Hunt: Classic hoodie en The Way I See It!

Hunt: Classic hoodie en The Way I See It!

Deze week gaat het iedere dag helemaal los in de wePowder shop. Misschien niet helemaal in de poederstylo (zeker niet met de winter die maar niet op lijkt te houden), maar het gaat kortingen regenen! Van maandag 3 juni t/m maandag 10 juni kan je je voordeel doen in de wePowder shop.

Waarom? Omdat je nu dus voor weinig die dikke wePowder kleding kan scoren, waarmee je er deze zomer (en uiteraard ook komende winter) stijlvol uitziet. Tevens hebben we de beste freeride films met dikke kortingen. Perfect voor die warme zomeravonden!

De actie van dinsdag 4 juni

De classic hoodie maakt zelfs in de meest verstokte pistecarver een freerider los. Super comfy, met oog voor detail. Lekker warm om in te duiken na een dag lang faceshots. Met rits, dus je hoeft je niet in allerlei rare bochten te wringen. De prijs van de hoodie is normaal € 59,95, maar vandaag dus maar € 29,95. De verhalen van de rijder: onbetaalbaar.

En dan als bonus van vandaag: een dikke film van Matchstick Productions met genoeg poeder om de zomer mee door te komen! Je bestelt The Way I See It alleen vandaag voor € 14,95! (normaal € 24,95).

De spelregels

Nou ja, spelregels zijn er eigenlijk niet, maar we willen wel even melden waar je rekening mee moet houden:

-De komende acht dagen vind je iedere dag een nieuwe aanbieding in de shop. Deze aanbieding is 24 uur geldig. Na 24 uur volgt er een volgende aanbieding. Simpel toch?

-Exclusief (eventuele) verzendkosten

-Voor alle acties geldt op = op.

-Alle bestellingen worden aan het einde van de actieperiode verzonden.

meteomorris

Reacties

Expert
robbieAuteur4 juni 2013 · 09:40

Kopen die hoodie!! Heb 'em sinds een paar weken; best hoodie ever!

Gevorderd
ArjenproadminAuteur4 juni 2013 · 11:59

@@robbie Sluit ik me helemaal bij aan. Lekker truitje!

One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
Gevorderd
AlexSkiAuteur4 juni 2013 · 16:26

Hoe valt die hoodie qua maat. Ik ben anatomisch gezien niet echt athletisch qua bouw :-) Ik schommel de laatste tijd tussen L en XL.

When life gets too complicated.... SKI
Gevorderd
ArjenproadminAuteur4 juni 2013 · 17:15

@@Spookjuh Ik ben 184/185 en ik heb een L.

One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
Gevorderd
AlexSkiAuteur4 juni 2013 · 19:55

@@arjen Ik doelde meer op de breedte :-) Jij bent iets ranker dan ik.

When life gets too complicated.... SKI
Expert
meteomorrisAuteur4 juni 2013 · 19:56

@@Spookjuh, dan zou ik voor de XL gaan

powfinder.com
Gevorderd
AlexSkiAuteur4 juni 2013 · 20:29

Thanx, I will

When life gets too complicated.... SKI
Gevorderd
ArjenproadminAuteur4 juni 2013 · 21:38

@@Spookjuh Dan voldoet de XL prima waarschijnlijk :)

One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
Gevorderd
AlexSkiAuteur4 juni 2013 · 22:51

Hij is besteld :-)

When life gets too complicated.... SKI
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!