 路 11:02
    ja dikke respect man! vast niet het puntenaantal dat je had willen krijgen, maar jij stond daar wel weer!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro