Wederom vers in het noordwesten

Door meteomorris op 20 maart 2013 · 8

Een report van vandaag uit[Les 4 Vallees](http://wepowder.nl/playgrounds/lesquatresvallees) via Powfinder
Een report van vandaag uit[Les 4 Vallees](http://wepowder.nl/playgrounds/lesquatresvallees) via Powfinder

Ik houd van, zoek, rijd en deel poeder. Maar ik vind snow safety nog belangrijker. Al sinds mijn eerste powder forecasts, (inmiddels al weer 9 jaar geleden) deel ik mijn kennis met jullie over sneeuw, weer, lawines en veiligheid. En vandaag maken we een nieuwe stap met de lancering van de eerste Avalanche service widget. Voor de Alpen, Pyreneeën, Scandinavië en Noord-Amerika maken we de lawineberichten nog toegankelijker. Hoe het werkt? Zie onderstaande..

Reacties

• Guy.
    Advanced
    Guy. op 20 maart 2013 · 21:50
    Yes, daar gaan we weer!
  • Pazz457
    Expert
    Pazz457 op 20 maart 2013 · 22:05
    Mooi dat het nu ook breder opgepakt wordt, loon naar werken!
    Go to heaven, ski like hell!
  • Echo
    Advanced
    Echo op 20 maart 2013 · 22:09
    Chapeau, kudo's, lof, respect.... PROUD!
    Do or do not, there is no try (Yoda)
  • Vinnie
    Advanced
    Vinnie op 20 maart 2013 · 22:38
    Ladies and gentlemen start your engines!
    Sharing Secrets, Sharing freedom!
  • Grim3
    Advanced
    Grim3 op 20 maart 2013 · 23:06
    Early up on sunday!! Hopen dat de riders niet de lang blijven plakken op de fire gap want ja, het allereerste BK Freeride, daar hoort een feestje bij!! Thanks for the update, Morris! We'll keep you posted... RocknRoll
  • FreeArno
    Advanced
    FreeArno op 21 maart 2013 · 10:04
    @Meteomorris Vrijdagavond rij ik met 2 maten richting de Alpen. Maandag einde middag moeten we weer terug naar NL. We zouden die 3 dagen graag op 1 plaats blijven (2300 km in 3 dagen is wel ff genoeg), maar wel zoveel mogelijk poeder scoren uiteraard 😉

Wat adviseer je? Volgens bovenstaand bericht is het de moeite om ipv de Westalpen Noord (Haute Savoie) door te rijden naar Courmayeur.
    Ik ben in die regio nooit geweest. Is er een kleiner en minder poederstress gevoelig gebiedje in de buurt dat je aan kan raden? Monta Rosa is direct wel heel ver rijden voor 3 dagen... maar als jij een topgebiedje weet waar we zeker eens moeten kijken... 😃
    Dromen zijn er om te realiseren
  • Constant
    Beginner
    Constant op 21 maart 2013 · 21:18
    @Meteomorris: Graag ook nog wat poedersneeuw in Saas-Fee, svp vanaf zaterdag a.s. 😃.
    Beginner , beginner en nog eens een beginner..................
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 21 maart 2013 · 21:41
    @FreeArno Het wordt allemaal niet heel erg diep komend weekend. Kies voor een inneralpine gebied met veel noordhellingen.

@Constant Er gaat sneeuw vallen, maar voorlopig geen grote hoeveelheden. Dat kan nog veranderen.
    May the powder be with you.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro