CMH Carnage Session

CMH Carnage Session

Afgelopen zondag stond er een gezellig barbecue op het programma bij MK Skiservice, georganiseerd door CMH Benelux. Er passeerden veel saté, poeder, Alberta Beef, stoke, kruidenboter en nog veel meer mooie verhalen de revue, maar hoogtepunt was toch wel de première van ‘Carnage Sessions’.

RevelSTOKE week

Dikke, dikke actie en gewoon een kleine negen minuten pure stoke, met een groep poederrijders uit Nederland! Heb je na het zien van die beelden nou ook zoiets van ‘holy shit, dat wil ik ook’ (wat wij ons overigens erg goed kunnen voorstellen, bekijk dan eens de mogelijkheden om volgend seizoen met een groep wePowderaars naar Revelstoke te gaan en een week lang de beste poeder ooit te skien en te boarden tijdens de wePowder RevelSTOKE week!

En ja, dat kost een bak met geld, maar dan heb je ook wat. Zo niet, dan uiteraard ook geen man overboord, maar dan is het nog steeds heel erg genieten van deze lekkere beelden!

Arjen
was born with maps of ski areas in the cradle and has visited almost all of them. His great passion is freeriding.

Reacties

Elite
ErnstHendrikSprengerAuteur23 mei 2013 · 14:18

Verschrikkelijk vet! Dit gaat toch echt een keer gebeuren :).

FUCK YEAH I AM FREE
Toerist
AnoniemAuteur23 mei 2013 · 19:54

Lekeeeeuuhhhhrrrr!!!

Gevorderd
evanAuteur23 mei 2013 · 22:19

Lijkt me geen reet aan :-).

Gevorderd
telemikeyAuteur3 juni 2013 · 22:58

Ik zit met een brok waanzinnige herinneringen in mn mik naar deze beelden te kijken. Sjeezus wat was dat gaaf! Wat wil ik dat graag nog een keer meemaken. De sneeuw, de stoke, de ongebreidelde-hart-bonkt-in-je-keel-van-puur-geluk, tranen in je ogen van vreugde gevoel. Onbeschrijfelijk mooi.

De tering. Ik heb dat gewoon meegemaakt.

[zit de rest van de avond met een dikke smile terug te denken aan Canada]

White room,Pillow lines,I rule
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!